Flere børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det kan du tro det gør. 

Jeg har gennem livet somme tider mødt et menneske med din holdning til tingene, og det har altid forbløffet forbløffet mig.
For mig er det alt eller intet.
Hvis jeg skal kunne leve livet helt og fuldt, skal alle de grundlæggende ting være i orden.
Det menneske jeg skal følges med, skal kunne få mig til at være lykkelig i dagligdagen.
Selvfølgelig er der dage hvor man er lige knapt så forelsket i sin partner, men det skal være sådan at tanken om ikke at leve sammen med ham, vil gøre mere ondt end noget andet.
Eller hvis man er alene, så skal tanken om livet uden mål og ønsker, være det samme...gøre ondt, hvis de ikke er der.

Men jeg kan sagtens følge dig. Vi er ikke alle lige livstemperamentsfulde og vi stiller heller ikke alle de samme krav til livet, men har måske helt andre krav. Og disse krav kan så ændre sig igennem livet.
Du er nu måske rykket over i en anden "kasse" og er begyndt at stille nye krav til det, der kan give dit liv mening og indhold, og det synes jeg, du skal følge.
Der er ikke andet at gøre, end at du får talt ud med kæresten og får lagt nogle planer.
Kan I så ikke opnå enighed om hvad der er det optimale for jeres liv, jamen så er der jo nok ikke andet at gøre, end at du må gå dine egne veje og på den måde opfylde dine ønsker.

Jeg har fortalt ham at jeg vil være forelsket og han svarede at han ikke mener at man kan være forelsket hele livet.... HMMM mine forældre har været gift i 26 år og de er stadig forelsket...

Jeg har det egentlig godt med at jeg har mit liv i mine egne hænder og det hjælper rigtig meget at hører om hvordan andre mennesker som fx. du har det.
Man er jo sin egenlykkesmed og det skal jeg huske

Du er egentlig rigtig super at snakke med TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har fortalt ham at jeg vil være forelsket og han svarede at han ikke mener at man kan være forelsket hele livet.... HMMM mine forældre har været gift i 26 år og de er stadig forelsket...

Jeg har det egentlig godt med at jeg har mit liv i mine egne hænder og det hjælper rigtig meget at hører om hvordan andre mennesker som fx. du har det.
Man er jo sin egenlykkesmed og det skal jeg huske

Du er egentlig rigtig super at snakke med TAK

Tak søde...det er jeg meget glad for, at du har opdaget.
Faktisk kan man snakke med mig om alt. Jeg har en veninde, som jeg langt fra altid er enig med. I starten kunne hun ikke fordrage mig, men vi har været nære venner i mange år, og kan snakke om alt. At vi så også kan være rygende ueneige engang imellem er ingen hemmelighed, men...så bliver vi enige om at vi er uenige, men det skal ikke ødelægge vores venskab.
Hemmeligheden er, tror jeg, at man ser ind bag måden at være på og finder selve hjertet...og er det guld, ja så er alt andet jo i grunden ligegyldigt

Forelsket!!
Jeg har to ting jeg er forelsket i.
Livet og min mand.
Og JO man kan sagtens være forelsket hele livet, men man skal arbejde for at bevare forelskelsen.
Og hvis det kun er en envejskommunikation, så dur det ikke.
Livet skal også være forelsket i en. Ikke at det lægger sig som roser for ens fødder, men at det på godt og ondt lægger flere roser end kun torne...kan du følge mig?
Det samme gælder parforhold. Er det kun den ene, der arbejder for at bevare forelskelsen og kærligheden, så dur det ikke.
Nu har min mand og jeg været sammen i 12 år, og vi kan ikke undvære hinanden ret længe af gangen.
Jeg kan stadig se på ham og få det der sug i maven, og han kan pludselig stoppe op midt i dagligdagen og stryge min kind med et dybt og kærligt udtryk og sige at han elsker mig over alt andet. Og så ser jeg forelskelsen i hans øjne.

Det samme var det med mine forældre.
De var gift i mere end 50 år og kunne gøre det samme, og jeg så lyset og kærligheden til hinanden i deres øjne.
Så jo...du kan tro jeg kan følge dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.