Billedetråd-hygge; maven 21+1 + nytårbilleder + md mm :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.825 visninger
32 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

NessaXenia

Så er jeg 21+1 idag og nyt mavebillede  den vokser og vokser..

et par billeder fra nytårsaften

og så er jeg gået igang med babyværelset, der mangler at blive malet, købt hylder og en masse andet.. men jeg købte vores pudslebord igår i babysam og brugte sødag eftermiddag med at fylde det op, på trods af at det hele skal vaskes osv inden babys ankomst.. men iiiih hvor er det hyggeligt  !

der mangler at blive malet, lamper, og meget andet..

og så var vi til MD-scanning i torsdags, og hun var helt perfekt vores lille pige, 20 cm og 367 gram  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

ChatH

Nina Sophia skriver:

Så er jeg 21+1 idag og nyt mavebillede  den vokser og vokser..

et par billeder fra nytårsaften

og så er jeg gået igang med babyværelset, der mangler at blive malet, købt hylder og en masse andet.. men jeg købte vores pudslebord igår i babysam og brugte sødag eftermiddag med at fylde det op, på trods af at det hele skal vaskes osv inden babys ankomst.. men iiiih hvor er det hyggeligt  !

der mangler at blive malet, lamper, og meget andet..

og så var vi til MD-scanning i torsdags, og hun var helt perfekt vores lille pige, 20 cm og 367 gram  

Ihhh hvor er du fin! 

og hvor er det hyggeligt med alt det babynus

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

Chatarina skriver:

Ihhh hvor er du fin! 

og hvor er det hyggeligt med alt det babynus

tusinde tak

jah det er så hyggeligt, glæder mig sådan til at få malet og sat hylderne op på værelset, og sætte tingene på hylderne osv.

men tusinde tak

Anmeld

3. januar 2011

ChatH

Nina Sophia skriver:

tusinde tak

jah det er så hyggeligt, glæder mig sådan til at få malet og sat hylderne op på værelset, og sætte tingene på hylderne osv.

men tusinde tak

Det er altså også bare så hyggeligt.

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

Chatarina skriver:

Det er altså også bare så hyggeligt.

ja helt vildt

Anmeld

3. januar 2011

Mor Christa

hold da op en flot mave du render rundt med dér !! Sikke fine nytårsbilleder også (: *piiift*

Ih, det er SÅ hyggeligt at gå og indrette babyværelse! Hvor blir' det fint

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Ihhhh en dejlig tråd, og fiiiin mave  og kæææært værelse.. Vi har også skråvæg, og IHHHH når man nu har valgt at sengen skal have en himmel så står den så dumt i rummet

Glæder mig til børnepengene tikker ind d. 20, for så skal Martin slæbes i IKEA og vi skal have shoppet hendes tripp trapp stol og lavet børneværelse så hun kan flytte derind

Puuuh det bliver hårdt for hendes moar haha

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

MissChrista skriver:

hold da op en flot mave du render rundt med dér !! Sikke fine nytårsbilleder også (: *piiift*

Ih, det er SÅ hyggeligt at gå og indrette babyværelse! Hvor blir' det fint

taaaak smukke

jah jeg kan slet ikke lade hver med at nusse rundt derinde og købe mere og mere

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

Ihhhh en dejlig tråd, og fiiiin mave  og kæææært værelse.. Vi har også skråvæg, og IHHHH når man nu har valgt at sengen skal have en himmel så står den så dumt i rummet

Glæder mig til børnepengene tikker ind d. 20, for så skal Martin slæbes i IKEA og vi skal have shoppet hendes tripp trapp stol og lavet børneværelse så hun kan flytte derind

Puuuh det bliver hårdt for hendes moar haha

jeg tror jeg vender sengen om, måske bliver er lige omrukeret engang derinde, for jeg har også købt sengehimmel og sengerand.. tager lige et billede

iih hvor er det rart med børnepenge, jeg vil også ha' !!

det er så dejligt at være i Ikea

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Nina Sophia skriver:

jeg tror jeg vender sengen om, måske bliver er lige omrukeret engang derinde, for jeg har også købt sengehimmel og sengerand.. tager lige et billede

Ja, flere billeder hi hi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.