Åhh altså :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

klmf

God bedring med lillepigen!

Selvom man godt kan forstå det kan glippe lige at få sagt det hele, så synes man alligevel at når hun ligefrem kaster op efterfølgende at det var noget man som personale ville bide mærke i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Hun har fået en mindre hjernerystelse.
Så vi er kommet hjem igen og skal så bare holde øje med hende.
Så imorgen bliver hun hjemme hos mig!

årh den lille stakkel.
håber hun kommer sig hurtigt.
ja det er også det eneste at gøre og det bedste.

så håber jeg da i hygger jer selvom hun har en mindre hjernerystelse.

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

lotchen skriver:

God bedring med lillepigen!

Selvom man godt kan forstå det kan glippe lige at få sagt det hele, så synes man alligevel at når hun ligefrem kaster op efterfølgende at det var noget man som personale ville bide mærke i

Ja det tænker jeg også....

Anmeld

3. januar 2011

<3

Puha sikken en forskrækkelse! Godt det bare var en mindre hjernerystelse og ikke en slem en! Utroligt at børn kan være så hårdføre også en lille bump kan få dem ned med nakken

Håber I får en hyggelig sygedag i morgen og får styr på det lille hoved! Sagde lægerne noget om hvornår den er ovre eller?

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Puha sikken en forskrækkelse! Godt det bare var en mindre hjernerystelse og ikke en slem en! Utroligt at børn kan være så hårdføre også en lille bump kan få dem ned med nakken

Håber I får en hyggelig sygedag i morgen og får styr på det lille hoved! Sagde lægerne noget om hvornår den er ovre eller?

Nej, vi fik bare besked på at holde øje med hende og så at vi som forældre jo bedst kan se hvornår hun er sig selv igen.

Anmeld

3. januar 2011

<3

TbCp skriver:

Nej, vi fik bare besked på at holde øje med hende og så at vi som forældre jo bedst kan se hvornår hun er sig selv igen.

ja selvfølgelig men alligevel - meganederen kommentar ovenpå en meganederen oplevelse.

God karma sendes i jeres retning og håber at det hjælper lidt

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

Kirle skriver:

ja selvfølgelig men alligevel - meganederen kommentar ovenpå en meganederen oplevelse.

God karma sendes i jeres retning og håber at det hjælper lidt

Jeg er bare rigtig glad for at det ikke var værre.... ville slet ikke kunne bære hvis hun skulle indlægges.

Så vi tager den med ro.... og så har jeg hørt noget om at tv og læsning er no go!

Anmeld

3. januar 2011

<3

TbCp skriver:

Jeg er bare rigtig glad for at det ikke var værre.... ville slet ikke kunne bære hvis hun skulle indlægges.

Så vi tager den med ro.... og så har jeg hørt noget om at tv og læsning er no go!

ja og uafbrudt søvn men ved faktisk ikke om det er en skrøne eller ej... Men intet tv eller læsning (det har jeg nu ikke hørt) og så check af barn hver anden tredje time... Not fun for nogen.

Hvad sagde lægen om hvilke forholdsregler I skulle tage?

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

Kirle skriver:

ja og uafbrudt søvn men ved faktisk ikke om det er en skrøne eller ej... Men intet tv eller læsning (det har jeg nu ikke hørt) og så check af barn hver anden tredje time... Not fun for nogen.

Hvad sagde lægen om hvilke forholdsregler I skulle tage?

Vi fik slet ikke snakket med en læge, kun en sygeplejerske.
Fordi der var bedring i den periode vi var på skadestuen turde de godt sende os hjem. Vi har så fået en folder med hjem hvor der står hvad vi skal være obs på. Bla. om hun efter at have fået det bedre, får det skidt igen, om hun er sløv, sover mere end hun plejer m.v.
Men her til aften har hun nu virket næsten helt som sig selv så håber det bare var en ordentlig forskrækkelse.

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

TbCp skriver:

Vi fik slet ikke snakket med en læge, kun en sygeplejerske.
Fordi der var bedring i den periode vi var på skadestuen turde de godt sende os hjem. Vi har så fået en folder med hjem hvor der står hvad vi skal være obs på. Bla. om hun efter at have fået det bedre, får det skidt igen, om hun er sløv, sover mere end hun plejer m.v.
Men her til aften har hun nu virket næsten helt som sig selv så håber det bare var en ordentlig forskrækkelse.

Læsningen gælder nok heller ikke Liva, det er nok mere hvis man læser læser.... altså koncentrerer sin hjerne om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.