ARGH studerende læger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Zafir

Skouboe skriver:

Jeg krydser fingre for at penicillinen virker

Jeg vil iøvrigt hvis den ikke virker, så tag til en øre- næse - hals dims. Det gjorde jeg og han mente det var pga. syreskader at jeg havde ondt i halsen og hævede mandler.

Jeg var MEGET tvivlende, for jeg havde jo ikke sure opstød, men efter 14 dage på syrehæmmer var det helt væk - efter at have varet i over 8 uger! 

Så virker penicillinen ikke, så kan det måske være derfor.

Mmm... Hvis de ikke virker, så æder jeg nogen af Toms piller så. Men jeg har nu ikke fornemmelse af at jeg har meget mavesyre for tiden. Jeg har haft mavesår engang, så jeg ved godt hvordan det føles.

Tak for rådet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Zafir

Tina&Martin skriver:

Skræmmende haha!!! Men hvem ved hvad fremtiden bringer

Altså det med nanorobotter regner de jo med at få i gang snart Og det skulle være uden bivirkninger, fordi man kan programmere robotterne til at gøre noget DIREKTE ved sygdomme osv på gen-niveau.

Såeee Jeg tror ikke det er helt af vejen hvad angår spåninng om fremtiden

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Zafir skriver:

Altså det med nanorobotter regner de jo med at få i gang snart Og det skulle være uden bivirkninger, fordi man kan programmere robotterne til at gøre noget DIREKTE ved sygdomme osv på gen-niveau.

Såeee Jeg tror ikke det er helt af vejen hvad angår spåninng om fremtiden

Så en film om det engang, hvor den vist ville dræbe hende fordi hun havde leukemi  åh oh !!! fyyy nano-botter

Anmeld

3. januar 2011

Zafir

Tina&Martin skriver:

Så en film om det engang, hvor den vist ville dræbe hende fordi hun havde leukemi  åh oh !!! fyyy nano-botter

Shite... Det er da noget pis, hvis man så kan få hacker angreb med sin recept medicin!!!

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Zafir skriver:

Shite... Det er da noget pis, hvis man så kan få hacker angreb med sin recept medicin!!!

jaaaa, skræmmende haha !!!

Så de har bare at udarbejde et pragt eksemplar hvis de skal ind i mig !!

Anmeld

3. januar 2011

Zafir

Tina&Martin skriver:

jaaaa, skræmmende haha !!!

Så de har bare at udarbejde et pragt eksemplar hvis de skal ind i mig !!

Jeg syntes sku det er meget fedt. Jeg gad godt have sådan nogen. For jeg er sådan en der er bygget af brugte reservedele hehe...

Men naturligvis kun nogen søde nogen...

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

jeg havde halsbetændelse for en 2 år siden som trak helt op i ørerne og der havde jeg ingen feber

Anmeld

3. januar 2011

Zafir

Maja88 skriver:

jeg havde halsbetændelse for en 2 år siden som trak helt op i ørerne og der havde jeg ingen feber

hvor er hun bare UVIDENDE altså!!!!!  Hun blev nærmest bare ved med at tale ned til mig som om jeg var fuldstændig STUPID!!!...

Men jeg er glad for at jeg nu får lidt behandling - trods alt...

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

Zafir skriver:

hvor er hun bare UVIDENDE altså!!!!!  Hun blev nærmest bare ved med at tale ned til mig som om jeg var fuldstændig STUPID!!!...

Men jeg er glad for at jeg nu får lidt behandling - trods alt...

ja godt du var så standhaftig

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Zafir skriver:

Jeg syntes sku det er meget fedt. Jeg gad godt have sådan nogen. For jeg er sådan en der er bygget af brugte reservedele hehe...

Men naturligvis kun nogen søde nogen...

Ja det dur ikke med en mandags-krop...

Jeg ville nu også gerne være mere A menneske, meeen må nøjes med at være C menneske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.