Billedetråd-hygge; maven 21+1 + nytårbilleder + md mm :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Mor Christa

Nina Sophia skriver:

taaaak smukke

jah jeg kan slet ikke lade hver med at nusse rundt derinde og købe mere og mere

Ihh, det kan jeg godt forstå! Jeg gik også amok med at købe babyting fra omkring uge 18 ;P Man kan slet ikke styrer sig. Skal vi så ikke lige sige HURRA for januarudsalg! Så kan du rigtig få handlet ind til bebsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

NessaXenia

MissChrista skriver:

Ihh, det kan jeg godt forstå! Jeg gik også amok med at købe babyting fra omkring uge 18 ;P Man kan slet ikke styrer sig. Skal vi så ikke lige sige HURRA for januarudsalg! Så kan du rigtig få handlet ind til bebsen

ja HURRA for januar udsalg

jah det er rart.. gid man var milionær

Anmeld

3. januar 2011

Tropez

Nina Sophia skriver:

Så er jeg 21+1 idag og nyt mavebillede  den vokser og vokser..

et par billeder fra nytårsaften

og så er jeg gået igang med babyværelset, der mangler at blive malet, købt hylder og en masse andet.. men jeg købte vores pudslebord igår i babysam og brugte sødag eftermiddag med at fylde det op, på trods af at det hele skal vaskes osv inden babys ankomst.. men iiiih hvor er det hyggeligt  !

der mangler at blive malet, lamper, og meget andet..

og så var vi til MD-scanning i torsdags, og hun var helt perfekt vores lille pige, 20 cm og 367 gram  

hvor er det flot, og hvor ser det bare hyggeligt og rart ud, og så er jeg vildt med det sidste scannings billed hvor man lige kan se noget hjerte formet over navlen det ser helt vildt godt ud 

Anmeld

3. januar 2011

betiinsen

ihh hvor dejligt søde.. sikke en flot mave du har, og en dejlig pige Var også selv til MD scanning idag, og alt var fint så er også begyndt på baby værelse.. det er sååååååå hyggeligt at lave Og hvor er dit flot

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

Tropez skriver:

hvor er det flot, og hvor ser det bare hyggeligt og rart ud, og så er jeg vildt med det sidste scannings billed hvor man lige kan se noget hjerte formet over navlen det ser helt vildt godt ud 

årrh tusinde tak

ja jeg ved ikke hvad det er dér over hendes navle, men det er formet som et hjerte, meget sødt

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

betiinsen skriver:

ihh hvor dejligt søde.. sikke en flot mave du har, og en dejlig pige Var også selv til MD scanning idag, og alt var fint så er også begyndt på baby værelse.. det er sååååååå hyggeligt at lave Og hvor er dit flot

tak søde, og i lige måde jo

Jah det er så hyggeligt at lave babyroom

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

så er der lidt flere billeder fra idag

ku ik lade hver

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

Hvor er du bare fin!

Og det børneværelse ser bare hyggeligt ud, du har hurtigt styr på tingene hva?

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

Laulund87 skriver:

Hvor er du bare fin!

Og det børneværelse ser bare hyggeligt ud, du har hurtigt styr på tingene hva?

tak søde

jamen.. jamen... tingene har jo bare ligget pakket tæt sammen i poser osv i tremmesengen, jeg kan ikke vente

glæder mig meget til min lille datter kommer til verden, hvorfor er det ikke imorgen???

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

Nina Sophia skriver:

tak søde

jamen.. jamen... tingene har jo bare ligget pakket tæt sammen i poser osv i tremmesengen, jeg kan ikke vente

glæder mig meget til min lille datter kommer til verden, hvorfor er det ikke imorgen???

Selvfølgelig skal du da gå og nusse med det. Det er så hyggeligt!

Hehe hun skal jo lige bages færdig først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.