Nu er det jo så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Faith

amandamh skriver:

kender det alt for godt !! Synes også det er super hårdt at være alene med mine tvillinge piger om natten- og de sover super uroligt.. de har også problemer med væske i øerne

Man bliver så træt og udkørt

nogen gange tæller jeg bare dage ned til hvornår kæresten har fri

Den sidste linie du skriver er som taget ud af min mund!

Min mand arbejder 5 dage i streg a 12 timer, og så har han fri 5 dage. Jeg tæller seriøst dagene til han har fri så han kan hjælpe med drengene både om dagen og natten. Det er forbandet hårdt at klare dem alene! Især når de sover så hulens dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Tina2

Hej søde, hvor træææææls at høre det stadig er galt  Jeg tror altså jeg ville lade tvivlen komme ham tilgode og få de ører tilset.... Du havde været derinde, ik? Og der VAR væske....? De kan altså virkelig ha' ondt, når de har det, andre har ikke. Både Filuca og Milas havde væske engang de blev tjekket og det endte med de fik dræn. Og nu har Filuca lige fået igen her i starten af dec.....

Første gang klagede ingen af dem over smerter. Filuca var knap 5 år da hun fik og Milas var vist ca 1½ år.

Synes bestemt du skal få ham tjekket igen...... Bare det at han skal ha' panodil hver aften for ligesom at falde til ro synes jeg er nok til at de ører helt klart skal tjekkes..... Han kan sagtens ha' meget ondt i dem trods hævet seng og fin søvn om dagen.....

Kram

Anmeld

2. januar 2011

Faith

Amelia<3 skriver:

Hej rosa.

Jeg har læst dine indlæg ang soveproblemet.

Min datter siden hun var 3 måneder til hun var 17 mdr har hun vågnet konstant (5-10 gange hver nat). Vi havde også prøvet alt, fra vugge hende til søvn, sove mellem mig og min mand vi har prøvet alt.

Idag er hun 18 mdr og nu vågner hun nogen gange en gang og nogle nætter sover hun helt igennem.

Det vi gjorde var at putte i hendes seng gav hende noget at spise ìg går ud af værelset. Hun var ulykkelig hun grad så meget. Det første par dage gik vi ind til hende uden at tager hende op, vi sagde at vi er her for hende og aede hende på hendes kinder til hun faldt til ro, men med det samme vi gik ud begyndte hun igen. Vi gik ikke med det samme ind til hende der gik 1-3 min og så gjorde vi det samme igen. Det tog mindre end en uge så siv hun helt uden problemer, hun bliver puttet og hun kysser os godnat og vinker til os at vi skal går ud.

Spiser Jonathan om natten? Hvis han gøre så er det måske en vane? Det havde vores datter nemlig og siden vi har stoppet med at give hende flaske om natten så sover hun meget bedre.

Selvom det er hårdt så syntes jeg at du skal tage den kamp op, det vil hjælpe både dig og Jonathan. Så ville i begge være mere glæder og have mere overskud.

Undskyld på forhånden stavefejl da jeg ikke har læst det ordenligt igennem da jeg skriver fra min iPhone.

Hvor gammel var jeres datter da i tog en "kold tyrker" med hensyn til at give hende mælk om natten, og hvordan gjorde i? Stoppede i bare fra den ene dag til den anden?

Vores drenge kan æde konstant om natten! Og indtil nu har vi ladet dem gøre det for at få ro

De er nu 6 måneder gamle og sover langt fra igennem! Vi ville rigtig gerne snart til at trappe ud med "fodringen" om natten, men er i tvivl om det er for tidligt.

Det skal lige siges at de er født 7 uger for tidligt.

Vi er startet op på grød, øllebrød, kartofler osv. og de spiser med velbehag.

Anmeld

2. januar 2011

Amelia<3

smillaluna skriver:

Hvor gammel var jeres datter da i tog en "kold tyrker" med hensyn til at give hende mælk om natten, og hvordan gjorde i? Stoppede i bare fra den ene dag til den anden?

Vores drenge kan æde konstant om natten! Og indtil nu har vi ladet dem gøre det for at få ro

De er nu 6 måneder gamle og sover langt fra igennem! Vi ville rigtig gerne snart til at trappe ud med "fodringen" om natten, men er i tvivl om det er for tidligt.

Det skal lige siges at de er født 7 uger for tidligt.

Vi er startet op på grød, øllebrød, kartofler osv. og de spiser med velbehag.

