Kender I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. september 2008

Tullebobs

Jeg bliver tit og ofte overvældet af, hvor meget jeg elsker min lille søn. Han er verdens skønneste unge - helt objektivt set;)

Han er lige blevet 3 år - og jeg ville ønske at jeg kunne "fastfryse" ham i den alder han har lige nu, for han behøver ikke at blive større lige nu. Han er stadig lille, men alligevel stor. Han er fornuftig og allligevel rasende ulogisk. Vil selv, kan selv, men jeg må stadig gerne hjælpe ham. Selvstændig, men alligevel mors putte/nusse-gøj. Han taler så flot, men har stadig de sødeste "talefejl" som fx legeplask eller fjarmsyn osv... (L)(L)(L)

Kender I det?

Kh Trine som bare ville dele sin kærlighed til sin søn med jer, ellers ville det vist bare flyde over;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

A.I.G.

Ja !!!!!!!!! Lige præcis.

Kh Anette

Anmeld

9. september 2008

MorCamilla

Hvor er det godt skrevet og jeg har det helt på samme måde med Mikkel, han bliver 3 til jan 09, og sikke en herlig alder han har lige nu. Man kan gøre ting med ham, tage på legepladsen, gå ned i byen osv, og han foreslår ting vi skal - som, som regl er gå ned og få en is eller have pizza til aftensmad:D
Med hensyn til ulogiske ting, så tja, Mikkel har fået varme på inde på hans værelse og han vil meget gerne lege med readiatoren (staves??) hvor jeg så fortæller ham at den er varm og det lille pus begynder aå puste på den... Det varker da meget logisk for sådan går vi jo på maden når det er varmt:))

Anmeld

9. september 2008

Pia.

Du beskriver det bare så virkeligt, sådan som man tit føler men man ikke lige kan få sat ord på...

Men hver en alder har sin charme, tro mig, når han bliver 4 år vil du skrive det samme indlæg men tilføje en smule mere og igen når han bliver 5, 6, 7 og 8 år osv. vores børn er dejlige og vi elsker dem ubeskriveligt højt...

Stort knus og tak for et dejligt indlæg Pia.

Anmeld

9. september 2008

Fam. Madsen

Jeg har ikke nogen børn på 3 år, men jeg har en på 3mdr. og jeg synes det er en dejlig tid, jeg nyder hvert et sekund med ham, jeg nyder det at han pluder, griner løft sit hovde og ruller rundt:D:D

nyder det at man kan se at for hverdag der går kan han lidt mere, løfte hovdet lidt højer eller ruller rundt uden hjælpe og synes det er sjovt..

jeg glæder mig til at han bliver støre og jeg kan gøre mere sammen med ham, og at han får mere glæde af alt det legetøj jeg har købt til ham...

men jeg nyder nu den tid jeg har med ham nu.. for vi får dem jo aldrig som små igen(L)(L)(L)

JEG ELSKER MIN DEJLIGE LILLE SØN(L)(L)(L)

Anmeld

9. september 2008

Tullebobs

MorCamilla skriver:

Hvor er det godt skrevet og jeg har det helt på samme måde med Mikkel, han bliver 3 til jan 09, og sikke en herlig alder han har lige nu. Man kan gøre ting med ham, tage på legepladsen, gå ned i byen osv, og han foreslår ting vi skal - som, som regl er gå ned og få en is eller have pizza til aftensmad:D
Med hensyn til ulogiske ting, så tja, Mikkel har fået varme på inde på hans værelse og han vil meget gerne lege med readiatoren (staves??) hvor jeg så fortæller ham at den er varm og det lille pus begynder aå puste på den... Det varker da meget logisk for sådan går vi jo på maden når det er varmt:))

Hi Hi - den var sød den der med radiatoren(L)(L)

Og det er lige præcis det der med at man virkelig kan hygge med dem, som du beskriver. Man gør ting sammen, for begges skyld. Det er ikke så meget en-vejs længere.

(H) fra Trine

P.S. Hvordan går det idag? Tænker på dig;)

Anmeld

9. september 2008

Tullebobs

PiaR skriver:

Du beskriver det bare så virkeligt, sådan som man tit føler men man ikke lige kan få sat ord på...

Men hver en alder har sin charme, tro mig, når han bliver 4 år vil du skrive det samme indlæg men tilføje en smule mere og igen når han bliver 5, 6, 7 og 8 år osv. vores børn er dejlige og vi elsker dem ubeskriveligt højt...

Tak for det!:)

Ja jeg er sikker på, at du har ret - du er jo så priviligeret at have tre skønne unger på tre forskellige men lige fantastiske steder i deres udvikling...

Kram fra Trine - som dog stadig frygter, at jeg bare lige skal blinke med øjnene, og vips - så er drengen 16 år, kysser piger og vil have knallert:)):)):))

Anmeld

9. september 2008

Tullebobs

ungmor2008 skriver:

Jeg har ikke nogen børn på 3 år, men jeg har en på 3mdr. og jeg synes det er en dejlig tid, jeg nyder hvert et sekund med ham, jeg nyder det at han pluder, griner løft sit hovde og ruller rundt:D:D

nyder det at man kan se at for hverdag der går kan han lidt mere, løfte hovdet lidt højer eller ruller rundt uden hjælpe og synes det er sjovt..

jeg glæder mig til at han bliver støre og jeg kan gøre mere sammen med ham, og at han får mere glæde af alt det legetøj jeg har købt til ham...

men jeg nyder nu den tid jeg har med ham nu.. for vi får dem jo aldrig som små igen(L)(L)(L)

JEG ELSKER MIN DEJLIGE LILLE SØN(L)(L)(L)

SELVFØLGELIG(L)

Jeg kan godt huske alle de små ting der sker hver eneste dag med sådan en lille størrelse. Babyer er fantastiske!:D

Nyd din baby, og som PiaR skriver så har hver alder sin charme;)

(H) fra Trine

Anmeld

9. september 2008

Pia.

Tullebobs skriver:

PiaR skriver:

Tak for det!:)

Ja jeg er sikker på, at du har ret - du er jo så priviligeret at have tre skønne unger på tre forskellige men lige fantastiske steder i deres udvikling...

Kram fra Trine - som dog stadig frygter, at jeg bare lige skal blinke med øjnene, og vips - så er drengen 16 år, kysser piger og vil have knallert:)):)):))

Ja du skal ikke lukke dem for længe Trine...
Min store søn bliver 10 år - han skulle jo stadig være min lille baby, det var da planen i hvert fald... nu er han bare så stor, men heldigvis ikke for stor endnu, han vil stadig gerne sidde hos sin mor, nusses, kysses og krammes og skal også puttes hver aften helt på samme måde som altid...
så der gemmer sig nok stadig lidt en lille dreng inden bag min store dreng :) Og selvom man ikke tror det er muligt så elsker jeg ham lidt mere for hver dag der går... sådan har jeg det med alle tre børn... Ind imellem niver jeg mig selv i armen og tænker kan det virkelig passe at de 3 er MINE (L) mine mine mine....

knus fra Pia, som nu savner sine børn helt uhyggeligt meget. godt de snart kommer hjem til deres mor...:)(L):P8D(H)

Anmeld

9. september 2008

Tullebobs

PiaR

Godt at høre, at selvom man er 10 år så er man stadig "lille".

Krammmer fra Trine - som osse henter Bubbi tidligt idag;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.