Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: nej ik rigtig... ved egentlig ikke hvorfor (andet end at bestyrelsen er gammeldags)
nej ik rigtig... ved egentlig ikke hvorfor (andet end at bestyrelsen er gammeldags)
Okay Der er ellers rigtig mange bands.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Okay Der er ellers rigtig mange bands.
tror jeg foreslår det til næste omgang
Kay skriver: tror jeg foreslår det til næste omgang
Okay God idé.
Anonym skriver: bandt ??? jeg har en ven som gerne vil ud og spille med sine bandts - gerne på sjælland men alle steder har muligheder.... vedlæg gerne link og eller numre tak
bandt ??? jeg har en ven som gerne vil ud og spille med sine bandts - gerne på sjælland men alle steder har muligheder.... vedlæg gerne link og eller numre tak
De kan kontakte Dansk Musiker Forbund. De ligger på www.dmf.dk Der kan de med garanti få råd og vejledning til spillesteder, amatør aftener og jobs.Held og lykke med det (Btw "band" staves uden T ) KærligstSussie
SussieThyssen skriver: De kan kontakte Dansk Musiker Forbund. De ligger på www.dmf.dk Der kan de med garanti få råd og vejledning til spillesteder, amatør aftener og jobs.Held og lykke med det (Btw "band" staves uden T ) KærligstSussie
hehe ved det godt, jeg kokser bare lige pt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128