Juno... <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Thereseh

Zafir skriver:

Så I den, her på tv2 ligefør? En film der hedder Juno om en 16 årig pige der bliver gravid og bortadopterer barnet..

Fååååk den var bare SÅ fantastisk. Det var bare helt igennem en overaskelse. Men altså. Wauw...

Ja, den er helt vildt god 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

<3

Tjuhl skriver:

jamen det ved jeg nemlig godt det er, og jeg har også lige googlet hende, for jeg kan huske jeg læste om hende da jeg havde set Juno og at der ikke var noget imponerende på hendes CV ellers, så det er derfor jeg spørger

hun hedder Diablo Cody

Har svaret dig ovenfor.

Anmeld

2. januar 2011

oo

Kirle skriver:

Så vidt jeg kan se har Diablo Cody lavet Juno, og ja Jenniffers Body (som jeg ikek har set), en tv-serie United States of Tara og lidt af Burlesque. Også er der vist tre film på vej. Både Juno og United States of Tara har vundet priser.

Der er også en bogtitel : "Candy Girl..." - som også er blevet besunget - jaja man er vel klassisk filolog

Så har hun også lavet nogle interviews på youtube som jeg finder utroligt sjove som hedder "Red band Trailer".

Så fra min optik er alt hvad hun laver ret fedt

ja okay det var bare fordi du skrev film og så blev jeg jo helt JUHUUU! for hvis der var mere i Juno genren, så ville jeg gerne se det, men jeniffers body og burlesgue kan jeg godt leve uden nogensinde at se det lader til det er klogere - filmmæssigt - at holde øje med Ellen Page og Michael Cera hvis man kan lide "den slags" film

Anmeld

2. januar 2011

oo

Kirle skriver:

Så vidt jeg kan se har Diablo Cody lavet Juno, og ja Jenniffers Body (som jeg ikek har set), en tv-serie United States of Tara og lidt af Burlesque. Også er der vist tre film på vej. Både Juno og United States of Tara har vundet priser.

Der er også en bogtitel : "Candy Girl..." - som også er blevet besunget - jaja man er vel klassisk filolog

Så har hun også lavet nogle interviews på youtube som jeg finder utroligt sjove som hedder "Red band Trailer".

Så fra min optik er alt hvad hun laver ret fedt

ja okay det var bare fordi du skrev film og så blev jeg jo helt JUHUUU! for hvis der var mere i Juno genren, så ville jeg gerne se det, men jeniffers body og burlesgue kan jeg godt leve uden nogensinde at se det lader til det er klogere - filmmæssigt - at holde øje med Ellen Page og Michael Cera hvis man kan lide "den slags" film

Anmeld

2. januar 2011

malenecl

Den må jeg hellere se i dag, når I nu skriver så meget godt om den! Har nemlig ikke set den

Anmeld

2. januar 2011

Zafir

mamalicious skriver:

Jeg sad med en STOR klump i halsen, og tårerne trillede ned af kinderne - i scenen hvor hun lige har født, og kæresten lægger sig op til hende Hø hø....

Åhhhn ja!!!!

Anmeld

2. januar 2011

Tdittmann

til dem der ikke har set den vises den i dag på TV2 kl. 12:10

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

Ville rigtig gerne have set den, men den kom alt for sent

Anmeld

2. januar 2011

Tdittmann

dorthemus skriver:

Ville rigtig gerne have set den, men den kom alt for sent

så har du muligheden i kl. 12:10 på Tv2

Anmeld

2. januar 2011

<3

Tjuhl skriver:

Det var en tanketorsk for tænkte og troede jeg skrev "ting" men jo jeg glæder mig til "Adult only" som skulle være i Juno genren.

Og jo måske Ellen Paige. Michael Cera synes jeg hurtigt man får for meget af. Men det er jo smag og behag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.