søger tigerdyr-nattøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

jannebjerre

fru-nielsen skriver:

Min datter har en gammel fastelavnsdragt der forestiller tigerdyret med hale. Hun elsker den dragt, og bruger den både til hverdag og nattøj. Men nu er den ved at blive for lille.
Er der nogen der har set en et sted.  Det skal være bomuld

Måske denne kan bruges??
http://www.bambi-legetoj.dk/udklaedning/tigerdyr-s aet-2-3-aar.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Fru Hansen

jannebjerre skriver:

Måske denne kan bruges??
http://www.bambi-legetoj.dk/udklaedning/tigerdyr-s aet-2-3-aar.html

Super link du der fandt til mig. Jeg skrev til butikken og spurgte om dragten var af bomuld. Det viste sig at de ikke havde den hjemme, men de bestiller den hjem og skriver derefter til mig om den er i bomuld. Sikke en kundeservice og meget venlige mails jeg ha rfået fra dem.

Tak for hjælpen

Anmeld

5. januar 2011

Aprilmor11

fru-nielsen skriver:

Min datter har en gammel fastelavnsdragt der forestiller tigerdyret med hale. Hun elsker den dragt, og bruger den både til hverdag og nattøj. Men nu er den ved at blive for lille.
Er der nogen der har set en et sted.  Det skal være bomuld

Jeg var forresten lige i HogM igår, og så tjekkede jeg lige af med det nattøj jeg snakkede om, og det går kun til 12 måneder

Men håber at du finder noget snart

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

fru-nielsen skriver:

Super link du der fandt til mig. Jeg skrev til butikken og spurgte om dragten var af bomuld. Det viste sig at de ikke havde den hjemme, men de bestiller den hjem og skriver derefter til mig om den er i bomuld. Sikke en kundeservice og meget venlige mails jeg ha rfået fra dem.

Tak for hjælpen

dejligt jeg kunne hjælpe... Håber du får fat i den så..

Anmeld

5. januar 2011

Fru Hansen

Aprilmor11 skriver:

Jeg var forresten lige i HogM igår, og så tjekkede jeg lige af med det nattøj jeg snakkede om, og det går kun til 12 måneder

Tusinde tak for din hjælp. Jeg har ikke været på nettet siden jeg sidst var logget på her, så jeg fik ikke svaret dig. Min veninde var også i HogM på frederiksberg og der var det også kun små størrelser. ØV.

En anden bruger herinde har givet mig et link til en netbutik, som vil bestille det hjem til mig. Jeg er så glad fordi jeg ved at min datter vil blive glad for det og hun har fødselsdag om 14 dage så ejg håber det kan nå frem.

Anmeld

5. januar 2011

Fru Hansen

Aprilmor11 skriver:

Tak Tak Tak fordi du gad tænke på mig mens du stod i hogm

Anmeld

5. januar 2011

Aprilmor11

fru-nielsen skriver:

Tusinde tak for din hjælp. Jeg har ikke været på nettet siden jeg sidst var logget på her, så jeg fik ikke svaret dig. Min veninde var også i HogM på frederiksberg og der var det også kun små størrelser. ØV.

En anden bruger herinde har givet mig et link til en netbutik, som vil bestille det hjem til mig. Jeg er så glad fordi jeg ved at min datter vil blive glad for det og hun har fødselsdag om 14 dage så ejg håber det kan nå frem.

Det var dejligt at høre

Jeg krydser fingre for at det når frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.