Datingsite for folk som er i et forhold.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Svei

KaLee skriver:

Hejsa..

ALTså det er bare platte skorereplikker og tilbud om hyggevenner som jeg har fået... Ved ikk om det er fordi jeg bare er så stanglækker (bemærk, humor kan være brugt)

Men lige nu er jeg på dating.dk og netdating.dk

Det er begge steder jeg har oplevet det.. Men har så også fået gode oplevelser med, så det er ikke alle mænd som er grisebasser...

Ok....ja, det er det nok... jeg har i hvert fald kun oplevet søde henvendelser, men da selvfølgelig også det sædvanlige lir....men altså...som kvinde får man også en del breve..jeg har 830 breve jeg ikke engang har læst, bare fordi mændene ikke har virket interessante på deres profil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

eElak

ESB. skriver:

Ok....ja, det er det nok... jeg har i hvert fald kun oplevet søde henvendelser, men da selvfølgelig også det sædvanlige lir....men altså...som kvinde får man også en del breve..jeg har 830 breve jeg ikke engang har læst, bare fordi mændene ikke har virket interessante på deres profil.

Daaaamn....

SÅ meget er jeg sq ikke oppe på, men har heller ikke været på så længe..

I starten ville jeg skrive et brev - selvom jeg ikke var interesseret, altså af respekt for at de alligevel havde skrevet... det er gået fløjten, da jeg i en periode fik en del om dagen...

Anmeld

4. januar 2011

Svei

KaLee skriver:

Daaaamn....

SÅ meget er jeg sq ikke oppe på, men har heller ikke været på så længe..

I starten ville jeg skrive et brev - selvom jeg ikke var interesseret, altså af respekt for at de alligevel havde skrevet... det er gået fløjten, da jeg i en periode fik en del om dagen...

Åhh..så kan man ikke lave andet... ja, jeg har haft profil i 2-3 mdr, så det er jo noget tid.. Men nu finder jeg dem jeg gider have kontakt til, det er meget bedre..

Anmeld

4. januar 2011

karina1980

jeg synes egentlig det fint nok, høre da ofte om at der på de alm. dating sider sidder en masse gifte mænd + par og lidt ødelægger det for andre ved at udgive sig for at være singler.

ville da finde det dødtræls at skrive med en jeg fandt interesant, blot for at opdage at han var en gris, der havde kone og børn.

måden de så reklamere med den på kan så diskuteres, men utro mænd og kvinder vil der jo altid være, så hvorfor ikke lade dem være et sted, så kan de være det med hinanden, istedet for at skuffe nogen som er ude og lede efter kærligheden

Anmeld

4. januar 2011

Svei

karina1980 skriver:

jeg synes egentlig det fint nok, høre da ofte om at der på de alm. dating sider sidder en masse gifte mænd + par og lidt ødelægger det for andre ved at udgive sig for at være singler.

ville da finde det dødtræls at skrive med en jeg fandt interesant, blot for at opdage at han var en gris, der havde kone og børn.

måden de så reklamere med den på kan så diskuteres, men utro mænd og kvinder vil der jo altid være, så hvorfor ikke lade dem være et sted, så kan de være det med hinanden, istedet for at skuffe nogen som er ude og lede efter kærligheden

Præcis...enig...ud med alle de sørgelige mænd så de rigtige med de gode intentioner kan komme frem på siderne for ENLIGE...

Anmeld

4. januar 2011

june1987

smillaluna skriver:

Det tror jeg osse min gjorde. Men jeg ville osse være nysgerrig efter at vide hvorfor han havde behov for at være sådan et sted. For det måtte jo være fordi jeg ikke gav ham nok.

Der er jo nogen der mener at det er den anden parts "skyld" hvis man er utro.

ja da det er klart da

Anmeld

4. januar 2011

majnr2

smillaluna skriver:

Her til morgen tuller jeg rundt og hører Nova FM mens jeg giver ungerne mad osv. Så kommer der pludselig en reklame for et datingsite. Her er i grove træk hvad der blev sagt i reklamen:

"Er du i et fast forhold, men har mistet gnisten? Er det længe siden du er blevet bekræftet? Så prøv Vitoria Milange (eller noget lignende), et datingsite for dig som er i et forhold men som har brug for at date andre" Jeg mener faktisk de brugte ordet "utro" på et tidspunkt.

Jeg troede seriøst det var en joke, men den var sku god nok. Altså jeg ved godt at folk der vil være utro, gør det under alle omstændigheder, men ligefrem at opfordre til det!!! Det synes jeg sku er lige groft nok.

Hvad synes i om sådan et datingsite?

Total latterligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.