HJÆLP! er det hos guldsmeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

oo

AnneBJ skriver:

Det er da et bud... Men når I (formodentlig) ikke har sådan en i byen - men en guldsmed antager jeg? - så ville jeg da starte med at spørge hos guldsmeden ... Man må godt være lidt magelig!

det var jo lige det jeg tænkte selv jeg ville bare ikke vade ned til guldsmeden og ligne en total spasser, hvis det overhovedet ikke er der man laver den slags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

det var jo lige det jeg tænkte selv jeg ville bare ikke vade ned til guldsmeden og ligne en total spasser, hvis det overhovedet ikke er der man laver den slags

Hehe... Altså jeg tror guldsmeden er et kvalificeret bud, men måske skal du betale lidt mere. Til gengæld kan du nok også bestemme langt flere ting ang. udførelsen end hvis det er i et byggemarked... Og så smider du lige et billede når det engang er lavet ikke? FOr jeg tror jeg ved hvad du mener (altså det med gravering har jeg fattet), men er ikke helt sikker

Anmeld

4. januar 2011

oo

jeg skal nok poste billeder

nåh! jeg ringede til guldsmeden - ja så nemt kan det gøres - og hun sagde NO PROBLEMO AMIGO, det tar en uge og det gør hun hele tiden, så jeg skulle bare komme ned og sige hvordan og hvorledes

Anmeld

4. januar 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

jeg skal nok poste billeder

nåh! jeg ringede til guldsmeden - ja så nemt kan det gøres - og hun sagde NO PROBLEMO AMIGO, det tar en uge og det gør hun hele tiden, så jeg skulle bare komme ned og sige hvordan og hvorledes

Sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.