Åh søde du! Jeg blev også spurgt om det samme, da jeg var ca. 12 uger henne. Damn hvor var det træls, for oveni det, havde jeg en svigermor der stædigt vedblev at konstatere: "du ender nok med at tage 20 kg. på, så du rammer 100!"
Nåh, tak for kaffe! Jeg frygtede virkelig også jordemoderbesøget, også fordi min læge snakkede om min vægt allerede til første lægeundersøgelse. Men ved du hvad? Hvis jeg ikke selv havde bedt om at blive vejet hos JM, pga. kvalmen, havde hun slet ikke gjort det. Hun gik meget mere op i hvordan jeg havde det mentalt end hvor meget jeg vejede! (JM'er er selvfølgelig ikek ens, men altså du må ikke have ondt i maven over det!!)
Nu er jeg så 29+0 i dag, og folk kigger på mig med vantro i øjnene når jeg siger jeg er gravid... Jeg giver dem ret - hvis ikke blusesnittet er skåret rigtigt, kunne det ligeså vel være meget mad... Og det er faktisk endnu værre! Det er hårdt at se en hel masse flotte, kuglerunde gravide maver, og mit ligner bare ekstra polstring der starter under brystet og går helt ned til venusbjerget!
Hul i, om du har taget på og hvor meget! Det har ikke en meter med maven at gøre!
Knus og opmuntrende kram herfra!!
Anmeld