Jeg graver mig ned!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

twinboys

Kender godt den følelse og den er ikke rar... er også romantisk buttet...Mange sagde det samme til mig da jeg ventede mig og så kiggede jeg på dem og sagde der er faktisk to og så lukkede de i...

jeg vidste jo godt at maven var lidt større da der også var ekstra kilo på... men to dejlige drenge kom ud...

Hader bare stadig min mave selv om to dejlige guldklumper er kommet ud af den, men det skal der gøres noget ved nu...

Nyd din gravide mave og lad folk tænke hvad de vil... det der ligger inde i den er guld værd...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

AnneBJ

Åh søde du! Jeg blev også spurgt om det samme, da jeg var ca. 12 uger henne. Damn hvor var det træls, for oveni det, havde jeg en svigermor der stædigt vedblev at konstatere: "du ender nok med at tage 20 kg. på, så du rammer 100!"

Nåh, tak for kaffe! Jeg frygtede virkelig også jordemoderbesøget, også fordi min læge snakkede om min vægt allerede til første lægeundersøgelse. Men ved du hvad? Hvis jeg ikke selv havde bedt om at blive vejet hos JM, pga. kvalmen, havde hun slet ikke gjort det. Hun gik meget mere op i hvordan jeg havde det mentalt end hvor meget jeg vejede! (JM'er er selvfølgelig ikek ens, men altså du må ikke have ondt i maven over det!!)

Nu er jeg så 29+0 i dag, og folk kigger på mig med vantro i øjnene når jeg siger jeg er gravid... Jeg giver dem ret - hvis ikke blusesnittet er skåret rigtigt, kunne det ligeså vel være meget mad... Og det er faktisk endnu værre! Det er hårdt at se en hel masse flotte, kuglerunde gravide maver, og mit ligner bare ekstra polstring der starter under brystet og går helt ned til venusbjerget!

Hul i, om du har taget på og hvor meget! Det har ikke en meter med maven at gøre!

Knus og opmuntrende kram herfra!!

Anmeld

2. januar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Åh søde du! Jeg blev også spurgt om det samme, da jeg var ca. 12 uger henne. Damn hvor var det træls, for oveni det, havde jeg en svigermor der stædigt vedblev at konstatere: "du ender nok med at tage 20 kg. på, så du rammer 100!"

Nåh, tak for kaffe! Jeg frygtede virkelig også jordemoderbesøget, også fordi min læge snakkede om min vægt allerede til første lægeundersøgelse. Men ved du hvad? Hvis jeg ikke selv havde bedt om at blive vejet hos JM, pga. kvalmen, havde hun slet ikke gjort det. Hun gik meget mere op i hvordan jeg havde det mentalt end hvor meget jeg vejede! (JM'er er selvfølgelig ikek ens, men altså du må ikke have ondt i maven over det!!)

Nu er jeg så 29+0 i dag, og folk kigger på mig med vantro i øjnene når jeg siger jeg er gravid... Jeg giver dem ret - hvis ikke blusesnittet er skåret rigtigt, kunne det ligeså vel være meget mad... Og det er faktisk endnu værre! Det er hårdt at se en hel masse flotte, kuglerunde gravide maver, og mit ligner bare ekstra polstring der starter under brystet og går helt ned til venusbjerget!

Hul i, om du har taget på og hvor meget! Det har ikke en meter med maven at gøre!

Knus og opmuntrende kram herfra!!

Anne... Det var sødt skrevet! Snøft!

Tak!

Jeg håber min JM er ligesom din. Inderst inde ønsker jeg ikke at vejes mere, ud over derhjemme. Så kan jeg selv følge med. Jeg behøver ikke en evig påminding om, at jeg er for tung. Det ved jeg jo godt.

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

kitty skriver:

Det kan simpelthen kun gå for langsomt med den skovl Jeg synes virkelig det er flovt! Sådan virkelig! Bliver helt ked bare ved tanken!

Igår blev jeg spurgt: Det er da op over, er det her til januar du er sat til? Øh nej, jeg har termin 22. juni!

