hvornår er man for gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

eliasogmor

til at få børn???? så lige at Elton John og hans partner er blevet fædre, elton john er 62 og hans partner er 48, og til fare for at blive slået over næsen, synes jeg dette ikke er okay... er det virkelig en menneske ret at få børn.... jeg synes selvfølgelig at alle der gerne og virkelig brændende ønsker sig et barn, skal have et, men er det værdigt for barnet, som f.eks elton johns søn, at når han er 10 år at have en far på 72???  jeg siger nej..... jeg håber for deres søn at Elton john, forblir frisk.... kom med jeres meninger, uden at ligge låg på....men hold den gode tone...

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=103064

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

lucas<3

jeg gir dig helt ret i at det er FOR gammelt. selv mener jeg at jeg ikk vel ha børn når jeg er over 30.

forsår ikk folk 50+ at de for børn.. når de skal begynde i skole kan de andre børn måske drille dem med hvorfor de har taget deres bedste forælder med i skole, det mener jeg det ville være synd..

Anmeld

3. januar 2011

Marco2

Synes ikke det er op til mig at dømme andre ift. hvornår det er passende at få børn. Hvis de finder glæde ved det og de synes det er ok, så er det jo sådan det er. Så vil jeg ikke sætte mig som dommer for rigtigheden i det.

AG

Anmeld

3. januar 2011

eliasogmor

Marco2 skriver:

Synes ikke det er op til mig at dømme andre ift. hvornår det er passende at få børn. Hvis de finder glæde ved det og de synes det er ok, så er det jo sådan det er. Så vil jeg ikke sætte mig som dommer for rigtigheden i det.

AG

forstår dig, men er det ok for barnet at måske have en højere sandsynlighed for at miste sine forældre i en yngre alder en andre med yngre forældre??

Anmeld

3. januar 2011

eliasogmor

luppe-laban skriver:

jeg gir dig helt ret i at det er FOR gammelt. selv mener jeg at jeg ikk vel ha børn når jeg er over 30.

forsår ikk folk 50+ at de for børn.. når de skal begynde i skole kan de andre børn måske drille dem med hvorfor de har taget deres bedste forælder med i skole, det mener jeg det ville være synd..

synes nu 30 er en fin alder...

Anmeld

3. januar 2011

Fru Hansen

ej hvor skægt. Jeg så en overskrift der handlede om Elton Johns søn og jeg troede at det var en and eller en der var en vens søn. Jeg gad ikke læse artiklen. Jeg troede på ingen måde at det ville være hans egen søn.

Som udgangspunkt har jeg intet imod ældre forældre eller homoseksuelle eller Elton John. Men det er nok kombinationen af de tre ting der gjorde at jeg slet ikke troede det var sandt.

Anmeld

3. januar 2011

eliasogmor

fru-nielsen skriver:

ej hvor skægt. Jeg så en overskrift der handlede om Elton Johns søn og jeg troede at det var en and eller en der var en vens søn. Jeg gad ikke læse artiklen. Jeg troede på ingen måde at det ville være hans egen søn.

Som udgangspunkt har jeg intet imod ældre forældre eller homoseksuelle eller Elton John. Men det er nok kombinationen af de tre ting der gjorde at jeg slet ikke troede det var sandt.

har heller ikke noget imod homeseksuelle får børn, det er mere den høje alder jeg studser over...

Anmeld

3. januar 2011

lucas<3

eliasogmor skriver:

synes nu 30 er en fin alder...

ja .  det er da en fin alder og få børn når man er 30. men det kommer jeg ikke til.. ville være lidt synd for basse hvis han først skulle ha en søster eller bror når jeg bliver 30 om ni år.. men det er ikke negativt ment overhovde ikk..

Anmeld

3. januar 2011

tinasmor

Jeg vil sige, at når mor er over 43 år, så synes jeg det er ved at være for gl. til at planlægge at få børn og farens alder vil jeg synes omkring 45 år.

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

Marco2 skriver:

AG

Jeg er helt enig Man er selv herre over eget liv og uanset hvad, er der ingen der sætter børn i verden af helt uselviske grunde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.