Matilde's nye bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

bullerbassen

Det er min søster..  

Men jeg har også selv fået ny sy maskine i julegave, så den skal også prøve køres..

Agghhh  moster så fik jeg læst ordenligt.

Jamen så må du da også bare igang - ingen undskyldning Det fede er jo også at man kan lave dem lige præsic som man selv ønsker & ingen har nogle magen til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Bom

Miamaja skriver:

Ah HA. Det heldige gen ligger i familien. Ja, jeg har godt luret at du ogsaa er vildt go' til det med at sy og de bukser som moster nu har syet er helt utrolig flotte. BARE jeg kunne finde ud af det for det er ekstra skont at have noget som ingen har og som er hjemmelavet med kaerlighed dem maa du gemme som minde

Hehe ja vi har vist et fælles gen der..

Utroligt at du kan huske at jeg syer, for det er da efterhånden et stykke tid siden at jeg smed tråden op med hynden..

Men kan kun give dig ret, hjemmelavede ting er der bare noget specielt over..

Anmeld

1. januar 2011

Faith

Tulle Mus skriver:

he he, måtte lige trække på smile båndet...

Har lige snakket med min søs, hun kunne ikke huske prisen helt præcis, men selv stoffet til et par bukser kostede 110 kr, og så kommer det øverste elastik oveni, så tjener hun nok ikke så meget på dem, desværre.. Men mon ikke der findes billigere stof..

Øj ja så kan jeg godt se at overskuddet ikke ville blive det helt store. Men så er det godt at hendes syfærdigheder "går ud over" din datter. Elsker hjemmesyet tøj!

Anmeld

1. januar 2011

bøgelund

Tulle Mus skriver:

Jeg tror du føder d. 4 januar..

min kæreste siger d. 14. januar. så håber da lidt mere, at du har ret.. min svoger siger os d. 4. 

men hun kommer når hun vil.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.