Smerter bag ribbene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

paprika

Smerter bag ribbene.. Avvvv hvor gør det ondt. Har haft smerter i 3 - 4 timer nu, og jeg jeg ikke andet end at ligge helt faldt næsten, eller stå op. Og så stikker det enormt meget ved mine hofter. Er i dag 16+2. Er dette nogle smerter der går væk igen? 

Godt nytår til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

twinboys

paprika skriver:

Smerter bag ribbene.. Avvvv hvor gør det ondt. Har haft smerter i 3 - 4 timer nu, og jeg jeg ikke andet end at ligge helt faldt næsten, eller stå op. Og så stikker det enormt meget ved mine hofter. Er i dag 16+2. Er dette nogle smerter der går væk igen? 

Godt nytår til jer alle 

Avs siger jeg bare... Kender ikke til disse smerter, men ellers kontakt vagtlægen, du skal jo ikke ligge og have ondt...

God bedring

Majbritt

Anmeld

1. januar 2011

paprika

Mente 17+2 * 

Anmeld

1. januar 2011

paprika

twinboys skriver:

Avs siger jeg bare... Kender ikke til disse smerter, men ellers kontakt vagtlægen, du skal jo ikke ligge og have ondt...

God bedring

Majbritt

Tak søde (: 

Jeg tror jeg lige vil vente og se tiden an, hvis det bliver værre, så jeg lige følge dit råd. 

Kom du godt ind i det nye år smukke? 

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

paprika skriver:

Tak søde (: 

Jeg tror jeg lige vil vente og se tiden an, hvis det bliver værre, så jeg lige følge dit råd. 

Kom du godt ind i det nye år smukke? 

Rigtig god bedring og ja jeg kom så godt ind i det nye år at jeg burde ligge i min seng nu og sove....

hvad med dig

Anmeld

1. januar 2011

paprika

twinboys skriver:

Rigtig god bedring og ja jeg kom så godt ind i det nye år at jeg burde ligge i min seng nu og sove....

hvad med dig

Tak skal du have 

Ja jeg kom godt ind i det nye år, og har det på samme måde, jeg burde også ligge at sove nu 

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

paprika skriver:

Tak skal du have 

Ja jeg kom godt ind i det nye år, og har det på samme måde, jeg burde også ligge at sove nu 

Smiler jamen så godnat søde...

Anmeld

1. januar 2011

paprika

twinboys skriver:

Godnat 

Anmeld

2. januar 2011

paprika

twinboys skriver:

Det er blevet bedre i løbet af idag. Men nu er jeg bare øm, som ved blå mærker. Tror det er baby der begynder at presse dig opad

Anmeld

2. januar 2011

twinboys

paprika skriver:

Det er blevet bedre i løbet af idag. Men nu er jeg bare øm, som ved blå mærker. Tror det er baby der begynder at presse dig opad

den lille bandit... vær sød ved moar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.