Sidste nat hvor jeg får min nattesøvn inden Farmand skal tilbage på arbejde og dermed er off duty om natten...
Pyyh, på den ene side savner jeg virkelig at være den der har ham i de små timer, og på den anden side gruer jeg virkelig for at al den energi og glæde jeg har haft i disse dage fordi jeg har fået min nattesøvn skal forsvinde igen, og jeg falder tilbage i træææættesøvnigeuoplagtemor-møllen igen
Og der er ingen diskussion - denne fase ER bare en killer. Vores lille store dreng er jo vågen hver halve time natte igennem og mange gange er han rigtig ked af det, og kan ikke bare falde i søvn igen med sutten. What dælan do we do?
Det kører så som så med putningen, igår nytårsaften gik den helt fløjten og her til aften har vi været inde 2 gange mellem 19.30 og 21 og ellers har der faktisk været ro. Men om natten er han stadig tit ked af det, og jeg er begyndt at overveje om det nu også ER de ører der er problemet, eller hele problemet.
Hans seng er hævet i hovedenden, han får en panodil ved sengetid at sove på... Så han burde jo være dækket ind. Alligevel er han ked af det og pylrer og vågner. Om dagen sov han (indtil i dag) som en dygtig lille dreng, men efter natten i nat så var der selvfølgelig lidt uregelmæssigheder i dag - de er sikkert væk i morgen.
Jeg har haft RIGTIG godt af at få min nattesøvn i en uges tid nu. Jeg er meget gladere og mere energisk og generelt mere positiv i mine tanker, og det føltes lidt som en opvågnen at opdage hvor stort et brokkehoved jeg vidst har været den sidste tid. Og hvor hurtigt det kommer tilbage igen - jeg har sågar rullet en tur rundt med manden i huset for første gang i over en måned!!! 

Så nu bliver det som sagt spændende at se om jeg falder tilbage i den gamle køre og bliver grå igen...
Knus til jer allesammen!
Rosa
Anmeld