Det er virkelig ikke sjovt at have en kæmpe mave allerede, når man i forvejen er skrøbelig ang. vægt og altid får kommentarer om den. Nu er det så "er der ikke to?" (fra min egen mor, da hun så scanningsbillede. Hun troede de havde glemt den anden !!), "Guuuuuuud hvor er du stor" og ja.. Termin i uge 17 åbenbart...

Jeg graver mig ned. Men det skal være et dybt hul, så vommen kan være der!

SUK!

Åhh...ja det rammer altså lige i hjertet. Jeg fik til gengæld at vide: EJ ER DU I UGE 19??? EJ, så må der da være noget galt. Man kan slet ikke se din mave. Har du været ved læge? Ej, jeg er sikker på, at der må være noget galt. 

Ja...uanset hvad, så har folk 1000 forskellige holdninger til ens mave, når man er gravid. Oftest er de kommentarer til at smide i skraldespanden! Vær du glad for din fine mavse, for der vokser jo et mirkael lige derinde ! Jeg er sikker på, at du er gudesmuk! 

Anmeld

2. januar 2011

oo

folk synes som regel at de er hylende morsomme når de kommenterer ens størrelse under graviditeten. Og jo nærmere man kommer fødslen, jo flere unger har man da helt sikkert i maven! som om det ikke er stressende nok - især som førstegangsfødende - at gå og tænke på fødslen af 1 barn!! jeg fik kommentaren "der MÅ være 3 derinde!" på vores sidste kæresteaften  nej mester! der er EEN - men om lidt har du tre blå mærker op ad skinnebenet

og ved du hvad, ud fra dine billeder, så synes jeg overhovedet ikke du er kæmpestor i forhold til hvor langt du er. men da jeg var knap halvvejs troede alle også jeg ville sprække, og det hjalp jo ikke, at min søster da hun var ligeså langt i sin graviditet stod iført snørret korset og brudekjole og lignede mig på en god dag....da jeg var 15

Missekat, du skal IKKE lytte til folks kommentarer, der kommer simpelthen så meget mundgylle ud af andre mens man er gravid og man må bare lade det sive ind ad det ene øre og ud af det andet.

det VIGTIGE er, at du bærer på et meget meget specielt lille menneske som får en helt speciel (god) mor  og en masse familiemedlemmer der burde knytte sylten når de ikke har noget pænt at sige

Anmeld

2. januar 2011

paprika

kitty skriver:

Det kan simpelthen kun gå for langsomt med den skovl Jeg synes virkelig det er flovt! Sådan virkelig! Bliver helt ked bare ved tanken!

Igår blev jeg spurgt: Det er da op over, er det her til januar du er sat til? Øh nej, jeg har termin 22. juni!

Det er virkelig ikke sjovt at have en kæmpe mave allerede, når man i forvejen er skrøbelig ang. vægt og altid får kommentarer om den. Nu er det så "er der ikke to?" (fra min egen mor, da hun så scanningsbillede. Hun troede de havde glemt den anden !!), "Guuuuuuud hvor er du stor" og ja.. Termin i uge 17 åbenbart...

Jeg graver mig ned. Men det skal være et dybt hul, så vommen kan være der!

SUK!

Synes du skal være stolt af dine gravide mave søde 

Lige et kæmpe herfra, og op med modet 

Anmeld

2. januar 2011

<3

JEg blev også hurtigt stor: vand i kroppen,lidt ekstra på sidebenene og så ekstra fostervand så nåede at runde +25kilo inden uge 20 men tog så ikke mere på resten af graviditeten. Og jo fik også kommentarer om tvillinger og alt muligt andet. Det må man tage med Præmien er det værd!

Anmeld

3. januar 2011

otlitrom

Kirle skriver:

JEg blev også hurtigt stor: vand i kroppen,lidt ekstra på sidebenene og så ekstra fostervand så nåede at runde +25kilo inden uge 20 men tog så ikke mere på resten af graviditeten. Og jo fik også kommentarer om tvillinger og alt muligt andet. Det må man tage med Præmien er det værd!

Ja, jeg er helt sikker på at prømien er det værd! Jeg synes bare jeg er så sårbar for tiden, men måske det er alle hormonerne der raser i kroppen?

Om ikke andet, så er jeg glad for det der ligger inde i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.