Datingsite for folk som er i et forhold.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.185 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Faith

Her til morgen tuller jeg rundt og hører Nova FM mens jeg giver ungerne mad osv. Så kommer der pludselig en reklame for et datingsite. Her er i grove træk hvad der blev sagt i reklamen:

"Er du i et fast forhold, men har mistet gnisten? Er det længe siden du er blevet bekræftet? Så prøv Vitoria Milange (eller noget lignende), et datingsite for dig som er i et forhold men som har brug for at date andre" Jeg mener faktisk de brugte ordet "utro" på et tidspunkt.

Jeg troede seriøst det var en joke, men den var sku god nok. Altså jeg ved godt at folk der vil være utro, gør det under alle omstændigheder, men ligefrem at opfordre til det!!! Det synes jeg sku er lige groft nok.

Hvad synes i om sådan et datingsite?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

twinboys

smillaluna skriver:

Her til morgen tuller jeg rundt og hører Nova FM mens jeg giver ungerne mad osv. Så kommer der pludselig en reklame for et datingsite. Her er i grove træk hvad der blev sagt i reklamen:

"Er du i et fast forhold, men har mistet gnisten? Er det længe siden du er blevet bekræftet? Så prøv Vitoria Milange (eller noget lignende), et datingsite for dig som er i et forhold men som har brug for at date andre" Jeg mener faktisk de brugte ordet "utro" på et tidspunkt.

Jeg troede seriøst det var en joke, men den var sku god nok. Altså jeg ved godt at folk der vil være utro, gør det under alle omstændigheder, men ligefrem at opfordre til det!!! Det synes jeg sku er lige groft nok.

Griner .....

Anmeld

4. januar 2011

Valle81

smillaluna skriver:

Ej, igår sad jeg i bilen og ventede mens Kenny var inde og aflevere nogle papirer på fagforening, og der hørte jeg den også.

Troede, som du, også at det var en joke,men nej den kom flere gange.

Jeg synes det er så klamt, vammelt, uetisk osv og en smageløs reklame.

At opfordre til utroskab, har du mistet gnistet og mangler du bekræftelse - ja så burde du måske snakke med din partner og gøreen indsats og ikke have en afffære.

Ej jeg synes faktisk det burde være forbudt!!!

Christina

Anmeld

4. januar 2011

Faith

twinboys skriver:

Griner .....

Er det bare mig der er lidt snerpet?

Anmeld

4. januar 2011

ekzunz

Jeg tror faktisk der har været en reklame for det her på baby.dk En af de der små reklamer i højre side....

Jeg synes virkelig det er usmageligt. Én ting er at være utro fordi man har et svagt øjeblik, men derfra og så til at sætte det i system på den måde...... Så forstår jeg virkelig ikke hvad man laver i det forhold.

Anmeld

4. januar 2011

twinboys

smillaluna skriver:

Er det bare mig der er lidt snerpet?

nej nej

Anmeld

4. januar 2011

JulieE

Tjaa.... Hvis I prøver at kigge på de "Almindelige" datingsites, så er der virkelig mange der både meget åbven og i det skjulte søger bollevenner, elskerinder osv. Så på en aller anden måde, så er det her bare mere ærligt og åbent....

Når det så er sagt, så synes jeg utroskab er forkasteligt og slet ikke acceptabelt!!!!

Anmeld

4. januar 2011

Faith

Valle81 skriver:

Ej, igår sad jeg i bilen og ventede mens Kenny var inde og aflevere nogle papirer på fagforening, og der hørte jeg den også.

Troede, som du, også at det var en joke,men nej den kom flere gange.

Jeg synes det er så klamt, vammelt, uetisk osv og en smageløs reklame.

At opfordre til utroskab, har du mistet gnistet og mangler du bekræftelse - ja så burde du måske snakke med din partner og gøreen indsats og ikke have en afffære.

Ej jeg synes faktisk det burde være forbudt!!!

Christina

Det var sku egentlig osse sådan jeg havde det. Ved godt at utroskab foregår, men ligefrem at reklamere for et datingsite hvor du kan dyrke din utroskab, det synes jeg sku er klamt

Anmeld

4. januar 2011

Faith

Znuzke skriver:

Jeg tror faktisk der har været en reklame for det her på baby.dk En af de der små reklamer i højre side....

Jeg synes virkelig det er usmageligt. Én ting er at være utro fordi man har et svagt øjeblik, men derfra og så til at sætte det i system på den måde...... Så forstår jeg virkelig ikke hvad man laver i det forhold.

Præcis! Lige mine ord.

Anmeld

4. januar 2011

Faith

twinboys skriver:

nej nej

Det er jo ok at have en anden holdning til det. Det kan jo være at det rent faktisk fungerer i nogle forhold at man ser andre. Jeg kunne bare ikke gøre det, og jeg ville dø af jalousi hvis jeg vidste at min mand opsøgte sådan et site

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.