Kender I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2008

MorCamilla

Tullebobs skriver:

MorCamilla skriver:

Hvor er det godt skrevet og jeg har det helt på samme måde med Mikkel, han bliver 3 til jan 09, og sikke en herlig alder han har lige nu. Man kan gøre ting med ham, tage på legepladsen, gå ned i byen osv, og han foreslår ting vi skal - som, som regl er gå ned og få en is eller have pizza til aftensmad:D
Med hensyn til ulogiske ting, så tja, Mikkel har fået varme på inde på hans værelse og han vil meget gerne lege med readiatoren (staves??) hvor jeg så fortæller ham at den er varm og det lille pus begynder aå puste på den... Det varker da meget logisk for sådan går vi jo på maden når det er varmt:))

Hi Hi - den var sød den der med radiatoren(L)(L)

Og det er lige præcis det der med at man virkelig kan hygge med dem, som du beskriver. Man gør ting sammen, for begges skyld. Det er ikke så meget en-vejs længere.

(H) fra Trine

P.S. Hvordan går det idag? Tænker på dig;)

Ja han er alletiders den lille gut.. Sikke mange sjove ting der kommer ud af munden på dem.. :)

Jo tak det går okay i dag, det gør stadig ondt, men jeg er ved at vende mig til det efterhånden. Har også sovet længe her til morgen, der er ikke den ting søvn ikke hjælper på ;) Så efter omstændighederne går det godt.. Og tak for at du spurgte:)

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

Honningblomst

Både og...jeg må sige at jeg nyder drengene rigtig meget lige nu og her...og ikke mindre efter jeg blev alene. Nu er al tiden jo deres...men jo, de er da skønne de frække unger.
Men vi må jo også huske meningen med at have børn...at hjælpe dem med at blive selvstændige, reflekterende og harmoniske voksne mennesker.
Spændende "rejse" de skal igennem og ihhhh jeg glæder mig til at møde de voksne mennesker som jeg har haft så tæt på som børn.(L)
Knus..

Anmeld

9. september 2008

Tullebobs

Eva skriver:

Både og...jeg må sige at jeg nyder drengene rigtig meget lige nu og her...og ikke mindre efter jeg blev alene. Nu er al tiden jo deres...men jo, de er da skønne de frække unger.
Men vi må jo også huske meningen med at have børn...at hjælpe dem med at blive selvstændige, reflekterende og harmoniske voksne mennesker.
Spændende "rejse" de skal igennem og ihhhh jeg glæder mig til at møde de voksne mennesker som jeg har haft så tæt på som børn.(L)
Knus..

Hej Eva

Jeg mener det jo heller ikke bogstavligt;) Men han er bare så NUTTET lige nu:D

Jeg kan kun være enig i dine betragtninger, om at vores fornemmeste opgave er at hjælpe vores poder på livets vej - og her er vi godt på vej:)

(H) fra Trine

Anmeld

9. september 2008

Honningblomst

Tullebobs skriver:

Eva skriver:

Knus..

Hej Eva

Jeg mener det jo heller ikke bogstavligt;) Men han er bare så NUTTET lige nu:D

Jeg kan kun være enig i dine betragtninger, om at vores fornemmeste opgave er at hjælpe vores poder på livets vej - og her er vi godt på vej:)

(H) fra Trine

Ved jeg godt du ikke mente...:) men tit må jeg selv lige fastholde mig selv i hvad det nu er der er min opgave...så mit svar var nok mere et udtryk for egne overvejelser og tanker...(L)
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.