Kærestens x-kæreste!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

grinny

Ihhh hvor er jeg træt af hende hun er der bare hele tiden!!

Min kæreste har været sammen med en i 7 år, men hun valgte at være ham utro og så var det jo så det, men nu er hun altså blevet en del af den vennekreds som jeg har og det kan godt irritere mig lidt. Jeg har/havde nogle rigtige gode veninder fra en tidligere uddannelse. Vi var en flok tøser som faktisk ikke rigtig kunne skilles ad, hehe. Nu er hende x-kæresten så blevet en del af det, hvilket er fint nok for mig, da jeg ikke skal vælge hvem de andre skal snakke med og være sammen med, men hun skal HELE tiden prøve at lave noget lort som giver splid mellem os andre. 

Hun mener ikke at en af mine bedste veninder kan være veninde med mig fordi x'en kommer sammen med min venindes fætter, indviklet? I know! Men x'en mener at det gør at hun altid vil være en del af min kæreste så derfor synes hun min veninde skal droppe mig, det samme nummer har hun lige lavet med en af mine andre veninder og jeg er snart så rasende at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved hende.

Alle dem som kender mig, som hun snakker med, prøver hun at "omvende" til ikke at kunne lide min kæreste fordi han er jo iih og ååh så slem, og den eneste begrundelse hun kan komme med er at han spillede for meget computer og han ikke gad drikke/gå i byen.

Nu har en som jeg altid har set som min lillebror og som jeg altid har været tæt knyttet til så fundet sammen med en af mine veninder, som snakker med x'en, så nu er det spændende om hun omvender ham også. Jeg håber da at han er klogere end det, men jeg ved også godt hvor onde og modbydelige kvinder kan være. Han er godt nok den sidste jeg ønsker hun skal gøre det mod

Nå piger, det blev lidt langt og lidt indviklet, men havde virkelig brug for at komme ud med det, har nemlig ikke lyst til at rase ud på hende da jeg ikke synes hun er det værd!!

Tak hvis i læste med så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

roenlund

Jeg har ikke rigtig noget at sige, men håber da at dine veninder ikke falder for sådan en gang ævl...

Anmeld

2. januar 2011

grinny

roenlund skriver:

Jeg har ikke rigtig noget at sige, men håber da at dine veninder ikke falder for sådan en gang ævl...

Desværre har to af mine veninder allerede valgt hvilke side de ville være på, og det var i hvert fald ikke til min fordel

Men så kan man vel også bare sige, at det i længden ikke ville være rigtig veninder?

Anmeld

2. januar 2011

Louisiana

Sikke da en led kælling  Hun gør sig da virkelig umage for, at ødelægge tingene for dig! Men jeg synes faktisk det er mere trist, at dine veninder vælger at følge hende... Hvad har hun sagt til dem, siden de vælger hendes venskab frem for dit? Ud over, at din kæreste spiller computer - som næppe er et grundlag for, at skrotte en veninde...

Du får lige et stort

Anmeld

2. januar 2011

Caroline86

sikke da noget hønseri!!!

SUK, altså... men ja! som du siger - KVINDER

Mit råd til dig: De "veninder" som hopper på hendes tosserier er slet ikke værd at samle på. De kender dig tydeligvis ikke og giver ikke dig en fair chance for at fortælle DIN side af historien - husk på Jeres gode stunder og glæd dig over at du slipper for de dårlige (jeg er ikke fortaler for at man "glemmer" tidligere veninder for man har da stensikkert haft en masse dejligt sammen).

Næste råd: tal med din "lillebror". Forklar ham din side af historien INDEN hun også forgifter ham og så kan han tage stilling til hvem/hvad han vil tro lad for guds skyld være med at synke ned på hendes niveau og forsøge at svine/nedgøre hende overfor ham

mange knus herfra

Anmeld

2. januar 2011

grinny

Louisiana28 skriver:

Sikke da en led kælling  Hun gør sig da virkelig umage for, at ødelægge tingene for dig! Men jeg synes faktisk det er mere trist, at dine veninder vælger at følge hende... Hvad har hun sagt til dem, siden de vælger hendes venskab frem for dit? Ud over, at din kæreste spiller computer - som næppe er et grundlag for, at skrotte en veninde...

Du får lige et stort

Jeg aner faktisk ikke hvad hun har sagt, som kan ødelægge så meget.. Jeg hørte fra en som havde været med til en fest hvor hun også var der at hun gjorde alt for at få dem til at hade min kæreste, men hvad hun præcis har sagt ved jeg ikke, men det kan ikke være godt.. Det væreste er at hun slet ikke kender mig, hun har aldrig møde mig eller snakket med mig eller noget som helst. 

Men hun er virkelig en drama queen fordi på et tidspunkt gik hun og sagde at jeg havde taget ham fra hende, og det skal så lige siges at de havde slået op og hun havde fundet en anden da vi fandt sammen. Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg bare ikke hun er kommet over ham, selvom der er gået mere end 2 år, men hvorfor skal det gå ud over mig? Det forstår jeg virkelig ikke!

