Brio kompakt plus...Erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.509 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

marloutti

Er der nogen, der har erfaring med denne vogn? God som dårlig... På forhånd tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

marloutti

5. januar 2011

Mum33

Ja - vi har en og den kan bestemt ikke anbefales. Det gør de heller ikke i butikken hvis du spørger dem direkte. Eneste fordel er, at den kan være i en meget lille bil. For os var det den eller ny bil, så derfor blev vi nød til det. Den er 2 år nu og klar til lossepladsen. Den er også falmet, så den er helt grønlig på kalechen.

Så kan bestemt ikke anbefale ...

Anmeld

5. januar 2011

PernilleB

et billeder..???

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

vi har den og ELSKER den!

Der er ofte lidt startvanskeligheder med bremserne, men en skruetrækker og lige spænde dem en anelse ekstra så er de problemer forsvundet

Den er dejlig at køre med, nem at folde sammen og fylder ikke meget... Jamen jeg kan bestemt anbefale den

Har dog hørt om meget forskellige erfaringer med den vogn, vi har nu haft den i knapt et år, 2 vintre (med MEGET sne) og har boet på landet med skovstier, offroad og grus og den graver sig gennem hvad som helst hehe

Anmeld

5. januar 2011

marloutti

I.E.K. skriver:

Ja - vi har en og den kan bestemt ikke anbefales. Det gør de heller ikke i butikken hvis du spørger dem direkte. Eneste fordel er, at den kan være i en meget lille bil. For os var det den eller ny bil, så derfor blev vi nød til det. Den er 2 år nu og klar til lossepladsen. Den er også falmet, så den er helt grønlig på kalechen.

Så kan bestemt ikke anbefale ...

Ok, lyder noget træls for så dyr en vogn... Tak for svaret...

Anmeld

5. januar 2011

marloutti

Caroline86 skriver:

vi har den og ELSKER den!

Der er ofte lidt startvanskeligheder med bremserne, men en skruetrækker og lige spænde dem en anelse ekstra så er de problemer forsvundet

Den er dejlig at køre med, nem at folde sammen og fylder ikke meget... Jamen jeg kan bestemt anbefale den

Har dog hørt om meget forskellige erfaringer med den vogn, vi har nu haft den i knapt et år, 2 vintre (med MEGET sne) og har boet på landet med skovstier, offroad og grus og den graver sig gennem hvad som helst hehe

Det lyder godt. Vi bor nemlig også på landet... Havde godt hørt det med bremserne og de sagde det også i forretningen, men tænker det er en vanesag.   Den var sat ned fra 7000 til 4000 så synes det er et godt køb... Glæder mig til at ta den i brug... Tak for svar..

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

marloutti skriver:

Det lyder godt. Vi bor nemlig også på landet... Havde godt hørt det med bremserne og de sagde det også i forretningen, men tænker det er en vanesag.   Den var sat ned fra 7000 til 4000 så synes det er et godt køb... Glæder mig til at ta den i brug... Tak for svar..

som sagt kan I lige spænde dem efter med en skruetrækker (meget nemt, men pas på ikke at stramme for meget, så er den umulig at låse igen )...

Vi er virkelig glade for vores! Og 4000 er da et super tilbud!

Anmeld

5. januar 2011

marloutti

Caroline86 skriver:

som sagt kan I lige spænde dem efter med en skruetrækker (meget nemt, men pas på ikke at stramme for meget, så er den umulig at låse igen )...

Vi er virkelig glade for vores! Og 4000 er da et super tilbud!

Okay, det skal jeg huske... Ja, super godt tilbud synes jeg...

Anmeld

5. januar 2011

nørgaard

Håber virkelig den er Go. Vores står klar hos mine forældre, de venter bare på det første barnebarn så bliver den leveret til adessen! Har købt den brugt så tippet om bremserne skal lige huskes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.