ARGH studerende læger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Zafir

Har lige været til lægen, fordi mine mandler er hævede og ømme. Men jeg har ikke feber eller noget. Det har de været i mere end en uge og jeg er ved at blvie sindsyg,f rodi det gør ONDT... ARGH. Så da jeg var oppe i akuttiden for at blive podet, så er det en af de der fåking studerende læger, på 25 år... tsk.

Så siger hun: Man kan altså ikke have halsbetændelse uden at have feber. Så spørger jeg om man kan have 'kold' halsbetændelse, som 'kold' lungebetændelse. Og det siger så at man SLET ikke kan!!! Det er der altså IKKE noget der hedder!!!!!

Jeg forlanger så at blive podet og BADABING, den var sæføli positiv!!!... FÅKING spasser idiot.

Jamen, så er det jo nok testen der viser falsk, men jeg giver dig pencilin alligevel!!!...

AIIII hør nu lille baby-læge... MINE MANDLER er hævede og gør ONDT og testen viser positv... Så er det nok ikke betændt... :-S

Men det var bare PRÆCIS den samme inkompetente service jeg fik da jeg var til 32 ugers undersøgelse, hvor hun ikke kunne måle blodtryk og ikke måle mit symfysemål... ARGH...

Og jeg ved godt at det ikke er uvilje, for de har bare ikke læger nok. Det er bare træls. Så jeg måtte bare lige ud med mit ARHG...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Shibby

Omg..Håber aldrig jeg skal ind til hende

Tænk hvis det havde været en graviditetstest hun havde dømt helt hen i vejret med!

"Nej du er ikke gravid.

Vil du være sød at teste mit urin.

Okay. Hmm. Testen er positiv, men det er nok et falsk positivt resultat..hmm.. Jeg giver dig en tid til 1 læge undersøgelse selvom jeg tror testen er falsk positiv..!

Idiot

God bedring Zafir..

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Jeg har skam heller aldrig feber når mine mandler er hævedet, og som regel viser podingen intet og blodprøven ryger helt i vejret...

Så hun mangler tydeligvis erfaring

Anmeld

3. januar 2011

Zafir

Tina&Martin skriver:

Jeg har skam heller aldrig feber når mine mandler er hævedet, og som regel viser podingen intet og blodprøven ryger helt i vejret...

Så hun mangler tydeligvis erfaring

Så var det da heldigt at podningen viste noget, for hun havde da helt sikkert ikke testet blod... mmm...

Nu æder jeg de her penciliner og håber mine mandler falder og krydser fingre for at lillesvesken ikke bliver mærket af pencilin i mælken... mmm

Anmeld

3. januar 2011

LISBETH:-)

For et par år siden var jeg i 12. uge og jeg synes jeg havde det meget mærkeligt - ikke ondt, og blødte ikke, men bare mærkeligt. Jeg fik så en akut tid, hos en meget meget ung læge (yngere end mig selv) og hun mærkede, trykkede og lyttede og konkluderede at jeg ingenting fejlede. Jeg tog så hjem med en mærkelig følelse. Det var fredag. Mandag skulle jeg så til NF scanning hvor det viste sig at barnet var dødt

Ved godt at hun ingenting kunne have gjort, men fuck hvor var det bare irriterende at hun lige havde sagt at alt var i den skønneste orden. tsk tsk

Så nu beder jeg ALTID om at komme ind til en RIGTIG læge. Det kan jo gøre lige meget og gå til læge, hvis man ikke kan stole på at de kan finde ud af hvad der er galt!!!!!!!!!

Anmeld

3. januar 2011

Zafir

lisbeth2910 skriver:

For et par år siden var jeg i 12. uge og jeg synes jeg havde det meget mærkeligt - ikke ondt, og blødte ikke, men bare mærkeligt. Jeg fik så en akut tid, hos en meget meget ung læge (yngere end mig selv) og hun mærkede, trykkede og lyttede og konkluderede at jeg ingenting fejlede. Jeg tog så hjem med en mærkelig følelse. Det var fredag. Mandag skulle jeg så til NF scanning hvor det viste sig at barnet var dødt

Ved godt at hun ingenting kunne have gjort, men fuck hvor var det bare irriterende at hun lige havde sagt at alt var i den skønneste orden. tsk tsk

Så nu beder jeg ALTID om at komme ind til en RIGTIG læge. Det kan jo gøre lige meget og gå til læge, hvis man ikke kan stole på at de kan finde ud af hvad der er galt!!!!!!!!!

Altså hende der der ikke kunne finde ud af at tage mit blodtryk, hun sagde: det er da godt du skal til JM en af dagene, så hun kan måle på dig...

Og nej, hun kunne nok ikke have gjort noget, men de har jo IKKE en chance og jeg ved godt at de skal lære det osv .men måske skulle de sidde SAMMEN med en 'rigtig' læge i et halvt års tid, før de har egne patienter???+

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Zafir skriver:

Så var det da heldigt at podningen viste noget, for hun havde da helt sikkert ikke testet blod... mmm...

Nu æder jeg de her penciliner og håber mine mandler falder og krydser fingre for at lillesvesken ikke bliver mærket af pencilin i mælken... mmm

Ellers var det bare igang med at lægge arm med den dumme baby-lægen og tvinge hende i bordet hæ hæ

Ja, frygter den dag jeg bliver syg og skal hjælpes på vej med medicamenter

Anmeld

3. januar 2011

Skouboe

Jeg krydser fingre for at penicillinen virker

Jeg vil iøvrigt hvis den ikke virker, så tag til en øre- næse - hals dims. Det gjorde jeg og han mente det var pga. syreskader at jeg havde ondt i halsen og hævede mandler.

Jeg var MEGET tvivlende, for jeg havde jo ikke sure opstød, men efter 14 dage på syrehæmmer var det helt væk - efter at have varet i over 8 uger! 

Så virker penicillinen ikke, så kan det måske være derfor.

Anmeld

3. januar 2011

Zafir

Tina&Martin skriver:

Ellers var det bare igang med at lægge arm med den dumme baby-lægen og tvinge hende i bordet hæ hæ

Ja, frygter den dag jeg bliver syg og skal hjælpes på vej med medicamenter

Det bliver meget nemmere når vi alle sammen får en gentester i hjemmet, hvor man lige stikker fingeren ind i om morgenen og den liger scanner systemet igennem. Inden man går ud af døren, får man lige sprøjtet et par nanorobotter ind i årerne, der går igang med at ordne de småskavanker vi har i kroppen.

Så ka vi alle sammen være cyborgs og vores læger er ikke længere lægere, men programmører heheheh...

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Zafir skriver:

Det bliver meget nemmere når vi alle sammen får en gentester i hjemmet, hvor man lige stikker fingeren ind i om morgenen og den liger scanner systemet igennem. Inden man går ud af døren, får man lige sprøjtet et par nanorobotter ind i årerne, der går igang med at ordne de småskavanker vi har i kroppen.

Så ka vi alle sammen være cyborgs og vores læger er ikke længere lægere, men programmører heheheh...

Skræmmende haha!!! Men hvem ved hvad fremtiden bringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.