HJÆLP! er det hos guldsmeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

oo

Jeg vil gerne have lavet sådan en lille "platte" med noget tekst indgraveret på, som jeg skal skrue på en globus, men er det hos guldsmeden man får det lavet? Eller kender I et godt/billigt/hurtigt sted jeg kan få det lavet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Enayia

Tjuhl skriver:

Jeg vil gerne have lavet sådan en lille "platte" med noget tekst indgraveret på, som jeg skal skrue på en globus, men er det hos guldsmeden man får det lavet? Eller kender I et godt/billigt/hurtigt sted jeg kan få det lavet?

Hmm, det var nok der jeg ville gå ind først

Anmeld

4. januar 2011

roenlund

jeg er ikke sikker på jeg ved hvad du mener, men hvis det er lidt ligesom de der graverede dørskilte... som jeg også mener man kan få i helt flade plader, så er det ved byggemarked eller hælebar man for dem lavet...

Anmeld

4. januar 2011

oo

roenlund skriver:

jeg er ikke sikker på jeg ved hvad du mener, men hvis det er lidt ligesom de der graverede dørskilte... som jeg også mener man kan få i helt flade plader, så er det ved byggemarked eller hælebar man for dem lavet...

ja, det er sådan en helt flad, tynd og lille plade til at skrue på foden af en globus

hælebar! hmhm...hvor dælen er der sådan en i Faaborg

Anmeld

4. januar 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

ja, det er sådan en helt flad, tynd og lille plade til at skrue på foden af en globus

Jeg tror du skal til Odense... google finder ikke umiddelbart noget i Faaborg, men til gengæld en del inde i Odense...

Anmeld

4. januar 2011

roenlund

Tjuhl skriver:

Har de ikke et byggemarked i Faaborg???

Jeg bor i en meget lillge by, men et byggemarked har vi og de graverer...

Anmeld

4. januar 2011

oo

AnneBJ skriver:

Jeg tror du skal til Odense... google finder ikke umiddelbart noget i Faaborg, men til gengæld en del inde i Odense...

men det er simpelthen i en hælebar man får den slags lavet?

Anmeld

4. januar 2011

oo

roenlund skriver:

Har de ikke et byggemarked i Faaborg???

Jeg bor i en meget lillge by, men et byggemarked har vi og de graverer...

jem og fix har vi men...altså de er enten 14 eller 89 dem der arbejder der, så jeg tror ikke de kan så mange fikse ting

Anmeld

4. januar 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

men det er simpelthen i en hælebar man får den slags lavet?

Det er da et bud... Men når I (formodentlig) ikke har sådan en i byen - men en guldsmed antager jeg? - så ville jeg da starte med at spørge hos guldsmeden ... Man må godt være lidt magelig!

Anmeld

4. januar 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

jem og fix har vi men...altså de er enten 14 eller 89 dem der arbejder der, så jeg tror ikke de kan så mange fikse ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.