Single og gravid...omgivelsernes reaktioner...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

StinneE

Hvor er det fantastisk at skrive sit første indlæg på denne dejlige side og få svar der virkelig kan bruges og varmer...!

Tak for det gode råd omkring forberedt mad og andre praktiske ting i forbindelse med de første måneder. Det er sådanne ting der er guld værd for mig.

Jeg tror min beslutning sidder så dybt i mig at hvis bekendte eller venner ikke anerkender min beslutning er det deres problem - jeg har den mest dejlige følelse indeni. Næsten ligesom en forelskelsetror det bliver svært at holde hemmeligt for arb pladsbekendte osv.

Dog skal jeg se min mor i weekenden og glæder mig til at fortælle om min situation, men har ingen idé om hendes reaktion..

-og ja jeg tror også man bliver super stærk og man kan hvad man vil!!!

Sov rigtig godt søde tøser.

Knus Stinne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

majnr2

StinneE skriver:

Hej tøser

Jeg er i 7. uge og super glad - dette er det bedste tidspunkt i mit liv!!

men....jeg er single og 33 år...  flyttede fra min kæreste for én måned siden og en rigtig glad single pige....med en kort affære efter bruddet med en bekendt er jeg nu endt her... :-)

Jeg har dog en fortid med lidt stress og ikke så meget sul på kroppen - så min menstuation har været væk i flere år - kun fremtvungen af p-piller for at få cyklus igang

Nu som single og en tro om "at det ikke bliver let at blive gravid" da det blev testet m min tidligere kæreste - tænkte jeg mig ikke om..

Ja lyder måske som en træls situation men er bare så fantastisk glad og er overbevidst om at jeg kan klare alt - (ved godt det bliver super hårdt)

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om der er andre der har siddet/ sidder i lignende situation... og hvordan i takler det ?

Kærlig hilsen Stinne

Jeg er gravid i 28ende uge... og farman er skredet!!

Har en søn fra tidligere som snart bliver 7 år. Ham har jeg været alene med meget af hans liv, så jeg ved at det der kommer nu bliver meget hårdt.

MEEEEEN ved også at det bliver lettere med tiden og det hele værd.

Så tillykke med mavsen herfra. Og du er jo en køn pige kan jeg se, så du er nok ikke alene længe!

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

Jeg ved ikke så meget om livet som alenemor, da jeg efter 3 års kamp nu venter barn med kæresten. MEN! Jeg synes bare lige jeg ville hilse på, ønske velkommen til og sige, at jeg er sikker på du nok skal klare det hele. Det lyser ud at dit indlæg at du er glad og har mod på det!

Jeg håber du bliver glad for baby.dk. Det er yderst vanedannende

Knus Kitty, 16+0

Anmeld

5. januar 2011

Alberts/

jeg blev sngel i uge 12,

syntes jeg har klaret det super selvom jeg er meget ung,

elsker min søn over alt på jorden, elsker at være mor, og elsker faktisk at være alene.

du kan skrive vis du har spørgsmål(;

tillykke med spiren

Anmeld

5. januar 2011

CS

StinneE skriver:

Hej tøser

Jeg er i 7. uge og super glad - dette er det bedste tidspunkt i mit liv!!

men....jeg er single og 33 år...  flyttede fra min kæreste for én måned siden og en rigtig glad single pige....med en kort affære efter bruddet med en bekendt er jeg nu endt her... :-)

Jeg har dog en fortid med lidt stress og ikke så meget sul på kroppen - så min menstuation har været væk i flere år - kun fremtvungen af p-piller for at få cyklus igang

Nu som single og en tro om "at det ikke bliver let at blive gravid" da det blev testet m min tidligere kæreste - tænkte jeg mig ikke om..

Ja lyder måske som en træls situation men er bare så fantastisk glad og er overbevidst om at jeg kan klare alt - (ved godt det bliver super hårdt)

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om der er andre der har siddet/ sidder i lignende situation... og hvordan i takler det ?

Kærlig hilsen Stinne

Kære Stine,

TILLYKKE med dit lille mirakel, det er fantastisk og med den indstilling du har og med den beslutning du har truffet så er der ingen tvivl om at det bliver det bedste nogensinde.

Jeg er selv 34 og alene med min lille Victoria Sophia på nu 5 mdr - jeg har været alene lige fra dag 1.

Jo der var også dag hvor jeg tænkte, hvad har jeg dog gang i og dage hvor jeg fløj på skyerne... heldigvis flest af de sidste

Jeg blogger for Amine.dk og har gjort det gennem min graviditet og ja fortsat efter fødslen du kan læse/følge med på min blog på   www.christinasogaard.blogspot.com

Du er altid velkommen til at skrive stille spørgsmål eller hvis du har brug for gode fif.

Igen TILLYKKE,

kh

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.