bedste måde at undgå den berømte kvalme ?? any one??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

nej det har jeg dog ikke prøvet... jeg er 9+3 idag

I hvert fald tillykke med graviditeten  Kvalmen vil vi gerne være foruden hehe

Da jeg ventede min søn begyndte jeg at få kvalme i 7-8. uge, og opkastede begyndte så omkring uge 9-10 stykker, og varede ved indtil et par uger før fødslen. Alle lugte fik mig til at kaste op. Kunne ikke klare at køre i bil, bus eller tog...det var modbydeligt. Så jeg kan sagtens forstå dig. men som sagt, jeg kunne kun få cultura/joghurt ned og så hjalp det lidt at spise salt-lakrids.

Jeg er sån igen gravid (5+2) og har allerede nu kvalme, men heldigvis kun noget der kommer og går. Men man kan jo ikke lade være med at frygte, om man skal sidde med hovedet i toilettet de næste mange måneder

Jeg håber det ikke bliver værre med dig, og at det for dig begynder at aftage i 12.-14. uge, som det gør for nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

I hvert fald tillykke med graviditeten  Kvalmen vil vi gerne være foruden hehe

Da jeg ventede min søn begyndte jeg at få kvalme i 7-8. uge, og opkastede begyndte så omkring uge 9-10 stykker, og varede ved indtil et par uger før fødslen. Alle lugte fik mig til at kaste op. Kunne ikke klare at køre i bil, bus eller tog...det var modbydeligt. Så jeg kan sagtens forstå dig. men som sagt, jeg kunne kun få cultura/joghurt ned og så hjalp det lidt at spise salt-lakrids.

Jeg er sån igen gravid (5+2) og har allerede nu kvalme, men heldigvis kun noget der kommer og går. Men man kan jo ikke lade være med at frygte, om man skal sidde med hovedet i toilettet de næste mange måneder

Jeg håber det ikke bliver værre med dig, og at det for dig begynder at aftage i 12.-14. uge, som det gør for nogen

ååååh jamen selv tillykke til dig da det var da en lykkelig nyhed

jamen jeg vil da ihvertfald prøve med noget cultura og salt lakrids

Anmeld

3. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

ååååh jamen selv tillykke til dig da det var da en lykkelig nyhed

jamen jeg vil da ihvertfald prøve med noget cultura og salt lakrids

Ja det er jo altid forsøget værd  jeg prøvede så også de der piller mod kvalme, som man kan få på recept, de virkede bare slet ikke. Men har hørt at nogen har opnået gode resultater med de der armbånd, som nogen har nævnt herinde. Man bliver nødt til at prøve sig frem, hvad der virker bedst, men ved mig, var der intet der virkede. Men hold op hvor jeg købte mig fattig i drikke-yoghurt hehe

Og tusind tak skal du have. Jeg forventede ikke lige at blive gravid lige nu, men glæder mig helt vildt nu  

Anmeld

3. januar 2011

Isabella_mor

århh det smager ellers os så godt, men kan virkelig intet få ned, har prøvet alt de sidste 5 dage, har siddet og læst forskellige debatter omkring kvalme og hvad der hjalp for nogen... marie kiks, Kakao, og alt det der det bare bvdr i maven lige nu

men når mathilde kakao er ISKOLD så smager den slet ikke som hvis den bare er lidt lunken. det er mere den der mæthedsfornemmelse som den giver hurtigt der gør at kvalmen bliver på et lavere niveau.

min læge sagde at man skal bare spise LIGE det man har lyst når kvalmen ødelægger ens appetit.. til om det så er slik eller chips. for man skal have noget ned, så fuck gulerødder osv hvis det ikke er det man har lyst til...  

jeg levede af nudler og cacaomælk i starten af min graviditet... jeg kunne slet ikke spise noget der mindede om en kiks.. og jeg havde lyst til ting men når jeg lugtede til det vendte min mave sig...  

Anmeld

3. januar 2011

Minmio

Kiks og knækbrød hjalp mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.