Amelia<3 skriver:
Hej rosa.
Jeg har læst dine indlæg ang soveproblemet.
Min datter siden hun var 3 måneder til hun var 17 mdr har hun vågnet konstant (5-10 gange hver nat). Vi havde også prøvet alt, fra vugge hende til søvn, sove mellem mig og min mand vi har prøvet alt.
Idag er hun 18 mdr og nu vågner hun nogen gange en gang og nogle nætter sover hun helt igennem.
Det vi gjorde var at putte i hendes seng gav hende noget at spise ìg går ud af værelset. Hun var ulykkelig hun grad så meget. Det første par dage gik vi ind til hende uden at tager hende op, vi sagde at vi er her for hende og aede hende på hendes kinder til hun faldt til ro, men med det samme vi gik ud begyndte hun igen. Vi gik ikke med det samme ind til hende der gik 1-3 min og så gjorde vi det samme igen. Det tog mindre end en uge så siv hun helt uden problemer, hun bliver puttet og hun kysser os godnat og vinker til os at vi skal går ud.
Spiser Jonathan om natten? Hvis han gøre så er det måske en vane? Det havde vores datter nemlig og siden vi har stoppet med at give hende flaske om natten så sover hun meget bedre.
Selvom det er hårdt så syntes jeg at du skal tage den kamp op, det vil hjælpe både dig og Jonathan. Så ville i begge være mere glæder og have mere overskud.
Undskyld på forhånden stavefejl da jeg ikke har læst det ordenligt igennem da jeg skriver fra min iPhone.
Hvor gammel var jeres datter da i tog en "kold tyrker" med hensyn til at give hende mælk om natten, og hvordan gjorde i? Stoppede i bare fra den ene dag til den anden?
Vores drenge kan æde konstant om natten! Og indtil nu har vi ladet dem gøre det for at få ro
De er nu 6 måneder gamle og sover langt fra igennem! Vi ville rigtig gerne snart til at trappe ud med "fodringen" om natten, men er i tvivl om det er for tidligt.
Det skal lige siges at de er født 7 uger for tidligt.
Vi er startet op på grød, øllebrød, kartofler osv. og de spiser med velbehag.
Anmeld