"Bare lad være med at tænke på det, så kommer det nok" NEJ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

malenemusen

Dagens sure og skuffede indslag - Shit hvor er jeg bare efterhånden pisse træt af folk der altid skal komme med den der typiske sætning:

" I skal bare lade være med at tænke over baby projektet, så skal det nok lykkedes af sig selv. Det kommer altid når man mindst venter det"

Jeg bliver bare så vred og såret, og får bare sådan en lyst til at ruske folk og råbe dem ind i hovedet at gu gør det ej, og drop dog det der bedre vidende pjat.

Når man nu har fået konstateret at der klart vil være problemer med at opnå en graviditet, så kommer det sgu nok ikke bare af sig selv på magisk vis.....

ARGGGG!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

SpunkenJo

malenemusen skriver:

Dagens sure og skuffede indslag - Shit hvor er jeg bare efterhånden pisse træt af folk der altid skal komme med den der typiske sætning:

" I skal bare lade være med at tænke over baby projektet, så skal det nok lykkedes af sig selv. Det kommer altid når man mindst venter det"

Jeg bliver bare så vred og såret, og får bare sådan en lyst til at ruske folk og råbe dem ind i hovedet at gu gør det ej, og drop dog det der bedre vidende pjat.

Når man nu har fået konstateret at der klart vil være problemer med at opnå en graviditet, så kommer det sgu nok ikke bare af sig selv på magisk vis.....

ARGGGG!!!!!

Øv, kan godt forstå det er en nederen bemærkning

Men tror ikke folk siger det for andet end at trøste og fordi de måske ikke helt ved hvad de ellers skal sige.

Tilgengæld er der noget rigtigt i udsagnet (hvis altså ikke man luder af pco, dårlig sæd eller andet medicinsk)
- mener det er en norsk undersøgelse...

Men undersøgelsen viste at lægger man tankerne/presset på hylden kommer baby af sig selv... (kan kigge efter undersøgelsen, mener den er fra slut 2009 start 2010)

Jeg håber 2011 bliver jeres babyår

Anmeld

2. januar 2011

SpunkenJo

Luder = lider.

Anmeld

2. januar 2011

ønskebørn74

malenemusen skriver:

ARGGGG!!!!!

HELT ENIG!!!!

Blev irriteret sidst der var en der sagde det... Spurgte: Hvad fanden ved du om hvad der er i vejen med mit understel?? Ingen æg der bliver lavet klar, intet barn... Jeg er syg, har PCO og slå du selv op hvad det er. God dag til dig, farvel...

Ja sådan var fjæset på vedkommende... GG

Lene

Anmeld

2. januar 2011

Lisbeth1985

malenemusen skriver:

ARGGGG!!!!!

Det er bare SÅ træls med de dumme bemærkninger.. Vil også gerne tilføje "så må i jo øve jer lidt mere" til samlingen over dumme udsagn.. Der er virkelig mange, der slet ikke forstår, hvor sårende dumme bemærkninger kan være, når man ønsker sig et barn SÅ brændende.. Ihh altså...

Jeg håber, at PB snart lykkes for jer

Lisbeth

Anmeld

2. januar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

HELT ENIG!!!!

Blev irriteret sidst der var en der sagde det... Spurgte: Hvad fanden ved du om hvad der er i vejen med mit understel?? Ingen æg der bliver lavet klar, intet barn... Jeg er syg, har PCO og slå du selv op hvad det er. God dag til dig, farvel...

Ja sådan var fjæset på vedkommende... GG

Lene

Det er f.. sejt, at du gav vedkommende svar på tiltale!! Godt gået

Anmeld

2. januar 2011

oo

nu er jeg ikke et voldsomt aggressivt menneske, men de der bemærkninger burde automatisk give en flad. det er simpelthen så provokerende at få at vide! jeg forstår ikke hvorfor folk føler et behov for overhovedet at SIGE noget i den situation, hvorfor ikke bare sige "jeg kan ikke forestille mig hvor hårdt det er, men du ved jeg altid gir en skulder, hvis du har brug for det?" hvis det endelig SKAL kommenteres

Anmeld

2. januar 2011

malenemusen

Skønt at høre at jeg ikke er den eneste "sure mokke" herinde

Anmeld

2. januar 2011

Lisbeth1985

Vil også lige tilføje "der er andre ting i livet end børn". NEJ, der er ej!! Ikke når man ønsker sig et barn SÅ meget!! Det er virkelig en dum bemærkning - især fra folk, som allerede er blevet forældre!!

ARGG!!

Anmeld

2. januar 2011

Ønskebarnet

Helt enig  og gu gør det aj kommer af sig selv når man mindst venter på det.......de sku prøve at være i vores sko

Sorry mit lille flip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.