Åhh altså :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.431 visninger
30 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

TbCp

Liva er lige blevet ringet hjem fra børnehave igen... hun er ked af det og kaster op....

Hvorfor bliver det ved!

December måned var ret hård for hende, hun kunne ikke håndtere alt det der skete i børnehaven, blev overstimuleret og vi havde en tilbagetrukket og meget ked lille pige.
Havde sådan håbet at det ville ændre sig efter ferien når der ikke længere skulle foregå så meget dernede.

Hun har været så glad og frisk i ferien, der har ikke været noget med hende.

Er det fordi hun ikke kan lide at være der at hun nu pludselig kaster op.... der var ingenting da hun stod op imorges???? Jeg forstår det simpelthen ikke! Og synes det er SÅ synd for hende....

Hvad søren skal vi stille op!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

TbCp

Nå den her gang ser det så ikke ud til at være pga. overstimulering eller lign.

Da jeg tager flyverdragten af hende kan jeg se hun har fået en bule i tindingen, jeg spørger hende om hun er faldet og ja, hun er faldet på isen. Og klager nu over ondt i hovedet. Hun falder hele tiden hen...

Så fald og har slået hovedet, opkast og er herefter faldet i søvn.... hvorfor er der ingen pædagoger der overvejer at det er hjernerystelse!

Jeg har ringet derned og snakker med hende der er på legepladsen for at høre hvor slemt faldet er... hun siger at Liva gled og græd kort, så hun havde ikke tænkt det var slemt selvom hun godt kunne se et blåt mærke og en hudafskrabning.

Jeg bliver faktisk lidt vred over at ingen har tænkt hjernerystelse!!!!

Men trods alt blev hun da ringet hjem, og nu er min mand på vej på skadestuen....

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

TbCp skriver:

Nå den her gang ser det så ikke ud til at være pga. overstimulering eller lign.

Da jeg tager flyverdragten af hende kan jeg se hun har fået en bule i tindingen, jeg spørger hende om hun er faldet og ja, hun er faldet på isen. Og klager nu over ondt i hovedet. Hun falder hele tiden hen...

Så fald og har slået hovedet, opkast og er herefter faldet i søvn.... hvorfor er der ingen pædagoger der overvejer at det er hjernerystelse!

Jeg har ringet derned og snakker med hende der er på legepladsen for at høre hvor slemt faldet er... hun siger at Liva gled og græd kort, så hun havde ikke tænkt det var slemt selvom hun godt kunne se et blåt mærke og en hudafskrabning.

Jeg bliver faktisk lidt vred over at ingen har tænkt hjernerystelse!!!!

Men trods alt blev hun da ringet hjem, og nu er min mand på vej på skadestuen....

Nej.. For pokker!1 Stakkels Liva!! Håber da ikke det virkelig er hjernerystelse!!

Kan godt forstå du er temmelig vred på børbehaven. dte er da bare ikke godt nok. De bør sgu da kunne lægge to og to sammen i den sammehæng!!!

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

JulieE skriver:

Nej.. For pokker!1 Stakkels Liva!! Håber da ikke det virkelig er hjernerystelse!!

Kan godt forstå du er temmelig vred på børbehaven. dte er da bare ikke godt nok. De bør sgu da kunne lægge to og to sammen i den sammehæng!!!

Og jeg har først fri om en time!!! Mit stakkels mor hjerte kan ikke klare at jeg ikke kan komme med på skadestuen

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

TbCp skriver:

Og jeg har først fri om en time!!! Mit stakkels mor hjerte kan ikke klare at jeg ikke kan komme med på skadestuen

Nej,.. det kan jeg godt forstå!!!  Puha... En time kan være lang. Kan du kommer derud, når har fri?

Anmeld

3. januar 2011

twinboys

Åhhh lille pige da... tror klart at det er en hjernerystelse eller slaget der har givet hende kvalme... Så godt han er kørt afsted med hende og god bedring til hende...

Majbritt

Anmeld

3. januar 2011

twinboys

TbCp skriver:

Åhhh søde Tina kender godt den følelse, en mor vil helst være der for sit barn...

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

JulieE skriver:

Nej,.. det kan jeg godt forstå!!!  Puha... En time kan være lang. Kan du kommer derud, når har fri?

Jeg ringer efter en taxi ligeså snart de sidste børn er ude af døren....

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

twinboys skriver:

Åhhh søde Tina kender godt den følelse, en mor vil helst være der for sit barn...

Det er slet ikke sjovt

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

TbCp skriver:

Jeg ringer efter en taxi ligeså snart de sidste børn er ude af døren....

Dte var godt! Jeg krydser fingre for at det blot er et sammenfald med bulen og opkastningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.