Dorthemus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Vial

dorthemus skriver:

Og nogle af dem var sågar tudser

Ja, utroligt som en stor grim tudse kan ligne en sød lille grøn frø, når man møder ham på Natcafeen kl. 4.34!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Maria.

dorthemus skriver:

Nej jeg ved ikke hvem han er, men har et donornr. som Runa skal bruge når hun blir voksen og ønsker oplysninger om ham. Han har bl.a. skrevet under på, at barnet må møde ham...hun skal henvende sig til sædklinikken som formidler ønsket videre til ham.

Det skal ske på barnets præmisser, så donor kan omvendt ikke ønske kontakt uden at barnet ønsker det. Han er så heller ikke juridisk forpligtet på nogen måde. Og Runa har heller ikke adgang til hans familie.

De eneste ting jeg ved om ham er: højde, hår- og øjenfarve, blodtype og beskætigelse.

Hihi.. Jeg vil også være med.. Aj.. Du skriver beskæftigelse.. Hva laver han så?

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

Malthes mor skriver:

Hvis nu klinikken lukker? Hvordan finder Runa ham så?

Oplysningerne ligger deponeret i Cryos som er verdens største sædbank, og de passer godt på den

Anmeld

2. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg VIDSTE det..

Jeg er bestemt ikke den eneste der sidder med en lille nysgerrig ting inde i maven

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, utroligt som en stor grim tudse kan ligne en sød lille grøn frø, når man møder ham på Natcafeen kl. 4.34!

Ja den fælde er vi vist flere der er gået i

Anmeld

2. januar 2011

numsefisk

KaMa skriver:

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

Maria. skriver:

Hihi.. Jeg vil også være med.. Aj.. Du skriver beskæftigelse.. Hva laver han så?

Der stod studerende...haha  Han var ikke min førsteprioritet, men min anden...men jeg er ret godt tilfreds

Anmeld

2. januar 2011

numsefisk

dorthemus skriver:

Der stod studerende...haha  Han var ikke min førsteprioritet, men min anden...men jeg er ret godt tilfreds

Hvordan blev du egentlig enig med dig selv om at det skulle være ham?

Og ja nu ved jeg det ikke, men hvis man ikke bliver gravid første gang, forsøger man så med den samme doner igen, eller er det "videre" til den næste?

Anmeld

2. januar 2011

Maria.

Hvorfor fik du ikke første prioritet?

Studerende.. Hihi.. Men du ved jo heller ikk hvor gammel han er!!?  Kan godt forstå du er tilfreds.. Hun er jo også en lækker sag!

Godt nytår! Håber vi snart ses igen!

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

Maria. skriver:

Hvorfor fik du ikke første prioritet?

Studerende.. Hihi.. Men du ved jo heller ikk hvor gammel han er!!?  Kan godt forstå du er tilfreds.. Hun er jo også en lækker sag!

Godt nytår! Håber vi snart ses igen!

Førsteprioriteten var ikke længere tilgængelig...og ja, måske han er et rigtigt kuvøseguf

Det ku være skønt! Hornår kan I?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.