Smerter fra navle til skridet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.162 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Anonym trådstarter

Det brænder og niver helt vild. Jeg kan slet ikke strække mig ud, er bange for det starter igen hvis jeg gør det. Det er midt på maven. Har i prøvet noget lignede?

Nogle øvelser der måske hjælper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

twinboys

Anonym skriver:

Det brænder og niver helt vild. Jeg kan slet ikke strække mig ud, er bange for det starter igen hvis jeg gør det. Det er midt på maven. Har i prøvet noget lignede?

er du gravid??? Hvilken uge...???

Anmeld

1. januar 2011

Kløver

twinboys skriver:

skulle til at spørge om det samme

Anmeld

1. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du bliver nødt til at komme med nogle flere oplysninger søde ven.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Jeg er ikke gravid endnu, af hvad jeg ved. havde æl her 2 dage siden, så regner ikke med at mærke til det allerede, hvis den skulle være der.

Har prøvet det nogen gange før, og det er så ubehagligt og smertefuldt. Har ikke hørt andre have det.

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Lad os nu høre fra dig

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Anonym skriver:

Jeg er ikke gravid endnu, af hvad jeg ved. havde æl her 2 dage siden, så regner ikke med at mærke til det allerede, hvis den skulle være der.

Har prøvet det nogen gange før, og det er så ubehagligt og smertefuldt. Har ikke hørt andre have det.

Dejligt jeg nu hørte fra dig... Jeg ville da straks gribe røret og få ringet til vagtlægen... er da ikke normalt at man skal have så mange smerter...

God bedring og giv endelig besked om hvad vagtlægen sagde...

Og har du brug for at snakke så send mig en pb...

Majbritt

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du bliver nødt til at komme med nogle flere oplysninger søde ven.

Kærligst
Sussie

Jeg er ikke gravid, i hvert fald ikke af hvad jeg ved

Det er ligesom en snor der sidder ved navlen og så ned til skridtet jeg bliver trukket sammen, så jeg ikke kan rejse mig op, eller strække mig ud. Det er ikke kramper, eller s er det da en form for kramper jeg ikke har prøvet før. Det er lidt svært at forklar. det niver, svier og brænder, og ca efter et par min går det over, men kommer så igen hvis jeg rejser mig.

Anmeld

1. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg er ikke gravid, i hvert fald ikke af hvad jeg ved

Det er ligesom en snor der sidder ved navlen og så ned til skridtet jeg bliver trukket sammen, så jeg ikke kan rejse mig op, eller strække mig ud. Det er ikke kramper, eller s er det da en form for kramper jeg ikke har prøvet før. Det er lidt svært at forklar. det niver, svier og brænder, og ca efter et par min går det over, men kommer så igen hvis jeg rejser mig.

Det lyder som mavekramper, jeg ville nok ringe til lægen på mandag og få en tid

Prøv evt at slappe af så meget som muligt, når det kommer, og nogle udstrækningsøvelser af maven. Bliver det alt for voldsomt og slemt, kan du jo evt ringe til vagtlægen, men synes dte skal være en vurderingssag for dig, for det er jo svært at vide hvor slemt det er, og er du alt for bekymret, kan det være han/hun kan berolige lidt, eller tage dig ind, hvis de synes det er noget som skal kigges yderligere på

Rigtig god bedring

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Dejligt jeg nu hørte fra dig... Jeg ville da straks gribe røret og få ringet til vagtlægen... er da ikke normalt at man skal have så mange smerter...

God bedring og giv endelig besked om hvad vagtlægen sagde...

Og har du brug for at snakke så send mig en pb...

Majbritt

Tak Maibritt. Dejligt at ha nogle man kan dele med!

Jeg lader hører fra mig, når jeg er kommet nærmer på en forklaring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.