Jeg graver mig ned!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

otlitrom

Det kan simpelthen kun gå for langsomt med den skovl Jeg synes virkelig det er flovt! Sådan virkelig! Bliver helt ked bare ved tanken!

Igår blev jeg spurgt: Det er da op over, er det her til januar du er sat til? Øh nej, jeg har termin 22. juni!

Det er virkelig ikke sjovt at have en kæmpe mave allerede, når man i forvejen er skrøbelig ang. vægt og altid får kommentarer om den. Nu er det så "er der ikke to?" (fra min egen mor, da hun så scanningsbillede. Hun troede de havde glemt den anden !!), "Guuuuuuud hvor er du stor" og ja.. Termin i uge 17 åbenbart...

Jeg graver mig ned. Men det skal være et dybt hul, så vommen kan være der!

SUK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det hørte jeg også begge gange jeg var gravid og især om der ikke var 2 og om den ene ikke havde gemt sig. Jeg blev meget hurtig stor og helt frem til uge 20, så var det som om det gik lidt i stå og jeg tog ikke så meget på den sidste halvdel

Anmeld

2. januar 2011

otlitrom

MoarHvidovre skriver:

Det hørte jeg også begge gange jeg var gravid og især om der ikke var 2 og om den ene ikke havde gemt sig. Jeg blev meget hurtig stor og helt frem til uge 20, så var det som om det gik lidt i stå og jeg tog ikke så meget på den sidste halvdel

Det vil jeg se frem til! Jeg tror ikke jeg har taget det store på. Vi er ikke hjemme, så har ikke kunnet veje mig. Men jeg frygter for jordemoderbesøget på torsdag. Det første besøg. Jeg forventer at blive slagtet. Jeg får helt ondt i maven og tårer i øjnene ved tanken...

Jeg har 2 gange fået kommentaren "du er da blevet fed"... fra barnets oldemor. UDEN glimt i øjet... Så bliver man sgu så lykkelig!

Anmeld

2. januar 2011

Mettemus

kitty skriver:

Det kan simpelthen kun gå for langsomt med den skovl Jeg synes virkelig det er flovt! Sådan virkelig! Bliver helt ked bare ved tanken!

Igår blev jeg spurgt: Det er da op over, er det her til januar du er sat til? Øh nej, jeg har termin 22. juni!

Det er virkelig ikke sjovt at have en kæmpe mave allerede, når man i forvejen er skrøbelig ang. vægt og altid får kommentarer om den. Nu er det så "er der ikke to?" (fra min egen mor, da hun så scanningsbillede. Hun troede de havde glemt den anden !!), "Guuuuuuud hvor er du stor" og ja.. Termin i uge 17 åbenbart...

Jeg graver mig ned. Men det skal være et dybt hul, så vommen kan være der!

SUK!

Ej ok???? Så kæmpestor er du da heller ikke? Det må komme fra nogen som er vant til bitte små gravide mavser så! Jeg synes, din mave er super, super flot! Og hos nogen viser den sig før end hos andre - bare den lille kattekylling har det godt, så må andre stikke deres rådne og ufølsomme kommentarer skråt op!

Hvis det er nogen som helst trøst, så voksede min mave rigtig meget i ryk. Det betød at jeg omkring 20. uge oplevede at folk rejste sig op for mig i bussen fordi jeg åbenbart har set MEGA gravid ud. Nu har den lisså stillet fundet sit leje og ser helt "normal" ud igen, og er ikke vokset nær så voldsomt længe og nærmest slet ikke de sidste fem uger. Den lille har det fint der inde, så det er jeg glad for!

til dig og din smukke mave!

Anmeld

2. januar 2011

L-Mortil3

Hvor er du sød Kitty! Hvis det kan trøste lidt så spurgte folk også sådan ind til mig med Liam, det var nu ikke fordi maven var gigantisk, men det var fordi jeg gik somom jeg havde en mega lååårt i bukserne

Der er ikke andet for end at smile lidt af det, folk gør/siger det tit i en sjov mening, også selvom det ikke er sjovt at høre det for 17 gang den dag

Jeg synes du skal NYDE du har en flot stor mavse at strutte med!!! Det er SMUKT!

Anmeld

2. januar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Det vil jeg se frem til! Jeg tror ikke jeg har taget det store på. Vi er ikke hjemme, så har ikke kunnet veje mig. Men jeg frygter for jordemoderbesøget på torsdag. Det første besøg. Jeg forventer at blive slagtet. Jeg får helt ondt i maven og tårer i øjnene ved tanken...

Jeg har 2 gange fået kommentaren "du er da blevet fed"... fra barnets oldemor. UDEN glimt i øjet... Så bliver man sgu så lykkelig!

Åh jamen lille misse, ikke være ked af det. Du ruger jo bare perfekt på den lille missekylling  

Du ved jo godt, at sådan en bolledej fra tid til anden har det med hæve sindssygt meget når først den er i ovnen, altså nogle gange når man kikker ind i ovnen og det der dej bare hæver og hæver, bliver helt skræmt og tænker guuuud nu kommer det dælmedytme snart ud, det kan jo slet ikke være derinde. Men det hæver jo ikke mere end man får den perfekte kage ud, når uret bipper.

