Kære Henriette.
Psykiatrisk skadestue SKAL tage imod dig, hvis du har det, som du beskriver der. Hvis du har en mand, eller en god ven, så tag denne person med, og få personen til at tale med store bogstaver, det vil sige, få personen til virkelig at skære ud i pap, at du har brug for HJÆLP.
Sådan som du har det ér alvorligt nok til psykiatrisk skadestue, jeg kender folk med mindre problemer, der har fået hjælp. Det, at du har tre børn og har det sådan, bør være argumentation nok i sig selv for, at de skal hjælpe, om ikke andet for dine børns skyld.
Jeg føler med dig, og forstår bedre end man skulle tro, hvordan du har det. Livet går op og ned, og dit skal nok også snart gå op.

Det er desværre ikke altid nok!
Jeg kender selv én som var helt ude ....hendes mor og søster kørte hende på psyk, da hun var så tæt på ikke at ville leve mere ....og helt urealistisk i sine tanker/reaktioner, for hendes liv flød!! Og hun er mor til 2 børn, som så hende ligge og være helt ved siden af sig selv, sovende på sofaen, og med enorme tudeture, osv.
SELVOM hendes egen MOR og søster stod der, og sagde "I SKAL beholde hende, I er simpelthen NØDT til at hjælpe, for det er ude af vores hænder nu", så sendte de dem alligevel hjem igen.
Jeg var DYBT forarget og rystet over, at de kunne afvise hende.
Vi var allesammen bange for, om/hvad hun kunne finde på.
Så desværre, er det ikke givet, at de reagerer og handler, sådan som de BURDE! Det kræver ind i mellem, at man slår RIGTIG HÅRDT i bordet .....hvilket kan være svært, hvis man er helt ude og flyde hvor man ikke kan bunde og se en løsning på noget som helst.
Det er rystende!! - Men jeg tror på, at man kan starte ud med at sige tingene uden omsvøb, og blive VED med at kræve hjælp, så "de" fatter, at man virkelig behøver hjælp!!! .....Det burde bare ikke være nødvendigt, at man skal trygle om det. Men sådan er det faktisk ind imellem - helt urimeligt.