jeg er lidt forvirret ;S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

nataschamus

'og i har det godt sammen ? (ikke for at blande mig )

så det kan lade sig gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

4xGreve

nataschamus skriver:

Hej ,

jeg tænkte lidt hvor længe skal man have været sammen før det er "iorden" og få et barn sammen , jeg har ikke været sammen medmin kæreste længe , men vi har lige fået lejlighed sammen og vi ønsker et barn når jeg er færdig med min uddannelse ,

nogen der vil hjælpe mig lidt ?

min kæreste og jeg havde kun været sammen og kun kendt hinanden 1½ månede da vi blev gravide og det er den bedste beslutning jeg/vi nogen siden har taget...

Anmeld

3. januar 2011

Nalle

Mig og min kæreste havde været sammen i 2 måneder, da jeg blev gravid med den første

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

for mig lyder det altså til i skal vente...

for lyder til du er i tvivl om det nu er acceptabelt osv. og det er altså ikke nogen tanker man skal have når man skal have børn.

Anmeld

3. januar 2011

B&J

Man skal have børn når man føler sig klar til det men som sagt husk det er ikke bare noget i kan bytte nogle får børn  der er super nemme andre får jo skrige børn eller børn der ikke vil spise eller ja.. det er svært men jo også så utroligt dejligt, og forstår godt du vil have børn det er jo også en kæmpe ting...

Anmeld

3. januar 2011

K.Rehder

Jeg synes heller ikke der en nogle regler for hvor lang tid man skal ha været sammen...det vigtigste er at man kender hinanden godt nok og har prøvet "hverdagen" sammen. Manden og jeg havde kun været sammen i ca 6 måneder før vi startede PB og så gik der små 6 måneder mere før det lykkedes.

Kender et par eksempler på, at selv om man har været sammen i 5 år eller mere før man vælger at få børn, kan forholdet stadig gå i stykker -enten under graviditeten, eller når barnet blot er et par måneder. Der er stadig ingen garentier selv om forholdet har varet længe.

Synes til gengæld at det er smartest at vente til man er udlært. Men kan man få alting til at fungere på sin egen måde er det jo det aller vigtigste

fingre for dig/jer og jeres fremtid

Anmeld

3. januar 2011

frk Jensen

Det er helt op til jer...

Jeg var sammen med min søns far i 5 år, og forholdet holdte ikke til at blive forældre sammen.. Det giver ikke en større garanti for at forholdet holder, jo længere man er sammen.

Anmeld

3. januar 2011

nataschamus

super tak alle sammen det har fået mig tilog tænke over tingene

vi finder ud a om vi er klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.