Fax

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Har SU-styrelsen ikke en fax??

Nu har jeg prøvet og ringe der ind under påskud om alt muligt pis, bare for at komme i kontakt med dem.. Hende kontor damen på min skole er så skide sur og vil overhovedet ikke hjælpe mig med noget som helst, JAMEN JEG HAR JO IKKE PRØVET DET HER FØR, SOFIE... jeg er da ligeglad, SU skal bare vide at jeg er enligforsøørger og har været det siden okt. 2010  MØG....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Karina84

Altså det er vist ikke lige så nemt at ringe til dem i hvert fald, det hele skal foregå over nettet og igennem din skole, og ja hjemmesiden er SKOOOOOOOOD!  Hmm fax - bruger man det mere overhovedet?

Men du må da lige hive fat i din skole igen, det kan ikke passe at de ikke vil hjælpe dig

Jeg har også før vist mine frustrationer over SU's hjemmeside til vores kontordamer og de var simpelthen så søde "jamen det er jo derfor vi er her, så vi kan hjælpe jer med det"

Anmeld

4. januar 2011

Trine89

Er det ikke noget du kan udfylde via Minsu.dk??? 

ellers kan jeg kun finde tlf. nr. og en mail adresse til dem.. er det som kan mailes ind til dem?? 

Anmeld

4. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Karina84 skriver:

Altså det er vist ikke lige så nemt at ringe til dem i hvert fald, det hele skal foregå over nettet og igennem din skole, og ja hjemmesiden er SKOOOOOOOOD!  Hmm fax - bruger man det mere overhovedet?

Men du må da lige hive fat i din skole igen, det kan ikke passe at de ikke vil hjælpe dig

Jeg har også før vist mine frustrationer over SU's hjemmeside til vores kontordamer og de var simpelthen så søde "jamen det er jo derfor vi er her, så vi kan hjælpe jer med det"

Det er da dejligt for dig at de er så søde ved sig, her er der slet ikke noget og gøre. Jeg må jo selv klare det!!!

Anmeld

4. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Trine89 skriver:

Er det ikke noget du kan udfylde via Minsu.dk??? 

ellers kan jeg kun finde tlf. nr. og en mail adresse til dem.. er det som kan mailes ind til dem?? 

Nej det kan det ikke.. De skal have dokumentation på noget fra min kommune..

Anmeld

4. januar 2011

Karina84

DatterMalou skriver:

Det er da dejligt for dig at de er så søde ved sig, her er der slet ikke noget og gøre. Jeg må jo selv klare det!!!

De er sq da nogle klaphatte så!!

Men ja har du prøvet at maile til SU så? Er det fordi du vil ha tillæg med tilbagevirkende kraft, og det kan du ikke søge inde på minsu?

Anmeld

4. januar 2011

Karina84

DatterMalou skriver:

Hmm igen det er da noget din skole skal sende ind for dig

Anmeld

4. januar 2011

Trine89

DatterMalou skriver:

aarh okey.. Tag en kopi og send det med posten.. det er vel den eneste ud vej??

Anmeld

4. januar 2011

oo

så vidt jeg ved skal ALT henvendelse til SU foregå via email nu. De har ikke engang en postadresse på hjemmesiden længere. Så du må scanne dine dokumenter ind og sende dem via mail.

jeg forstår ikke hvorfor SUmedarbejderen på dit uddannelsessted ikke vil hjælpe?! det er da for filan det hun er ansat til!!!  og du kan jo ligesom ikke komme i telefonisk kontakt med SU-styrelsen - det er jo HENDE der er DIN SU-styrelse, det er det der er hele pointen!! Jeg kan godt forstå hvis du er ved at få grå hår så!

hvad er det problemet er? måske er der andre herinde der ved hvordan man løser det

Anmeld

4. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Tjuhl skriver:

så vidt jeg ved skal ALT henvendelse til SU foregå via email nu. De har ikke engang en postadresse på hjemmesiden længere. Så du må scanne dine dokumenter ind og sende dem via mail.

jeg forstår ikke hvorfor SUmedarbejderen på dit uddannelsessted ikke vil hjælpe?! det er da for filan det hun er ansat til!!!  og du kan jo ligesom ikke komme i telefonisk kontakt med SU-styrelsen - det er jo HENDE der er DIN SU-styrelse, det er det der er hele pointen!! Jeg kan godt forstå hvis du er ved at få grå hår så!

hvad er det problemet er? måske er der andre herinde der ved hvordan man løser det

Problemet er at de skylder mig en masse penge, og for at jeg kan få de penge skal de have et papir fra kommunen hvor der står at jeg har været enlig forsørger siden okt. sidste år. Hun siger så til mig at hun IKKE vil hjælpe da hun ikke kan finde ud af det og IKKE har prøvet det før...... Jeg mener hvem fanden har ikke prøvet og sende et brev(det skal det sendes via posten, da det går hurtigst og det er det vde gerne vil have).

Jeg har nu fået min gnavne far til og ringe der ind, så nu kigger hun vist meget nøje på min sag og kontakter mig senere på dagen for og give mig en status..

Det der gør mig så sur er at hun simpelthen taler til mig som om jeg er 2 år og ikke har forstand på noget..Hvis hun havde set ordenligt på min sag for 4 mdr. siden var dette ikke sket. Hmm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.