Puha hun var over et år. Da vi trak den ud så hun kunne falde i søvn hurtigt igen.
Jeg kan huske at vores sp sagde at vi skulle stoppe med at give hende mad om natten der var hun omkring 8 mdr.

Ja vi tog den kolde tyrker, første nat var hun så ked af det og vil bare spise. Hun fik tilbudt vand og puttet igen, men det gad hun ikke. Det tog hende 2 timer om at falde i søvn. 4 dage senere sover hun natten ud uden at spise, hun kan stadigvæk vågne en gang imellem og der får hun bare sin sut så sover hun videre. Jeg har fået meget gladere pige nu

Hvis du er usikker på om de er store nok til at stoppe helt med at spise så prøv at giv dem flaske kun en gang om natten. Det brude jo være nok da de får nok mad i løbet af dagen og at det er mere en vane for dem at spise om natten.

Held og lykke med det

Anmeld

2. januar 2011

Faith

Amelia<3 skriver:

Puha hun var over et år. Da vi trak den ud så hun kunne falde i søvn hurtigt igen.
Jeg kan huske at vores sp sagde at vi skulle stoppe med at give hende mad om natten der var hun omkring 8 mdr.

Ja vi tog den kolde tyrker, første nat var hun så ked af det og vil bare spise. Hun fik tilbudt vand og puttet igen, men det gad hun ikke. Det tog hende 2 timer om at falde i søvn. 4 dage senere sover hun natten ud uden at spise, hun kan stadigvæk vågne en gang imellem og der får hun bare sin sut så sover hun videre. Jeg har fået meget gladere pige nu

Hvis du er usikker på om de er store nok til at stoppe helt med at spise så prøv at giv dem flaske kun en gang om natten. Det brude jo være nok da de får nok mad i løbet af dagen og at det er mere en vane for dem at spise om natten.

Held og lykke med det

Tak for svar

Så er det nok alligevel lige tidligt nok at forlange at de skal kunne klare sig uden mælk om natten. En enkelt "fodring" pr. dreng ville være fuldt ud acceptabelt, men nogle nætter er vi oppe 3 gange pr. dreng og give flaske. Vi har forsøgt bare at stikke dem sutten, men det falder bestemt ikke i god jord! Min mand har enkelte gange prøvet at give dem vand, men det er de sku ikke glade for.

Nå men vi må jo bare prøve os lidt frem og så ellers bare være tålmodige

Anmeld

2. januar 2011

Amelia<3

smillaluna skriver:

Tak for svar

Så er det nok alligevel lige tidligt nok at forlange at de skal kunne klare sig uden mælk om natten. En enkelt "fodring" pr. dreng ville være fuldt ud acceptabelt, men nogle nætter er vi oppe 3 gange pr. dreng og give flaske. Vi har forsøgt bare at stikke dem sutten, men det falder bestemt ikke i god jord! Min mand har enkelte gange prøvet at give dem vand, men det er de sku ikke glade for.

Nå men vi må jo bare prøve os lidt frem og så ellers bare være tålmodige

Jeg tror sagtens at de ville kunne klare at spise en gang om natten. Men det ville kræve en større kamp da i skal kæmpe med 2. Nej det er jo ikke sjovt at får vand, mælken er meget sjovere

Anmeld

2. januar 2011

Faith

Amelia<3 skriver:

Jeg tror sagtens at de ville kunne klare at spise en gang om natten. Men det ville kræve en større kamp da i skal kæmpe med 2. Nej det er jo ikke sjovt at får vand, mælken er meget sjovere

Ja de burde jo kunne klare sig med en enkelt gang mælk om natten. Vi giver dem altid en natflaske kl 22 og så burde de jo egentlig kunne sove til kl 3, få flaske, og så sove videre til kl 6....

Måske har jeg bare et par ualmindeligt sultne drenge

Anmeld

2. januar 2011

Amelia<3

smillaluna skriver:

Ja de burde jo kunne klare sig med en enkelt gang mælk om natten. Vi giver dem altid en natflaske kl 22 og så burde de jo egentlig kunne sove til kl 3, få flaske, og så sove videre til kl 6....

Min datter hun kan også spise hele tiden hun elsker mad

Håber at i snart får jeres natte ro igen

Anmeld

2. januar 2011

Amelia<3

smillaluna skriver:

Har du endelig prøvet at fjerne den flaske kl 22? Så kan de selv vågne når de bliver sultne, så vågner de måske mindre.

Anmeld

2. januar 2011

Faith

Amelia<3 skriver:

Min datter hun kan også spise hele tiden hun elsker mad

Håber at i snart får jeres natte ro igen

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.