Fax

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

oo

DatterMalou skriver:

Problemet er at de skylder mig en masse penge, og for at jeg kan få de penge skal de have et papir fra kommunen hvor der står at jeg har været enlig forsørger siden okt. sidste år. Hun siger så til mig at hun IKKE vil hjælpe da hun ikke kan finde ud af det og IKKE har prøvet det før...... Jeg mener hvem fanden har ikke prøvet og sende et brev(det skal det sendes via posten, da det går hurtigst og det er det vde gerne vil have).

Jeg har nu fået min gnavne far til og ringe der ind, så nu kigger hun vist meget nøje på min sag og kontakter mig senere på dagen for og give mig en status..

Det der gør mig så sur er at hun simpelthen taler til mig som om jeg er 2 år og ikke har forstand på noget..Hvis hun havde set ordenligt på min sag for 4 mdr. siden var dette ikke sket. Hmm..

jamen jeg ved ikke hvad det er med de SU medarbejdere. sidste år, da jeg skulle på barsel mailede jeg om og om igen med SU vejlederen på universitetet som sagde, at jeg blev nødt til at komme ind til kontoret så vi kunne få det rigtigt på plads. da vi så kommer derind ser hun ud som om, vi sgu da er nogle idioter at køre hele vejen derind for så lidt - og det tog ganske rigtigt også cirka 3 minutter, hun skulle bare trykke godkend på min barsel  christ mand! det er pisseirriterende og HALLO! du skal ikke være ansat som SU-medarbejder hvis du ikke kender SU!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Tjuhl skriver:

jamen jeg ved ikke hvad det er med de SU medarbejdere. sidste år, da jeg skulle på barsel mailede jeg om og om igen med SU vejlederen på universitetet som sagde, at jeg blev nødt til at komme ind til kontoret så vi kunne få det rigtigt på plads. da vi så kommer derind ser hun ud som om, vi sgu da er nogle idioter at køre hele vejen derind for så lidt - og det tog ganske rigtigt også cirka 3 minutter, hun skulle bare trykke godkend på min barsel  christ mand! det er pisseirriterende og HALLO! du skal ikke være ansat som SU-medarbejder hvis du ikke kender SU!!!

Jeg er så enig..

Hun sagde til mig i dag at jeg havde sendt 2 ansøgninger afsted, om SU, at det måtte man jo ikke og det skulle jeg huske her efterdags... Jamen nu behandler du jo sagen, det er mere end hvad du har gjort før, dame... Det var mit svar til hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.