Er "Fjernsyn for dig" afskaffet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.666 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Jyden

Jeg var meget forundret, da jeg tændte for Dr1 i går kl 17.30 for at ungerne kunne se Fjernsyn for dig, for det kom ikke!!

Vi slog så bare over på Ramasjang, men da jeg ser i tvprogrammet for i dag kan jeg se, at det heller ikke kommer i dag ....

Er det helt afskaffet?

Kan se, at der sendes børnefjernsyn kl 16 - 17 på Dr1, er det det "nye" fjernsyn for dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

maria87

jeg vil os vide det

Anmeld

3. januar 2011

hc=k

Jeg har faktisk tænkt det samme. Min dreng er kun 21 måneder, men vil gerne se det.. Lan næse til ham da det ikke kom.

Kigger lige med og hvis det er ingen ved noget skiver jeg bare til DR.

Anmeld

3. januar 2011

eElak

Det ser ud til at det er rykket eller taget af plakaten... se her

http://www.dr.dk/b/Oline/sider/programoversigt.htm

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

KaLee skriver:

Det ser ud til at det er rykket eller taget af plakaten... se her

http://www.dr.dk/b/Oline/sider/programoversigt.htm

Oj... Det ser ude ti at være rykket en time tilbage. Læste godt et sted, noget med at de ville sende noget for de små fra kl 16. Det skal lige huskes fra imorgen... Tak for info

Anmeld

3. januar 2011

Zafir

Mmmm... På den ene side, er det også sådan lidt med fjernsyn for dig. Konceptet er lidt forældet og lever kun i kraft af at vi forældre syntes det er hyggeligt og lovligt at sætte ungerne til ats e tv til 'børnetime'... mmmm...

Men faktum er jo at (næsten) alle børn MINDST har ramasjang og mange børn (Idun incl) har alle mnulige andre børnekanaler også... Så er det bare sådan lidt udvandet, hvis der alligevel bliver sendt børnetime...

mmm. Eller er de tbare mig der tænker fo rmeget over tingene???

Anmeld

3. januar 2011

Jyden

Jeg er egentligt enig i, at det er lidt forældet, men har bare været rigtig glad for at kunne sætte ungerne til at se tv netop på det tidspunkt, for det er der jeg ved at det er kvalitetstv for børn fx Lille Nørd, Rosa i Roulade gade mm.

Anmeld

3. januar 2011

Mi

Tror altså også at tiden er løbet fra fjernsyn for dig. Mine børn har aldrig set det. Da jeg var barn, var det jo helligt for det var det eneste tidspunkt jeg kunne se børnetv. Jeg havde ikke en masse videofilm, ja vi havde vel ikke engang en vhs afspiller. Nu ser de jo tv præcis når det passer os at de gør det. Vi bestemmer også selv hvad de ser, for alle har jo en dvd afspiller, og der findes vel ikke mange børn længere som ikke har en samling af tegnefilm som vi andre ville have dånet over at se. Så behøver vi heller ikke slavisk at tilrettelægge vores eftermiddage/aftner efter DRs programoversigt

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. januar 2011

eElak

Zafir skriver:

Mmmm... På den ene side, er det også sådan lidt med fjernsyn for dig. Konceptet er lidt forældet og lever kun i kraft af at vi forældre syntes det er hyggeligt og lovligt at sætte ungerne til ats e tv til 'børnetime'... mmmm...

Men faktum er jo at (næsten) alle børn MINDST har ramasjang og mange børn (Idun incl) har alle mnulige andre børnekanaler også... Så er det bare sådan lidt udvandet, hvis der alligevel bliver sendt børnetime...

mmm. Eller er de tbare mig der tænker fo rmeget over tingene???

Helt enig..

Men der er nu noget nostalgisk over Kaj og Andrea, Bamse og Kylling, Rasmus Klump m.fl.

Min far sagde faktisk i går at det var ldit sjovt at se at Kaj og andrea var blevet populære igen..

Men som vi siger her - Det er jo noget fra vores barndom, som vi nu sætter ungerne til at se...

jeg har ikke udforsket TVmarkedet, for knægten ser det ikke rigtigt alligevel.. Dog har jeg opdaget at Bavian TV i weekenden er skønt..  Dog ikke når knægten er begyndt at vise interesse for Teletubiees!!!  Troede lige jeg havde opdraget ham til at se "kaj og andrea"

Anmeld

3. januar 2011

eElak

Men i forhold til det jeg skrev før.. Om eftermiddagen kører tvet bare på 3+, så er det lige nu "two and a half men" og "how I met your mother" der er på skærmen... Knægten bemærker det ikke alligevel - kun når der er reklamer..

Han vil hellere lave mad med sin moar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.