Dorthemus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Vial

numsefisk skriver:

Nu kommer Tinas tusind spørgsmål

Sig til hvis du ikke orker det

Hvorfor må de ikke det hos lægen??

Og er det så privat man får åben doner??

Lovgivningen gør, at det i DK er ulovligt at læger bruger åbne donor.

Skal man have åben donor, skal man bruge en jordemoderklinik. Fx Stork i København eller Diers i Århus.

Du spørger da bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

dorthemus

numsefisk skriver:

Nu kommer Tinas tusind spørgsmål

Sig til hvis du ikke orker det

Hvorfor må de ikke det hos lægen??

Og er det så privat man får åben doner??

Nu svarer jeg....på jordmoderklinikker må de inseminere med åben donorsæd, de er ikke underlagt den samme lov som forbyder læger at inseminere med åben donorsæd.

Jeg er insemineret på Stork Klinik, der er en jordmoderklinik

Og TAK for de søde ord om min datter

Anmeld

2. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Tusind tak  

Elsker at kunne spørge herinde, uden at man føler sig dum

Syntes det er helt fantastisk at muligheden for at få børn er der, selvom man ikke er far-mor modellen.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

2. januar 2011

Vial

numsefisk skriver:

Tusind tak  

Elsker at kunne spørge herinde, uden at man føler sig dum

Syntes det er helt fantastisk at muligheden for at få børn er der, selvom man ikke er far-mor modellen.

Det er i hvert fald helt fantastisk at man kan blive mor selvom frøerne, man har kysset, ikke blev til prinser..

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

numsefisk skriver:

Jeg håber det er okay jeg spørg, men nu er jeg nød til at få stillet min nysgerrighed.

Din skønne datter har valgt via doner.

Hvad betyder det at det er en åben doner, ved du så hvem faren er eller?

Nej jeg ved ikke hvem han er, men har et donornr. som Runa skal bruge når hun blir voksen og ønsker oplysninger om ham. Han har bl.a. skrevet under på, at barnet må møde ham...hun skal henvende sig til sædklinikken som formidler ønsket videre til ham.

Det skal ske på barnets præmisser, så donor kan omvendt ikke ønske kontakt uden at barnet ønsker det. Han er så heller ikke juridisk forpligtet på nogen måde. Og Runa har heller ikke adgang til hans familie.

De eneste ting jeg ved om ham er: højde, hår- og øjenfarve, blodtype og beskætigelse.

Anmeld

2. januar 2011

Bom

dorthemus skriver:

Nu svarer jeg....på jordmoderklinikker må de inseminere med åben donorsæd, de er ikke underlagt den samme lov som forbyder læger at inseminere med åben donorsæd.

Jeg er insemineret på Stork Klinik, der er en jordmoderklinik

Og TAK for de søde ord om min datter

Tusind spørgsmål til professeren, jeg vil også være med..

Har du set et billede af "manden" eller hva man nu siger?? Tænker bare på hvilke kriteriere man vælger udfra??

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

Tulle Mus skriver:

Tusind spørgsmål til professeren, jeg vil også være med..

Har du set et billede af "manden" eller hva man nu siger?? Tænker bare på hvilke kriteriere man vælger udfra??

Se mit svar højere lige oven over

Anmeld

2. januar 2011

Bom

dorthemus skriver:

Se mit svar højere lige oven over

Ja så lige det kom..

Var det ikke svært og vælge?? Tænker bare at der vel var mange valg muligheder??

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Det er i hvert fald helt fantastisk at man kan blive mor selvom frøerne, man har kysset, ikke blev til prinser..

Og nogle af dem var sågar tudser

Anmeld

2. januar 2011

Malthes mor

dorthemus skriver:

Nej jeg ved ikke hvem han er, men har et donornr. som Runa skal bruge når hun blir voksen og ønsker oplysninger om ham. Han har bl.a. skrevet under på, at barnet må møde ham...hun skal henvende sig til sædklinikken som formidler ønsket videre til ham.

Det skal ske på barnets præmisser, så donor kan omvendt ikke ønske kontakt uden at barnet ønsker det. Han er så heller ikke juridisk forpligtet på nogen måde. Og Runa har heller ikke adgang til hans familie.

De eneste ting jeg ved om ham er: højde, hår- og øjenfarve, blodtype og beskætigelse.

Hvis nu klinikken lukker? Hvordan finder Runa ham så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.