Og det er jeg også sikker på missekyllingen gør, altså kommer ud som den perfekte kage

Skidt pyt med hvor meget du end vokser, der er ligesom vigtigere mål for kroppen, nemlig at forblive den perfekte rugekasse. Skidt pyt med hvad andre siger om din mavsi, vis du den blot STOLT frem og sige ja det kan godt være den er stor nu, men det bliver spændende at se den i uge 40

-Ved du hvad misse, jeg var altså über gravid fra uge 10, altså virkelig über-über fra kæben og ned til storetåen.

-Og min JM og div. læger på sygehuset sagde aldrig noget til det. og havde de det, ville jeg sgu svare dem igen, for vi kan jo ikke alle være de der pin-up gravide med en tiny lille bold på mavsen.

Du har bjørnen til at fortælle dig, hvor skøn og sexet du er med jeres lille rugekasse. (Og ja NSér også til at fortælle dig DU ER SKØN lige netop som du er!!!!)

fra din snb-ven der hvis stadig er über gravid fra kæbe til storetå, selvom barnet snart er 2.     

Anmeld

2. januar 2011

Mother-love

åhh kan sagtens forstå dig.. bortset fra jeg er stolt af min mave jeg er 17+3 i dag og min mave er også ret stor.. og selvom jeg har været til 2 scanninger siger folk stadig det kan ikke passe der ikke er to så stor du er...

men som jeg plejer og sige jamen hun har åbentbart brug for meget plads. hun er nok et lukusdyr som os andre... men får også en masse klap på maven. " nåhh er du nu sikker på det terminen er sat rigtigt."

du må ikke være ked af det.. jeg er har taget rigtig meget på, på mine lår og min røv og jeg er begyndt at få strækmærker på lårene og tro mig jeg er så ked af det.

selvom jeg altid selv har været typen der har sagt at gravide kvinder var nogle ynkelige nogle. og at strækmærker altså hører med.. meeeen jeg stortuder selv rigtig tit fordi jeg er begyndt at få alle de strækmærker.

men det jeg ville sige var egentlig, op med humøret selvom det går dig på de siger det.. du skal være stolt af din mave. der er mange der går i laaaaang tid i deres graviditet hvor er absolut ikke sker en skid. og ville ønske de så ud som dig for at vise verden at de er gravide

billedet sådan ser jeg ud nu. Taget 17+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. januar 2011

DK

Uhhh sådan er det at være gravid! Alle har en mening, og er bestemt ikke blege for at fortælle den!

Jeg synes OVERHOVEDET ikke at du ser unaturlig stor ud eller noget! Jeg synes du ser HELT almindelig ud!

Hvis du vidste hvor mange gange jeg har skulle have min mave sammenlignet med Kronprinsesse Marys! Vi har termin samtidig, og hun venter tvillinger, MEN min mave var en halv jordklode, da hendes samtidigt overhovedet ikke kunne ses! ALLE havde lige en lille "hooold da op du er stor hva? Har du set kronprinsessens mave?" osv osv osv....

Bare lad alle de bemærkninger du får gå ind af det ene øre og ud af det andet! Du kan lige så godt vænne dig til det, for når barnet er kommet så vil folk kommentere om det ikke burde kunne kravle/spise selv/sove/gylpe/gå eller andet! Alle blander sig og man kan ikke bruge det til særligt meget!

Nyd din voksende mave! Og tro mig, dem der ikke bliver særligt store er DØD trætte af at folk siger "guuuud du er ikke særligt stor, hva?"

KNUS OG KRAM

Anmeld

2. januar 2011

_-Kathrine-_

Uhhh sådan er det at være gravid! Alle har en mening, og er bestemt ikke blege for at fortælle den!

Jeg synes OVERHOVEDET ikke at du ser unaturlig stor ud eller noget! Jeg synes du ser HELT almindelig ud!

Hvis du vidste hvor mange gange jeg har skulle have min mave sammenlignet med Kronprinsesse Marys! Vi har termin samtidig, og hun venter tvillinger, MEN min mave var en halv jordklode, da hendes samtidigt overhovedet ikke kunne ses! ALLE havde lige en lille "hooold da op du er stor hva? Har du set kronprinsessens mave?" osv osv osv....

Bare lad alle de bemærkninger du får gå ind af det ene øre og ud af det andet! Du kan lige så godt vænne dig til det, for når barnet er kommet så vil folk kommentere om det ikke burde kunne kravle/spise selv/sove/gylpe/gå eller andet! Alle blander sig og man kan ikke bruge det til særligt meget!

Nyd din voksende mave! Og tro mig, dem der ikke bliver særligt store er DØD trætte af at folk siger "guuuud du er ikke særligt stor, hva?"

KNUS OG KRAM

Lige en lille kommentar til det sidste du har skrevet, for jeg ser nemlig ikke særlig gravid ud-heller ikke i uge 26...

Min nabo sagde forleden: "ej, ikke for at gøre dig ked af det eller noget, men din mave er altså ikke ret stor"

Så den forekommer også-og jeg vil rigtig gerne have en STOR gravid mave

Vi er ikke nemme at gøre tilfredse

Kathrine

Anmeld

2. januar 2011

otlitrom

Det hjælper da altid på humøret at lukke varm luft ud herinde! TAK!

DK: Jeg er godt klar over der kommer flere kommentarer, og jeg bare skal vænne mig til det. Men æij hvor er det altså svært nogle dage.. Specielt idag, hvor humøret bare ikke er i top.. Kunne folk måske bare overveje, hvordan de formulerede sig, i stedet for at fyre det første og det bedste af.. Men nej.. Der er mange år tilbage på den hylde....

Kattekyllingen har det godt, og det er det bedste.. Så må alt det dumme sorteres fra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.