Ihhh hvor er jeg træt af hende hun er der bare hele tiden!!
Min kæreste har været sammen med en i 7 år, men hun valgte at være ham utro og så var det jo så det, men nu er hun altså blevet en del af den vennekreds som jeg har og det kan godt irritere mig lidt. Jeg har/havde nogle rigtige gode veninder fra en tidligere uddannelse. Vi var en flok tøser som faktisk ikke rigtig kunne skilles ad, hehe. Nu er hende x-kæresten så blevet en del af det, hvilket er fint nok for mig, da jeg ikke skal vælge hvem de andre skal snakke med og være sammen med, men hun skal HELE tiden prøve at lave noget lort som giver splid mellem os andre.
Hun mener ikke at en af mine bedste veninder kan være veninde med mig fordi x'en kommer sammen med min venindes fætter, indviklet? I know! Men x'en mener at det gør at hun altid vil være en del af min kæreste så derfor synes hun min veninde skal droppe mig, det samme nummer har hun lige lavet med en af mine andre veninder og jeg er snart så rasende at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved hende.
Alle dem som kender mig, som hun snakker med, prøver hun at "omvende" til ikke at kunne lide min kæreste fordi han er jo iih og ååh så slem, og den eneste begrundelse hun kan komme med er at han spillede for meget computer og han ikke gad drikke/gå i byen.
Nu har en som jeg altid har set som min lillebror og som jeg altid har været tæt knyttet til så fundet sammen med en af mine veninder, som snakker med x'en, så nu er det spændende om hun omvender ham også. Jeg håber da at han er klogere end det, men jeg ved også godt hvor onde og modbydelige kvinder kan være. Han er godt nok den sidste jeg ønsker hun skal gøre det mod 
Nå piger, det blev lidt langt og lidt indviklet, men havde virkelig brug for at komme ud med det, har nemlig ikke lyst til at rase ud på hende da jeg ikke synes hun er det værd!!
Tak hvis i læste med så langt 
Anmeld