Brio kompakt plus...Erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

MTS

Vi har den også og er meget glade for den. Den er nem at folde sammen og fylder ikke meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

marloutti

nørgaard skriver:

Håber virkelig den er Go. Vores står klar hos mine forældre, de venter bare på det første barnebarn så bliver den leveret til adessen! Har købt den brugt så tippet om bremserne skal lige huskes.

Ja, nemlig... Vores står også hos mine forældre. Jeg er total overtroisk lige på det punkt!!  Så den må først komme hjem når den lille er født...

Anmeld

5. januar 2011

marloutti

Malin skriver:

Vi har den også og er meget glade for den. Den er nem at folde sammen og fylder ikke meget.

Lige præcis... Praktisk når man har en mindre bil...

Anmeld

5. januar 2011

nørgaard

Nemlig ja det er måske lidt fjollet men det er sådan det skal være. Det er et vildt billigt tilbud, har det helt skidt med tanken om vi næsten har givet det samme for en brugt!!! Men der har nu givet en dejlig ro at have den indkøbt i Go tid(:

Anmeld

5. januar 2011

marloutti

nørgaard skriver:

Nemlig ja det er måske lidt fjollet men det er sådan det skal være. Det er et vildt billigt tilbud, har det helt skidt med tanken om vi næsten har givet det samme for en brugt!!! Men der har nu givet en dejlig ro at have den indkøbt i Go tid(:

Ja, præcis... Er jo også bare heldigt at det er et fantastisk januar-tilbud, jeg lige rendte ind i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.