Smerter fra navle til skridet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

twinboys

Anonym skriver:

Tak Maibritt. Dejligt at ha nogle man kan dele med!

Jeg lader hører fra mig, når jeg er kommet nærmer på en forklaring!

Tak og rigtig god bedring... Hvor længe har det stået på???

Tænkte mange har mavevirus og det giver jo også mavekramper og ender med racerrøv og uuuulrik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det lyder som mavekramper, jeg ville nok ringe til lægen på mandag og få en tid

Prøv evt at slappe af så meget som muligt, når det kommer, og nogle udstrækningsøvelser af maven. Bliver det alt for voldsomt og slemt, kan du jo evt ringe til vagtlægen, men synes dte skal være en vurderingssag for dig, for det er jo svært at vide hvor slemt det er, og er du alt for bekymret, kan det være han/hun kan berolige lidt, eller tage dig ind, hvis de synes det er noget som skal kigges yderligere på

Rigtig god bedring

Det kan godt være det er mave kramper. Jeg ringer til lægen mandag, menmindre der bliver ved, så gir jeg et kald til vagtlægen! Tak for dit svar!

Knus

Anmeld

1. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Det kan godt være det er mave kramper. Jeg ringer til lægen mandag, menmindre der bliver ved, så gir jeg et kald til vagtlægen! Tak for dit svar!

Knus

jeg håber det bliver bedre, og ja bliver det for voldsomt, eller bliver ved, så kan det godt være vagtlægen er en god ide

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Tak og rigtig god bedring... Hvor længe har det stået på???

Tænkte mange har mavevirus og det giver jo også mavekramper og ender med racerrøv og uuuulrik

Tusinde tak! Det har stået på længe, men det er kun i perioder det kommer. Der kan gå lang tid imellem! Nogle gange værre en andre.

Jeg har ikke racer eller ulrik, hvis det skulle være en gang mavevirus. Det håber jeg da ikke jeg skal til at ligge med

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Anonym skriver:

Tusinde tak! Det har stået på længe, men det er kun i perioder det kommer. Der kan gå lang tid imellem! Nogle gange værre en andre.

Jeg har ikke racer eller ulrik, hvis det skulle være en gang mavevirus. Det håber jeg da ikke jeg skal til at ligge med

ejjj jeg havde nok kontaktet vagtlægen eller din egen læge mandag... God bedring

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

ejjj jeg havde nok kontaktet vagtlægen eller din egen læge mandag... God bedring

Det bliver lægen på mandag, medmindre det bliver ved, så ringer jeg til vagtlægen!

Forsat godt nytår!

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Anonym skriver:

Det bliver lægen på mandag, medmindre det bliver ved, så ringer jeg til vagtlægen!

Forsat godt nytår!

Godt nytår og god bedring til dig også

Anmeld

1. januar 2011

SussieThyssen

Hmmm..umiddelbart kunne det lyde som om du måske kunne have en blærebetændelse, men som ikke giver sig udslag i svien ved vandladning.
Men det kan også skyldes mange andre ting..ægløsning, betændelse i æggestokkene, underlivsbetændelse, en eller anden form for krampe i de store lodretgående mavemuskler...you name it.
Og da jeg ikke er læge, ja så vil jeg ligesom andre i allerhøjeste grad anbefale et lægebesøg snarest muligt.
God bedring med det, men kom lige med en update.

Anmeld

7. august 2013

mulle1991

Ved godt det er meget længe siden. Men fandt du nogensinde ud af hvad det var? Jeg har det nemlig også. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.