Hej!
Min datter på 15 mdr. fik ny dagplejer d. 1. dec. Inden hun kom derovre fuld tid, havde hun været på visit i en 3 dage pga. sygdom fra den gamle dagplejer.
Da Stella havde været hos den nye i en 14 dages tid, måtte hun sygemelde sig pga. en knæoperation, og idag fik vi så at vide at hun har noget ferie til gode, hun gerne ville ha´ afholdt. Nu kommer hun først tilbage i uge 2!?
Stella har mulighed for at være hos en gæsteplejer, men har været lidt ked af og sende hende afsted, fordi det så er den 3. dagplejer inden for 1½ mdr. Og i forvejen døjer vi med hendes søvnrytme, og opførsel. Hun har nemlig taget ved lære af en pige i dagplejen; hun skriger og græder næsten konstant, hvis hun ikke blir´ taget op, eller bare får opmærksomhed. Det går ud over de andre børn, syns jeg 
Nå, men jeg valgte at give Stella en lang juleferie, men nu vores dagplejer har ferie i 2 uger, istedet for kun den ene, syns´ jeg Stella kommer til og mangle det sociale. Så jeg sender hende afsted i gæstepleje.
Mit spørgsmål er så; hvilken pasning syns du er bedst? Jeg har fået anbefalet privat dagplejer, da de er mere forberedt mht. ferie og ikke nær så meget syge. Havde også overvejet vuggestue, og alligevel ikke med alt det, man hører af skader børnene får.
Hjælp mig lige her 
Anmeld