Tjuhl skriver:
så vidt jeg ved skal ALT henvendelse til SU foregå via email nu. De har ikke engang en postadresse på hjemmesiden længere. Så du må scanne dine dokumenter ind og sende dem via mail.
jeg forstår ikke hvorfor SUmedarbejderen på dit uddannelsessted ikke vil hjælpe?! det er da for filan det hun er ansat til!!!
og du kan jo ligesom ikke komme i telefonisk kontakt med SU-styrelsen - det er jo HENDE der er DIN SU-styrelse, det er det der er hele pointen!! Jeg kan godt forstå hvis du er ved at få grå hår så!
hvad er det problemet er? måske er der andre herinde der ved hvordan man løser det 
Problemet er at de skylder mig en masse penge, og for at jeg kan få de penge skal de have et papir fra kommunen hvor der står at jeg har været enlig forsørger siden okt. sidste år. Hun siger så til mig at hun IKKE vil hjælpe da hun ikke kan finde ud af det og IKKE har prøvet det før......
Jeg mener hvem fanden har ikke prøvet og sende et brev(det skal det sendes via posten, da det går hurtigst og det er det vde gerne vil have).
Jeg har nu fået min gnavne far til og ringe der ind, så nu kigger hun vist meget nøje på min sag og kontakter mig senere på dagen for og give mig en status.. 
Det der gør mig så sur er at hun simpelthen taler til mig som om jeg er 2 år og ikke har forstand på noget..Hvis hun havde set ordenligt på min sag for 4 mdr. siden var dette ikke sket. Hmm..
Anmeld