Nogen af jer piger der kender steder hvor man kan synge med.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Anonym trådstarter

bandt ??? jeg har en ven som gerne vil ud og spille med sine bandts - gerne på sjælland men alle steder har muligheder.... vedlæg gerne link og eller numre tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Diana2013

hej. det er godt nok ikke på sjælland, men Peppers i Herning kan bands komme og spille :=) Måske er der andres peppers rundt i landet  

Anmeld

4. januar 2011

Kay

Anonym skriver:

bandt ??? jeg har en ven som gerne vil ud og spille med sine bandts - gerne på sjælland men alle steder har muligheder.... vedlæg gerne link og eller numre tak

hvor mange er de og hvad slags musik spiller de??

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hvor mange er de og hvad slags musik spiller de??

det er 3 forskellige "hold" og er alt fra alm. rock, og lign.

Anmeld

5. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

De skal bare "tilbyde" sig selv alle mulige steder. Barer osv Og så skal de da reklamere for sig selv, så folk ser dem.

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

De skal bare "tilbyde" sig selv alle mulige steder. Barer osv Og så skal de da reklamere for sig selv, så folk ser dem.

det gør de egentlig os, men kun i næstved og de vil gerne mere omkring

Anmeld

5. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

det gør de egentlig os, men kun i næstved og de vil gerne mere omkring

Hvad med at de laver en hjemmeside? Og flyers? De kan jo også sende breve/mails ud.

Anmeld

5. januar 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Hvad med at de laver en hjemmeside? Og flyers? De kan jo også sende breve/mails ud.

lige netop... når vi sidder og booker (jeg er frivilig til et par byfester) så bruger vi meget bands hjemme sider, og lytter til de lyd klip de har lagt på...

men vi har så booket alt vi skal bruge til og mes sommerferien

Anmeld

5. januar 2011

Dinna88

Kay skriver:

lige netop... når vi sidder og booker (jeg er frivilig til et par byfester) så bruger vi meget bands hjemme sider, og lytter til de lyd klip de har lagt på...

men vi har så booket alt vi skal bruge til og mes sommerferien

Bruger I ikke også myspace?

Det er simpelthen smart at små bands kan komme fremad via nettet - det gælder bare om at de smider så meget musik ud som muligt.

Men det var da ærgeligt at I ikke liiiige kan hyre dem så

Anmeld

5. januar 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Bruger I ikke også myspace?

Det er simpelthen smart at små bands kan komme fremad via nettet - det gælder bare om at de smider så meget musik ud som muligt.

Men det var da ærgeligt at I ikke liiiige kan hyre dem så

nej ik rigtig... ved egentlig ikke hvorfor (andet end at bestyrelsen er gammeldags)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.