Er "Fjernsyn for dig" afskaffet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Zafir

KaLee skriver:

Helt enig..

Men der er nu noget nostalgisk over Kaj og Andrea, Bamse og Kylling, Rasmus Klump m.fl.

Min far sagde faktisk i går at det var ldit sjovt at se at Kaj og andrea var blevet populære igen..

Men som vi siger her - Det er jo noget fra vores barndom, som vi nu sætter ungerne til at se...

jeg har ikke udforsket TVmarkedet, for knægten ser det ikke rigtigt alligevel.. Dog har jeg opdaget at Bavian TV i weekenden er skønt..  Dog ikke når knægten er begyndt at vise interesse for Teletubiees!!!  Troede lige jeg havde opdraget ham til at se "kaj og andrea"

Mmmmm... Men de sender jo også altså også Kaj og Andrea osv på ramasjang Det behøver jo ikke være dedikeret børnetime kl. ditten datten hver dag...

Desuden er det jo også på dvd. Idun har en maaaaaaaaasse af kaj og andrea og bamse osv. på dvd... mmm hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

CarinaSB

Herhjemme gider Noah ikk og se fjernsyn .. jo når der kommer reklamer er han helt væk .. man kan slet ikk komme i kontakt med ham imens de køre .. når det er færdig gider han ikk mere .. så tuller han bare rundt indtil der kommer reklamer igen :)

Anmeld

3. januar 2011

eElak

Zafir skriver:

Mmmmm... Men de sender jo også altså også Kaj og Andrea osv på ramasjang Det behøver jo ikke være dedikeret børnetime kl. ditten datten hver dag...

Desuden er det jo også på dvd. Idun har en maaaaaaaaasse af kaj og andrea og bamse osv. på dvd... mmm hehe

He he... Som sagt - jeg har ikke udforsket TV-markedet endnu..

Men kan godt forestille mig at Ramasjang skal flyttes til et bedre tal på fjernbetjeningen meget snart

Jeg manger bare en DVD afspiller - jeg har nemlig selv tænkt det samme...

Så enig i at fjernsyn for dig nok er død efterhånden... Selvom deer var noget charmerende over det dengang, så er tiderne skiftet

Anmeld

3. januar 2011

eElak

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.