Hvornår på eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Bryndis

Hej

Hvornår vil i mene at børn skal ind på deres eget værelse? Begrund gerne

Jeg har en søn på 7 uger og min kæreste har allerede nu tænkt på at lægge ham ind på sit eget værelse. Men jeg syns det er for tidlig for jeg er bange for at hvis han nu skulle ligge og blive kvalt i noget gylp eller får dynen over hovedet eller sådan noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Hvem?

Bryndis skriver:

Hej

Jeg har en søn på 7 uger og min kæreste har allerede nu tænkt på at lægge ham ind på sit eget værelse. Men jeg syns det er for tidlig for jeg er bange for at hvis han nu skulle ligge og blive kvalt i noget gylp eller får dynen over hovedet eller sådan noget.

Når de ikke længere spiser om natten, min første dreng var ca. 6 mdr da han blev flyttet ind på hans eget værelse, da han car helt færdig med mad om natten der, da det ikke var smart for os, at jeg skulle rende frem og tilbage mellem soveværesle og børneværelse for at give mad

Anmeld

3. januar 2011

Fru.Mäes <3

Bryndis skriver:

Hej

... Felix kom på eget værelse i en alder af 3 uger!!

Tidligt efter manges mening - men Felix sover bedre nu, da han ikke bliver vækket af FARMANDS snorken..

Vi har babyalarmen på ham, som reagerer på den mindst lyd - så vi ved altid hvad der foregår inde hos ham

SÅ hvis du er med på, hvad kæresten siger - så prøv da for et par dage at komme din søn på eget værelse også have en babyalarm på ham.. Og se hvordan du har det, med det

Krams Rikke

Anmeld

3. januar 2011

lisesp83

Bryndis skriver:

Hej

Når du er klar.

Min datter er lidt over 8 mdr gammel, og hun sover stadig i hendes tremmeseng, ved siden af mig. Og jeg er stadig ikke klar, til at sende hende på eget værelse.

Da hun var yngre, havde jeg de samme tanker som dig, tror det er meget normalt.

Nogle får en bedre nattesøvn, når deres små poder er på eget værelse, andre gør ikke. Hehe, Hip som hap..

Kan det tænkes, din kæreste savner at have soveværelset for jer selv? ..

Jeg har ikke rigtig noget råd, for som sagt sover min datter stadig hos os.

Anmeld

3. januar 2011

Bryndis

FrøkenHedegaard skriver:

... Felix kom på eget værelse i en alder af 3 uger!!

Tidligt efter manges mening - men Felix sover bedre nu, da han ikke bliver vækket af FARMANDS snorken..

Vi har babyalarmen på ham, som reagerer på den mindst lyd - så vi ved altid hvad der foregår inde hos ham

SÅ hvis du er med på, hvad kæresten siger - så prøv da for et par dage at komme din søn på eget værelse også have en babyalarm på ham.. Og se hvordan du har det, med det

Krams Rikke

Ja det kan vel ikke skade og prøve det

Anmeld

3. januar 2011

Bryndis

lisesp83 skriver:

Når du er klar.

Min datter er lidt over 8 mdr gammel, og hun sover stadig i hendes tremmeseng, ved siden af mig. Og jeg er stadig ikke klar, til at sende hende på eget værelse.

Da hun var yngre, havde jeg de samme tanker som dig, tror det er meget normalt.

Nogle får en bedre nattesøvn, når deres små poder er på eget værelse, andre gør ikke. Hehe, Hip som hap..

Kan det tænkes, din kæreste savner at have soveværelset for jer selv? ..

Jeg har ikke rigtig noget råd, for som sagt sover min datter stadig hos os.

Jo det er måske derfor han gerne vil have ham ud af værelset  Han savner kæresteriet rigtig meget har jeg fundet ud af

Anmeld

3. januar 2011

Fru.Mäes <3

Bryndis skriver:

Ja det kan vel ikke skade og prøve det

Nej, det skader jo nemlig ikke

Felix gik faktisk fra at vågne 3-4 gange om natten, til kun at vågne 1-2 gange nu!! SÅ vi er hvert fald GODT tilfredse med hvad vi har gjort

Anmeld

3. januar 2011

Bryndis

FrøkenHedegaard skriver:

Nej, det skader jo nemlig ikke

Felix gik faktisk fra at vågne 3-4 gange om natten, til kun at vågne 1-2 gange nu!! SÅ vi er hvert fald GODT tilfredse med hvad vi har gjort

Ja så var det jo en god ting at gøre. Får han stadig mad om natten?

Anmeld

3. januar 2011

SussieThyssen

Bryndis skriver:

Hej

Det er jo forskelligt fra forældre til forældre.
Mine er kommet på eget værelse, da de var ca 4 uger.
Men det skal man afgøre med sig selv.
Men jo ældre de bliver, jo sværere kan det blive at vende dem til det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. januar 2011

Dansker i England

Min datter var ca 8 mdr, da hun kom på eget værelse. Hvis jeg havde haft mulighed for det, var hun kommet derind, da hun var 6 mdr og ikke længere "behøvede" mig om natten. Vi sover begge meget bedre nu, da vi før vækkede hinanden hele natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.