Når det er tid til at se på børnehaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tager du dit barn med i den børnehave, som i skal "tjekke ud" (dvs det er ikke sikkert at barnet starter der)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

960 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

eElak

Halløjsa... 

Jeg (vi) skal til at se på nogle børnehaver i lokalområdet til den unge herre.. For han skal starte om et års tid, og vil gerne have nogle på priroteringslisten, så han kan komme et godt sted hen.. 

jeg bor i KBH kommune, så der er masser af børnehaver at vælge imellem.. 

På fredag skal jeg over til den første... 

Så kom til at tænke på... 

Er det en skidesmart god ide af have børnene med eller ej?

Jeg kan ikke helt hitte ud af det, for vi skal bare tjekke dem ud, har ikke fået noget tilbud endnu eller noget... 

Kom med jeres mening og evt. erfaringer. Eller intentioner, hvis i ikke er nået til den del endnu... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Klumpe-dumpe

Nope, jeg har været på et par besøg. Min 1. prirotering og min 2. prirotering uden dronningen.

Eller det vil sige at dronningen faktisk næsten ugenligt er på besøg i 2. priroteringen, da det er for enden af dpérs vej og de er dernede og lege.

Hvorfor det "kun" er 2. pri. er fordi jeg synes den er for stor til hende, men den er med, fordi hun kender den og de voksne, samt stadig vil se hendes dpér.

Anmeld

3. januar 2011

lauras*mor*

jeg har ikke engang tænkt tanken endnu... hehe.. men jeg tror måske jeg først vil besøge med Laura når vi er blevet tilbudt.. der er ingen grund til at hun skal ha en rundtur og se på mens mor står og snakker med pædagoger..

såå mine tanker er at jeg vil lave listen selv, uden Laura, og så vil jeg tage hende med når vi bliver tilbudt.. Så kan jeg derudfra se om hun også kan lide den børnehave vi bliver tilbudt..

Anmeld

3. januar 2011

Livsmor

Vi har været afsted uden Liv, tror det ville ha været mere forvirende end godt for hende. Men hun har fået afvide, at vi har været ude at kigge på børnehaver.

Anmeld

3. januar 2011

Klumpe-dumpe

lauras*mor* skriver:

jeg har ikke engang tænkt tanken endnu... hehe.. men jeg tror måske jeg først vil besøge med Laura når vi er blevet tilbudt.. der er ingen grund til at hun skal ha en rundtur og se på mens mor står og snakker med pædagoger..

såå mine tanker er at jeg vil lave listen selv, uden Laura, og så vil jeg tage hende med når vi bliver tilbudt.. Så kan jeg derudfra se om hun også kan lide den børnehave vi bliver tilbudt..

Har du ikke skrevet Laura op til BH endnu?

Anmeld

3. januar 2011

lauras*mor*

Rose <3 skriver:

Har du ikke skrevet Laura op til BH endnu?

Nej... Burde jeg ha gjort det?? Ja jeg aner jo ikke sådan noget... Og tænkte nu når det er Aalborg vi snakker... hehe

Anmeld

3. januar 2011

Klumpe-dumpe

lauras*mor* skriver:

Nej... Burde jeg ha gjort det?? Ja jeg aner jo ikke sådan noget... Og tænkte nu når det er Aalborg vi snakker... hehe

Gider ikke svare dig her også ;)

Anmeld

3. januar 2011

lauras*mor*

Gider ikke svare dig her også

det er så i orden.. hehe..

hun er skrevet op til 3 nu... Så må jeg bare lige få dem besøgt også.. men det haster vel ikke mere end det jager.. som vi siger her i det kolde nord.. Jeg tænker lidt, at der er vel meget der kan nå at ændre sig på et år ikk..

Anmeld

4. januar 2011

eElak

lauras*mor* skriver:

det er så i orden.. hehe..

hun er skrevet op til 3 nu... Så må jeg bare lige få dem besøgt også.. men det haster vel ikke mere end det jager.. som vi siger her i det kolde nord.. Jeg tænker lidt, at der er vel meget der kan nå at ændre sig på et år ikk..

Heh heh... 

Jeg fik af vide i sommeren af knægtens DP at jeg skulle huske at skrive ham op snart... 

undersøgte det, og så at han var skrevet op til en generel liste i det distrikt jeg bor i.. 

Men hvis jeg ønsker en bestemt, så skal jeg sige det allerede nu... For københavn er ikke just kendt for at have helt styr på pasningsområdet...  

Anmeld

4. januar 2011

lauras*mor*

KaLee skriver:

Heh heh... 

Jeg fik af vide i sommeren af knægtens DP at jeg skulle huske at skrive ham op snart... 

undersøgte det, og så at han var skrevet op til en generel liste i det distrikt jeg bor i.. 

Men hvis jeg ønsker en bestemt, så skal jeg sige det allerede nu... For københavn er ikke just kendt for at have helt styr på pasningsområdet...  

nej det har jeg vidst hørt lidt om.. hehe...

vores dp troede vi havde gjort det så det var meget godt vi gjorde det nu tror jeg... så er da glad for du lige lavede tråden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.