Kærestens x-kæreste!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Caroline86

grinny skriver:

Ja, det var måske en god idé at sige det til ham på den måde, det havde jeg slet ikke tænkt på

Jeg må hellere se om jeg kan få fat på ham imorgen.. Tak for rådet

det var skam så lidt

Håber det hele løser sig og at de mistede bekendskaber måske ser sandheden i øjnene og beder om forladelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

grinny

Louisiana28 skriver:

Jeg kan forestille mig, at hun vil forsøge at afværge det faktum, at det var hende der var din kæreste utro, og at hun forsøger at lægge skylden på din kærestes skuldre. Og det bliver så også nød til at gå ud over dig, da hun ved, at du har den viden om hende... Det giver hende dog ikke ret til at gøre det! Og jeg synes dine veninder er nogle tåber at tro på hvad end hun siger, når hun ikke engang har talt to ord med dig!

Hun har faktisk givet ham skylden for det, hun mener at det var okay at hun var ham utro nu hvor han aldrig gad at komme med i byen, hun manglede spænding så det var derfor, hvilket jeg stadig ikke synes er en ok grund for at være utro, så hellere bare slå op.

Og ja, mine "veninder" er nogle tåber fordi hun siger dårlige ting om min kæreste, men det er vores venskab det går ud over. Jeg har jo faktisk intet med det at gøre, men bliver meget hurtigt den der faktisk bliver såret og det er det der er det væreste synes jeg. At jeg faktisk slet ikke kan gøre noget eller har noget valg.

Anmeld

2. januar 2011

grinny

Caroline86 skriver:

det var skam så lidt

Håber det hele løser sig og at de mistede bekendskaber måske ser sandheden i øjnene og beder om forladelse

Ja, det kan være det en dag sker, men så er det bare om man tør stole på dem igen.

Anmeld

2. januar 2011

Caroline86

grinny skriver:

Ja, det kan være det en dag sker, men så er det bare om man tør stole på dem igen.

det koster nok en middag eller noget hæhæ

Tag det til den tid... kan også være nogen virker mere oprigtige i deres undskyldning end andre! måske bliver det slet ikke et issue hvis det falder helt naturligt hvad du skal til den tid

kommer tid, kommer råd

Anmeld

2. januar 2011

grinny

Caroline86 skriver:

det koster nok en middag eller noget hæhæ

Tag det til den tid... kan også være nogen virker mere oprigtige i deres undskyldning end andre! måske bliver det slet ikke et issue hvis det falder helt naturligt hvad du skal til den tid

kommer tid, kommer råd

Det bliver en dyr middag så, hehe

Men ja, jeg tager det til den tid hvis den tid kommer. Gider ikke spilde tanker og kræfter på det nu

Anmeld

2. januar 2011

Louisiana

grinny skriver:

Hun har faktisk givet ham skylden for det, hun mener at det var okay at hun var ham utro nu hvor han aldrig gad at komme med i byen, hun manglede spænding så det var derfor, hvilket jeg stadig ikke synes er en ok grund for at være utro, så hellere bare slå op.

Og ja, mine "veninder" er nogle tåber fordi hun siger dårlige ting om min kæreste, men det er vores venskab det går ud over. Jeg har jo faktisk intet med det at gøre, men bliver meget hurtigt den der faktisk bliver såret og det er det der er det væreste synes jeg. At jeg faktisk slet ikke kan gøre noget eller har noget valg.

Ja, jeg tænkte det nok... Og nej, det er da slet ikke nogen god grund til, at være utro. Der er aldrig en 'god grund' til, at være utro! Så må man gå fra sin partner, og derefter kan man være sammen med alle dem man ønsker.

Hun lyder ærlig talt bare falsk, og jeg håber dine veninder snart 'vågner op'. Men du bliver nok nød til, at forklare dem din side af sagen. Måske de så vågner lidt op.

Og så er mit råd det samme som Carolines, i forhold til din 'lillebror'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.