Anmeld

2. januar 2011

grinny

Caroline86 skriver:

sikke da noget hønseri!!!

SUK, altså... men ja! som du siger - KVINDER

Mit råd til dig: De "veninder" som hopper på hendes tosserier er slet ikke værd at samle på. De kender dig tydeligvis ikke og giver ikke dig en fair chance for at fortælle DIN side af historien - husk på Jeres gode stunder og glæd dig over at du slipper for de dårlige (jeg er ikke fortaler for at man "glemmer" tidligere veninder for man har da stensikkert haft en masse dejligt sammen).

Næste råd: tal med din "lillebror". Forklar ham din side af historien INDEN hun også forgifter ham og så kan han tage stilling til hvem/hvad han vil tro lad for guds skyld være med at synke ned på hendes niveau og forsøge at svine/nedgøre hende overfor ham

mange knus herfra

Jeg kommer aldrig til at glemme dem, for som du siger så har jeg haft nogle rigtige gode tider med dem, og det er ting jeg gerne vil kunne huske. Det er også derfor jeg ikke rigtig har sagt noget eller gjort noget ved det, fordi jeg gider simpelthen ikke spilde mig tid på at være uvenner med nogen.

Jeg har overvejet at tale med ham, men synes bare det virker så underligt at skulle tage fat i ham, føler at jeg så skal forsvarer mig, og det har jeg faktisk ikke lyst til. Jeg tænker lidt at han må kende mig bedre end hun gør, fordi hun kender mig slet ikke, så han ikke hopper på det hun siger. 

Anmeld

2. januar 2011

Caroline86

grinny skriver:

Jeg kommer aldrig til at glemme dem, for som du siger så har jeg haft nogle rigtige gode tider med dem, og det er ting jeg gerne vil kunne huske. Det er også derfor jeg ikke rigtig har sagt noget eller gjort noget ved det, fordi jeg gider simpelthen ikke spilde mig tid på at være uvenner med nogen.

Jeg har overvejet at tale med ham, men synes bare det virker så underligt at skulle tage fat i ham, føler at jeg så skal forsvarer mig, og det har jeg faktisk ikke lyst til. Jeg tænker lidt at han må kende mig bedre end hun gør, fordi hun kender mig slet ikke, så han ikke hopper på det hun siger. 

fornuftigt mht veninderne!

Jeg synes ikke du skal føle det som at forsvare dig overfor ham.Måske nærmere betragte det som at du betror ham det du har været udsat for og at du frygter hun vil blive ved med det? Du behøver jo ikke sige" X har tænkt sig at fylde dig med løgn så du skal ikke tro på hende" måske snarere noget med det du har skrevet herinde? Det lader jo til din "lillebror" og dig er rigtigt tætte og kan tale med hinanden om meget? Så det er da helt naturligt at du betror dig til ham hvis du er ked, frustreret, såret eller sur?

knus

Anmeld

2. januar 2011

Louisiana

grinny skriver:

Jeg aner faktisk ikke hvad hun har sagt, som kan ødelægge så meget.. Jeg hørte fra en som havde været med til en fest hvor hun også var der at hun gjorde alt for at få dem til at hade min kæreste, men hvad hun præcis har sagt ved jeg ikke, men det kan ikke være godt.. Det væreste er at hun slet ikke kender mig, hun har aldrig møde mig eller snakket med mig eller noget som helst. 

Men hun er virkelig en drama queen fordi på et tidspunkt gik hun og sagde at jeg havde taget ham fra hende, og det skal så lige siges at de havde slået op og hun havde fundet en anden da vi fandt sammen. Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg bare ikke hun er kommet over ham, selvom der er gået mere end 2 år, men hvorfor skal det gå ud over mig? Det forstår jeg virkelig ikke!

Jeg kan forestille mig, at hun vil forsøge at afværge det faktum, at det var hende der var din kæreste utro, og at hun forsøger at lægge skylden på din kærestes skuldre. Og det bliver så også nød til at gå ud over dig, da hun ved, at du har den viden om hende... Det giver hende dog ikke ret til at gøre det! Og jeg synes dine veninder er nogle tåber at tro på hvad end hun siger, når hun ikke engang har talt to ord med dig!

Anmeld

2. januar 2011

grinny

Caroline86 skriver:

fornuftigt mht veninderne!

Jeg synes ikke du skal føle det som at forsvare dig overfor ham.Måske nærmere betragte det som at du betror ham det du har været udsat for og at du frygter hun vil blive ved med det? Du behøver jo ikke sige" X har tænkt sig at fylde dig med løgn så du skal ikke tro på hende" måske snarere noget med det du har skrevet herinde? Det lader jo til din "lillebror" og dig er rigtigt tætte og kan tale med hinanden om meget? Så det er da helt naturligt at du betror dig til ham hvis du er ked, frustreret, såret eller sur?

knus

Ja, det var måske en god idé at sige det til ham på den måde, det havde jeg slet ikke tænkt på

Jeg må hellere se om jeg kan få fat på ham imorgen.. Tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.