"Bare lad være med at tænke på det, så kommer det nok" NEJ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

AnneH

Og det er jo sjovt at øve sig!!!

Hvad er det sjove i at skulle sniffe 4 gange om dagen og derefter stikke sig en gang om dagen?? Efterfølgende at skulle have taget æg ud og op igen?? Kan ikke se det sjove i det!!!

Ellers så kender de altid en som også har haft problemer, som så lige pludeslig har fået helt af sig selv, så det kan jo også ske for jer!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Tropez

malenemusen skriver:

Dagens sure og skuffede indslag - Shit hvor er jeg bare efterhånden pisse træt af folk der altid skal komme med den der typiske sætning:

" I skal bare lade være med at tænke over baby projektet, så skal det nok lykkedes af sig selv. Det kommer altid når man mindst venter det"

Jeg bliver bare så vred og såret, og får bare sådan en lyst til at ruske folk og råbe dem ind i hovedet at gu gør det ej, og drop dog det der bedre vidende pjat.

Når man nu har fået konstateret at der klart vil være problemer med at opnå en graviditet, så kommer det sgu nok ikke bare af sig selv på magisk vis.....

ARGGGG!!!!!

jeg plejer gerne at sige til folk, forestil dig du har købt en ny bil, og i overmorgen får du den, og det er bare drømmebilen, hvad går du så og tænker på konstant, det er nok ikke hvor mange liter mælk du skal ha i netto efter fyraften, NEJ det er nok den forbandede bil der sidder på din hjerne konstant, og sådan er det osse for os andre, det er bare ønskebarnet, der sidder fast og ikke gider at give slip igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.