Smerter bag ribbene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

lulleh

Heej sveske.

jeg havde også smeter da jeg var omkring 18uger henne. - så tror det er normalt
men hvis det bliver værre så kontakt vagtlægen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

paprika

twinboys skriver:

den lille bandit... vær sød ved moar

Heh ja

Anmeld

2. januar 2011

lucas<3

jeg havde os ondt men det var fordi han sparkede på mine ribben..

Anmeld

2. januar 2011

meem

Uhh de smerter havde jeg også da jeg ventede min lille pige.. Jeg havde så ondt hele tiden jeg til sidst tog til lægen... og de trykkede forskellige steder og kunne ikke give mig en forklaring på hvad det var men sygemeldte mig til gengæld fuldtids da de vrøvlede om en begyndende bækkenløsning...En måned efter jeg havde født min lille pige bliver jeg så indlagt på sygehuset da smerterne bliver ved..Det viser sig så at jeg under min graviditet har udviklet gallesten som så sad i klemme i galdegangen... AV!Hvis smerterne fortsætter ville jeg nok tage op til egen læge og få taget en bodprøve på levertallene... Bare for at sikre du ikke skal igennem samme tur.. Mvh Mette

Anmeld

3. januar 2011

paprika

lulleh skriver:

Heej sveske.

jeg havde også smeter da jeg var omkring 18uger henne. - så tror det er normalt
men hvis det bliver værre så kontakt vagtlægen..

Okay, dejligt at jeg ikke er alene om det

Anmeld

3. januar 2011

paprika

luppe-laban skriver:

jeg havde os ondt men det var fordi han sparkede på mine ribben..

Okay, men baby ligger jo ikke oppe ved ribbenene endnu, men den presser indre organer derop ad. Så tror det er det

Anmeld

3. januar 2011

paprika

meem skriver:

Uhh de smerter havde jeg også da jeg ventede min lille pige.. Jeg havde så ondt hele tiden jeg til sidst tog til lægen... og de trykkede forskellige steder og kunne ikke give mig en forklaring på hvad det var men sygemeldte mig til gengæld fuldtids da de vrøvlede om en begyndende bækkenløsning...En måned efter jeg havde født min lille pige bliver jeg så indlagt på sygehuset da smerterne bliver ved..Det viser sig så at jeg under min graviditet har udviklet gallesten som så sad i klemme i galdegangen... AV!Hvis smerterne fortsætter ville jeg nok tage op til egen læge og få taget en bodprøve på levertallene... Bare for at sikre du ikke skal igennem samme tur.. Mvh Mette

Uhh det lyder godt nok ikke rart søde, hvor langt var du henne der? 

Jeg må lige være opmærksom på om det er det der lurer

Anmeld

4. januar 2011

meem

paprika skriver:

Uhh det lyder godt nok ikke rart søde, hvor langt var du henne der? 

Jeg må lige være opmærksom på om det er det der lurer

Det var lige før misdannelses scanningen... Så må ha været omkring 18 - 19+ Fik af vide af lægerne at grunden til galdestenene nok skyldtes jeg var begyndt at spise andet mad og mere mad

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.