Juno... <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Henri84

En af mine all time favourites Jeg ELSKER Juno, synes virkelig den er god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

<3

Den er bare SÅ god. Det er i virkeligheden alle de film som manuskritforfatteren laver

Anmeld

2. januar 2011

Astrid P

Den er skøn, og musikken i filmen er fantastisk.
Jeg bruger den i engelskundervisningen i 9. klasse, og den tager kegler hver gang!

Anmeld

2. januar 2011

oo

jeg så den i biografen for 3 år siden med min veninde der også kæmper for at få børn og vi TUDBRØLEDE begge to  den er ganske fantastisk den film, også fordi den ikke blir sukkersød

Anmeld

2. januar 2011

Nynne88

Fantastisk film. Det var første gang jeg så den igår og må indrømme at jeg trillede en tåre eller to . Rigtig skøn og smuk film.

Anmeld

2. januar 2011

Missi

Nu få jeg jo helt lyst til at se den her i dag 12.10

Anmeld

2. januar 2011

oo

Kirle skriver:

Den er bare SÅ god. Det er i virkeligheden alle de film som manuskritforfatteren laver

aj undskyld Kirle, nu håber jeg ikke du føler jeg kører hetz på dig, men jeg er bare nødt til at spørge hvilke andre film du mener?

jeg har kun set traileren for Jennifers Body og den ser ærlig talt ikke superintelligent ud og Burlesque...tjae...den skal jeg i hvert fald ikke se hvis jeg kan undgå det.

Derimod synes jeg at både Ellen Page og Michael Cera er ekstrem gode til at bygge deres karrierer op med film der ikke bare er hul i hovedet. Og Jason Bateman er ganske fantastisk også

Anmeld

2. januar 2011

<3

Tjuhl skriver:

aj undskyld Kirle, nu håber jeg ikke du føler jeg kører hetz på dig, men jeg er bare nødt til at spørge hvilke andre film du mener?

jeg har kun set traileren for Jennifers Body og den ser ærlig talt ikke superintelligent ud og Burlesque...tjae...den skal jeg i hvert fald ikke se hvis jeg kan undgå det.

Derimod synes jeg at både Ellen Page og Michael Cera er ekstrem gode til at bygge deres karrierer op med film der ikke bare er hul i hovedet. Og Jason Bateman er ganske fantastisk også

Det er en kvindelig komiker som stå bag Juno og jeg skal da lige finde hende til dig

Og nej jeg føler slet ikke du kører hetz mod mig

Anmeld

2. januar 2011

oo

Kirle skriver:

Det er en kvindelig komiker som stå bag Juno og jeg skal da lige finde hende til dig

jamen det ved jeg nemlig godt det er, og jeg har også lige googlet hende, for jeg kan huske jeg læste om hende da jeg havde set Juno og at der ikke var noget imponerende på hendes CV ellers, så det er derfor jeg spørger

hun hedder Diablo Cody

Anmeld

2. januar 2011

<3

Kirle skriver:

Så vidt jeg kan se har Diablo Cody lavet Juno, og ja Jenniffers Body (som jeg ikek har set), en tv-serie United States of Tara og lidt af Burlesque. Også er der vist tre film på vej. Både Juno og United States of Tara har vundet priser.

Der er også en bogtitel : "Candy Girl..." - som også er blevet besunget - jaja man er vel klassisk filolog

Så har hun også lavet nogle interviews på youtube som jeg finder utroligt sjove som hedder "Red band Trailer".

Så fra min optik er alt hvad hun laver ret fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.