Har lige været til lægen, fordi mine mandler er hævede og ømme. Men jeg har ikke feber eller noget. Det har de været i mere end en uge og jeg er ved at blvie sindsyg,f rodi det gør ONDT... ARGH. Så da jeg var oppe i akuttiden for at blive podet, så er det en af de der fåking studerende læger, på 25 år... tsk.
Så siger hun: Man kan altså ikke have halsbetændelse uden at have feber. Så spørger jeg om man kan have 'kold' halsbetændelse, som 'kold' lungebetændelse. Og det siger så at man SLET ikke kan!!! Det er der altså IKKE noget der hedder!!!!!
Jeg forlanger så at blive podet og BADABING, den var sæføli positiv!!!... FÅKING spasser idiot.
Jamen, så er det jo nok testen der viser falsk, men jeg giver dig pencilin alligevel!!!...
AIIII hør nu lille baby-læge... MINE MANDLER er hævede og gør ONDT og testen viser positv... Så er det nok ikke betændt... :-S
Men det var bare PRÆCIS den samme inkompetente service jeg fik da jeg var til 32 ugers undersøgelse, hvor hun ikke kunne måle blodtryk og ikke måle mit symfysemål... ARGH...
Og jeg ved godt at det ikke er uvilje, for de har bare ikke læger nok. Det er bare træls. Så jeg måtte bare lige ud med mit ARHG... 
Anmeld