bedste måde at undgå den berømte kvalme ?? any one??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Snefnug1984

Anonym skriver:

det lyder interessant ? Hvad står sådan et til i pris ??

Ca 100 kr. Der er 2 armbånd, et til hver arm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Stumpen

saltlakrids...

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

Stumpen skriver:

saltlakrids...

Ja, saltlakrids var også en god redningsmand her Havde altid enten Läkerol eller lakridsal på mig og det har reddet mig gennem mange busture til og fra skole og arbejde med monsterkvalme.

Ingefær enten som karamel eller tabletter skulle også være et godt middel

Anmeld

3. januar 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jepp kvalmen er begyndt at sætte sig godt fast i mig, jeg kaster endnu ikke op men ALT mad og is vi har i huset får jeg kvalme af...
Plejer at spise sun lolly is med vindrue smag, men den er kun blevet upopulær og alt andet vi har i køleskabet fungere ikke, og alt hvad jeg kan snuse - endda en god omgang lasange får min mave til at vende sig øvbøv... Hvad har i af forslag ??? Indtil videre har jeg prøvet diverse is, mandler, knæk brød, riskager, popcorn, ris, spaghetti og meget andet og intet hjælper ?

Nogen forslag ?? synes kun det bliver værre især lige nu

Jeg vil anbefale akupunktur, Seaband og selvfundne midler... 

Jeg prøvede alle 3 ting, og det virkede ikke på mig... Kan være det virker på dig... 

Anmeld

3. januar 2011

Ina33

Jepp kvalmen er begyndt at sætte sig godt fast i mig, jeg kaster endnu ikke op men ALT mad og is vi har i huset får jeg kvalme af...
Plejer at spise sun lolly is med vindrue smag, men den er kun blevet upopulær og alt andet vi har i køleskabet fungere ikke, og alt hvad jeg kan snuse - endda en god omgang lasange får min mave til at vende sig øvbøv... Hvad har i af forslag ??? Indtil videre har jeg prøvet diverse is, mandler, knæk brød, riskager, popcorn, ris, spaghetti og meget andet og intet hjælper ?

Nogen forslag ?? synes kun det bliver værre især lige nu

Pyha hvor jeg bare husker det så tydeligt.

Jeg er én af de 1 % der lider af hyperemesis gravidarum når jeg er gravid. Jeg kastede op 5-10 gange dagligt i over 4 mdr., og har tabt mig mange mange kilo de gange jeg har ventet mig (var også indlagt).

Ja det siger jo så sig selv - jeg har prøvet stort set ALT.  Det jeg synes der gav mig den bedste effekt var isterninger og appelsiner.

Ellers synes jeg måske også B6 vitamin havde en lille virkning. Men prøv dig frem, og spis det du har lyst til.

MVH

Louise

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Ja, saltlakrids var også en god redningsmand her Havde altid enten Läkerol eller lakridsal på mig og det har reddet mig gennem mange busture til og fra skole og arbejde med monsterkvalme.

Ingefær enten som karamel eller tabletter skulle også være et godt middel

jaaaaa men vil jo os gerne kunne spise lidt mad hehe

Anmeld

3. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

århh det smager ellers os så godt, men kan virkelig intet få ned, har prøvet alt de sidste 5 dage, har siddet og læst forskellige debatter omkring kvalme og hvad der hjalp for nogen... marie kiks, Kakao, og alt det der det bare bvdr i maven lige nu

Jeg kan kun få cultura drikke-joghurt ned, når jeg har kvalme. Har du prøvet det? hvor langt er du henne?

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg kan kun få cultura drikke-joghurt ned, når jeg har kvalme. Har du prøvet det? hvor langt er du henne?

nej det har jeg dog ikke prøvet... jeg er 9+3 idag

Anmeld

3. januar 2011

K&S

Anonym skriver:

det lyder interessant ? Hvad står sådan et til i pris ??

De koster vist 120 kr. for 2 stk

De bliver også brugt mod sø- & køresyge

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

Anonym skriver:

jaaaaa men vil jo os gerne kunne spise lidt mad hehe

Griner... ja, det kan jeg godt forstå Jeg brugte saltlakridsen til at "jage" kvalmen væk. både så jeg ikke kastede op og så jeg kunne spise noget   Om orgnene spise jeg tit bare en banan tilat starte med og så når maven var faldet til ro, lidt brød eller drikke youghurt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.