søger tigerdyr-nattøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Fru Hansen

Min datter har en gammel fastelavnsdragt der forestiller tigerdyret med hale. Hun elsker den dragt, og bruger den både til hverdag og nattøj. Men nu er den ved at blive for lille.
Er der nogen der har set en et sted.  Det skal være bomuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Aprilmor11

fru-nielsen skriver:

Min datter har en gammel fastelavnsdragt der forestiller tigerdyret med hale. Hun elsker den dragt, og bruger den både til hverdag og nattøj. Men nu er den ved at blive for lille.
Er der nogen der har set en et sted.  Det skal være bomuld

I h og m har de en natdragt med tigerdyrt, lige, hvor stor størrelsen går op, ved jeg desværre ikke ..

Anmeld

3. januar 2011

Caroline86

hvilken størrelse skal du bruge?

Anmeld

3. januar 2011

Fru Hansen

Aprilmor11 skriver:

I h og m har de en natdragt med tigerdyrt, lige, hvor stor størrelsen går op, ved jeg desværre ikke ..

Tusinde tak. Vi har ikke lige en HogM i nærheden, så jeg har ikke selv set det. Men det er ikke værre end at vi kan køre hen til en. Hvilken HogM har du set det i?

Anmeld

3. januar 2011

Fru Hansen

Caroline86 skriver:

hvilken størrelse skal du bruge?

str. 2-3 år

Anmeld

3. januar 2011

Caroline86

fru-nielsen skriver:

str. 2-3 år

øv, så kan jeg desværre ikke hjælpe...

skal nok holde øjne og ører åbne!

God jagt

Anmeld

3. januar 2011

Aprilmor11

fru-nielsen skriver:

Tusinde tak. Vi har ikke lige en HogM i nærheden, så jeg har ikke selv set det. Men det er ikke værre end at vi kan køre hen til en. Hvilken HogM har du set det i?

I Horsens ..

Men prøv at gik på deres hjemmeside ..

Det er ikke alt de har i butikkerne som de har på hjemmesiden, og omvendt .. Men det er vel et forsøg hver ..

Anmeld

3. januar 2011

Fru Hansen

Aprilmor11 skriver:

I Horsens ..

Men prøv at gik på deres hjemmeside ..

Det er ikke alt de har i butikkerne som de har på hjemmesiden, og omvendt .. Men det er vel et forsøg hver ..

Jeg bor på sjælland. Men jeg har allerede ringet og sendt en veninde afsted til HogM i morgen. Så må vi håbe de har det.

Anmeld

3. januar 2011

Fru Hansen

Caroline86 skriver:

øv, så kan jeg desværre ikke hjælpe...

skal nok holde øjne og ører åbne!

God jagt

Tak for hjælpen

Anmeld

3. januar 2011

Aprilmor11

fru-nielsen skriver:

Jeg bor på sjælland. Men jeg har allerede ringet og sendt en veninde afsted til HogM i morgen. Så må vi håbe de har det.

Kommer hun fra Horsens også ? Ellers så skal jeg alligevel derned en af dagene så kan jeg da lige se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.