Anonym skriver:
Jeg har fortalt ham at jeg vil være forelsket og han svarede at han ikke mener at man kan være forelsket hele livet.... HMMM mine forældre har været gift i 26 år og de er stadig forelsket...
Jeg har det egentlig godt med at jeg har mit liv i mine egne hænder og det hjælper rigtig meget at hører om hvordan andre mennesker som fx. du har det.
Man er jo sin egenlykkesmed og det skal jeg huske

Du er egentlig rigtig super at snakke med TAK
Tak søde...det er jeg meget glad for, at du har opdaget. 
Faktisk kan man snakke med mig om alt. Jeg har en veninde, som jeg langt fra altid er enig med. I starten kunne hun ikke fordrage mig, men vi har været nære venner i mange år, og kan snakke om alt. At vi så også kan være rygende ueneige engang imellem er ingen hemmelighed, men...så bliver vi enige om at vi er uenige, men det skal ikke ødelægge vores venskab.
Hemmeligheden er, tror jeg, at man ser ind bag måden at være på og finder selve hjertet...og er det guld, ja så er alt andet jo i grunden ligegyldigt 
Forelsket!!
Jeg har to ting jeg er forelsket i.
Livet og min mand.
Og JO man kan sagtens være forelsket hele livet, men man skal arbejde for at bevare forelskelsen.
Og hvis det kun er en envejskommunikation, så dur det ikke.
Livet skal også være forelsket i en. Ikke at det lægger sig som roser for ens fødder, men at det på godt og ondt lægger flere roser end kun torne...kan du følge mig?
Det samme gælder parforhold. Er det kun den ene, der arbejder for at bevare forelskelsen og kærligheden, så dur det ikke.
Nu har min mand og jeg været sammen i 12 år, og vi kan ikke undvære hinanden ret længe af gangen.
Jeg kan stadig se på ham og få det der sug i maven, og han kan pludselig stoppe op midt i dagligdagen og stryge min kind med et dybt og kærligt udtryk og sige at han elsker mig over alt andet. Og så ser jeg forelskelsen i hans øjne.
Det samme var det med mine forældre.
De var gift i mere end 50 år og kunne gøre det samme, og jeg så lyset og kærligheden til hinanden i deres øjne.
Så jo...du kan tro jeg kan følge dig.

Anmeld