Hjælp vil død er så ked af det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

er så træt af min sygdomme.panik angst stress mindre dep og personlighedsforstyrrelse...

hverdag er en kamå syntes jeg spænder,ryster hovede køre runt sover 2-3 timer af gangen og bange for af falde om have mange anfald som barn med af falde om ligge syg så snart jeg rejste mig op falde jeg om og det hele kørterundt forand mine øjne skid,tisse og kaste bare op i seng osv.Jeg er så bange for det sker igen.

Har haft rigtigt mange tur hele julen her ja og op til..

er så ked har ikke lyst til live når jeg har det sådan gher som er tit 2-4 gang om dagen af og til heledagen.Har bare lyst til af grave mig ned.

kan ikke få fat i nogle af snakke med om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Henriettemortil4 skriver:

er så træt af min sygdomme.panik angst stress mindre dep og personlighedsforstyrrelse...

hverdag er en kamå syntes jeg spænder,ryster hovede køre runt sover 2-3 timer af gangen og bange for af falde om have mange anfald som barn med af falde om ligge syg så snart jeg rejste mig op falde jeg om og det hele kørterundt forand mine øjne skid,tisse og kaste bare op i seng osv.Jeg er så bange for det sker igen.

Har haft rigtigt mange tur hele julen her ja og op til..

er så ked har ikke lyst til live når jeg har det sådan gher som er tit 2-4 gang om dagen af og til heledagen.Har bare lyst til af grave mig ned.

kan ikke få fat i nogle af snakke med om det

p.s elsker min 3 børne vildt meget gør pisse ondt de holde mig sgu tilbage for ikke af død.Men er så bange ked og især bange for jeg midste selvkontrolen og en dag gør det af med mig selv..

Anmeld

2. januar 2011

ekzunz

Henriette - jeg tror du skal henvende dig til psykiatrisk skadestue. Det lyder virkelig ikke som om du har det særlig godt, og hvis du har ansvaret for dine børn lige nu, så skal du altså ha' noget hjælp. Og det skal du i øvrigt uanset hvad!!!!

Er Steen ikke hjemme så han kan hjælpe dig??

Anmeld

2. januar 2011

afrobabies

Henriettemortil4 skriver:

p.s elsker min 3 børne vildt meget gør pisse ondt de holde mig sgu tilbage for ikke af død.Men er så bange ked og især bange for jeg midste selvkontrolen og en dag gør det af med mig selv..

Det lyder godt nok ikke særlig rart.... Har du ikke en god familie at snakke med, eller nogle gode veninder?

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Znuzke skriver:

Henriette - jeg tror du skal henvende dig til psykiatrisk skadestue. Det lyder virkelig ikke som om du har det særlig godt, og hvis du har ansvaret for dine børn lige nu, så skal du altså ha' noget hjælp. Og det skal du i øvrigt uanset hvad!!!!

Er Steen ikke hjemme så han kan hjælpe dig??

får hjælp og piller og samtaler og kan ingen ting gør før i morgen og jo jeg kan pyha tag mig af mine børn ellers have jeg dem ikke her..

de er mit liv og kommer første jo steen er her men om han er her eller ej har jeg de ting i hovede og kroppen og haft det i mange årrrrrrr nogle gange mdr imellem andre tit.

fortiden tit desværre.

de indlægger mig ikke er ikke farlig og syg nok

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

victoria2008 skriver:

Det lyder godt nok ikke særlig rart.... Har du ikke en god familie at snakke med, eller nogle gode veninder?

meget lidt desværre

Anmeld

2. januar 2011

Rosa

Henriette, jeg mener hvad jeg skrev i den anden tråd - du er nødt til at kontakte nogen, det duer ikke at oprette sådan en tråd uden at der sker noget! Vil du ikke være sød at svare på om du er alene hjemme?

Mvh

Rosa

Anmeld

2. januar 2011

Faith

Det lyder meget alvorligt det du gennemgår! Taler af erfaring når jeg siger at du skal have hjælp NU!

Hvis du ikke selv magter det må du få en anden til at kontakte en psykiatrisk skadestue for dig. Men du må altså handle inden det går galt. Du har ikke kun dig selv at tage vare på, men osse 3 børn kære ven.

Anmeld

2. januar 2011

ekzunz

Rosa skriver:

Henriette, jeg mener hvad jeg skrev i den anden tråd - du er nødt til at kontakte nogen, det duer ikke at oprette sådan en tråd uden at der sker noget! Vil du ikke være sød at svare på om du er alene hjemme?

Mvh

Rosa

Hun har heldigvis lige skrevet at Steen (hendes mand) er hjemme.

Anmeld

2. januar 2011

Rosa

Znuzke skriver:

Hun har heldigvis lige skrevet at Steen (hendes mand) er hjemme.

OK. Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.